Το κρεββάτι & ο σκύλος

δεν είμαι , έγινα

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 29, 2007

flyyy.jpg

γεννήθηκα αρτιμελής αλλά μελανιασμένη

βουτηγμένη  ως το κόκκαλο στη δειλία

και

πνιγμένη ως το λαιμό μεσ΄τα ψέμματα

άργησα να ανοίξω τα μάτια μου

και μόνο έκλαιγα πάνω σ ΄ένα άσπρο μαξιλάρι

βιάστηκα  να άνοίξω το στόμα μου

και να συλλαβίσω τη λέξη ΄΄π ο ν ά ω ΄΄

ηθελα να μην  μιλώ

να βλέπω (μόνο) και να μαθαίνω

να περπατάω ξυπόλυτη και να πέφτω

να μεγαλώνω και να μου αρέσει

 

γεννήθηκα

για να είμαι

όχι

για να γίνω

 

 

 

6 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. revisionistsdeath said, on Ιουνίου 29, 2007 at 4:47 μμ

    What was it like to see
    The face of your own stability
    Suddenly look away
    Leaving you with the dead and hopeless?

  2. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουνίου 29, 2007 at 5:01 μμ

    Ένα κορίτσι αμάραντο, σα μυγδαλιάς κλωνάρι…

  3. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουλίου 1, 2007 at 1:42 πμ

    Αγκαλιά μου και λαχτάρα, ίδια πίναμε τσιγάρα…
    (πειράζει που ακούμπησα και δεύτερο σχόλιο στο τραπέζι;)

  4. misstati said, on Ιουλίου 2, 2007 at 9:26 πμ

    to ReVisionistDeath :

    and the eyes of truth
    are Always watcing you ..

    to ΦλύαΡος Αίολος :
    για σενα ..

    Ένα παιδί που πνίγεται στο βάθος
    Σε κάτι βρώμικα νερά, θολά κι ορμητικά
    Κι απ’ όλους τους σωτήρες εγώ είμαι ο πιο λάθος
    Που είμαι πεύκο στην ακρογιαλιά
    Είμαι ένα πεύκο στην ακρογιαλιά

  5. ab irato said, on Μαΐου 6, 2009 at 7:31 μμ

    Θα συμπληρώσω (με το συμπάθειο): …ούτε για να έχω.

    Ώστε, αμφισβητείς τις πάγιες και ακατάλυτες αξίες της υπέροχης κοινωνίας «μας»;

  6. misstati said, on Μαΐου 6, 2009 at 7:53 μμ

    to ab irato :

    εχω , δινω , θελω , μπορω

    εγω
    εγω
    εγω

    ολα εμεις τα εγωιστικα πλασματα

    πρωτοι εμεις

    για ποια κοινωνια ακριβως μιλαμε ..???

    αυτη με εχει αφορισει απο καιρο

    κι ετσι ειναι καλυτερα

    φιλι
    xxx


Σχολιάστε

