Το κρεββάτι & ο σκύλος

9 στιγμές..

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 6, 2007

optro1.jpg

1)πρώτη φορά μετά από 2,5 χρόνια ήρθες

να με »πάρεις» από το σπίτι μου (πάντα με άφηνες ..)

2)δεν προφταίνουμε να προχωρήσουμε 2 σταυροδρόμια και σταματάς κ χαμογελάς (μισώ αυτό το χαμόγελο που δεν καταλαβαίνω)

3)μπορείς να με γυρίσεις σπίτι τώρα , σου λεώ , κ πάλι χαμογελάς

4)τα λόγια τυπικά  εώς και μηδαμινά , φθάσαμε  ,

ανοίγω την πόρτα , σφαλίζεις το αυτοκίνητο

5)δεν επικοινωνούμε , μου λές ,

6)νιώθω αμηχανία ,μου λές, και μου ξεστομίζεις 1 ανέκδοτο

7)έπρεπε να σε είχα αφήσει  σπίτι , μου λές,

8)είχε κόσμο , εσύ  ανήσυχος  κι εγώ  εκνευρισμένη λίγο

9)που για ακόμα μια φορά στάθηκα ανίκανη να σου δείξω πως είσαι η απόδραση μου

Σχολιάστε

