Το κρεββάτι & ο σκύλος

..κάποτε Φοβόμουν

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 20, 2007

kapote.jpg

κρύβω την καρδιά μου στις τσέπες

κλειδώνω αναμνήσεις στο συρτάρι

καταπίνω γλυκά το παγωμένο ψ.αίμα της καρδιάς σου

ξεκινάω για κάπου

κι αυτή είναι η Ζωή μου .

δεν είμαι το » μωρό σου »

τα μωρά πεινάνε\ διψάνε

 και συ  

ούτε τις πείνες μου μπορείς να ταίσεις

κι ουτέ τις δίψες μου με σταγόνα να καταπραύνεις

ο ίδιος είσαι μωρό με΄μένα πώς θα τα βγάλεις πέρα !

έβαλα σε παρένθεση τους Άλυτους λογαριασμούς μας

μέτρησα το »όχι» \ τα »μην» \ τα »δεν» \ σου

αφαίρεσα τα κλάματα κ τις ανασφάλειες μου

και τρέχω

δεν ήταν  ( Πάντα ) έτσι η ζώη μου

έτσι μου την κατάντησες

_________________________________

.. κάποτε (σε) Λυπόμουν

12 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. revisionistsdeath said, on Ιουνίου 20, 2007 at 3:49 μμ

    h.

  2. misstati said, on Ιουνίου 20, 2007 at 3:56 μμ

    to revisionistSTdeatH :

    τί εννοείς ..?

  3. revisionistsdeath said, on Ιουνίου 20, 2007 at 5:06 μμ

    μμ. θα ήταν πολύ εύκολο έτσι. ψάξε!

  4. Purple Clementine said, on Ιουνίου 20, 2007 at 7:08 μμ

    Kαι κάποτε μπορούσα και να μετρήσω και τα πόδια σου με τις παλάμες μου.

  5. Στέφανος said, on Ιουνίου 20, 2007 at 9:50 μμ

    είχε το έλεγχο των πιό κρυφών κυτάρων σου
    αλλά, το τραγούδι δεν λέει πόσο πιό δυνατές είσατε εσείς οι γυναίκες
    ότι το ντέρμπυ είναι στημένο και στα μέτρα σας

    μ’αρέσει που σε ανακάλυψα misstati

    καλησπέρα σου

  6. misstati said, on Ιουνίου 21, 2007 at 8:52 πμ

    to PurplE cLementinE :
    Τώρα όμως τί ?
    τί μετράς ..?

    to Στέφανος :

    μου αρέσει που με ανακάλυψες
    * έχεις δίκιο για τις γυναίκες
    τις άλλες
    μακάρι να ήμουν έτσι
    μακάρι

  7. misstati said, on Ιουνίου 21, 2007 at 9:50 πμ

    to RevisionistsDeath :

    θα ψάξω !
    και αυτό ακουγεται κ είναι
    απειλή…

  8. Purple Clementine said, on Ιουνίου 21, 2007 at 10:19 πμ

    Τώρα miss μου, μετράω το μυαλό μου με τις γουλιές μου.
    Κι είναι καλά εδώ, σου λέω, είναι καλά.

  9. misstati said, on Ιουνίου 21, 2007 at 1:01 μμ

    εγώ μετράω αντίο

  10. barik said, on Ιουνίου 21, 2007 at 3:50 μμ

    Προσπαθω να κανω μια ασκηση τωρα τελευταια…
    Να αντικαταστησω τη λεξη φοβαμαι με αλλες.
    Αλλα ειναι δυσκολο πολύ
    Θα το ηθελα πολυ και για εσενα…
    Αρκει να το θες!

  11. misstati said, on Ιουνίου 21, 2007 at 3:56 μμ

    to Barik :

    άλλο τί θέλει
    κανείς
    κι άλλο τί μπορεί
    εγώ
    Δεν Μπορώ

  12. elen said, on Αύγουστος 23, 2007 at 8:11 μμ

    το ξέρεις πως όλα τα κρατάς σ’αυτά τα χέρια πια, έτσι δεν έιναι;


Σχολιάστε

