Το κρεββάτι & ο σκύλος

Δάσκαλε που..

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 5, 2007

p101003200.jpg

μου έμαθες να παίρνω ρηχές αναπνοές

γιατί έλεγες ότι ηταν πιο Ανώδυνες

μου έμαθες ν ΄ακούω το κλάμα μου

πριν προλάβει να στάξει

μου έμαθες να καταπίνω τα ψέματα στεγνά

χωρίς να μου στέκονται στο λαιμό

μου έμαθες να Φωτογραφίζω ΑσπρόΜαυρα σώματα

με έγχρωμο φιλμάκι

μου έμαθες να Υπνοβατώ

και να μην θέλω να ξυπνήσω

ούτε καν για να Ζήσω

__________________________

 κανένας μαθητής όμως δεν διαλέγει το δάσκαλο του

&

κανένας δάσκαλος δεν οδηγεί τον μαθητη στην Έξοδο.

 

 

 

 

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Purple Clementine said, on Ιουλίου 5, 2007 at 1:00 μμ

    Teach me your song and I’ll dance for you, άκουγα συνεχόμενα πριν χρόνια και μου το ΄μαθες και χόρεψα για σένα, μόνο για σένα και μετά πως αναδομείς τα πόδια ε;
    Μα τώρα είναι η ώρα για το δρόμο ξανά.

  2. misstati said, on Ιουλίου 5, 2007 at 1:47 μμ

    to Purple CLementiNe :

    να εύχεσαι να είναι α ν ο ι χ τ ό ς
    ο δρόμος

  3. zero said, on Ιουλίου 5, 2007 at 6:55 μμ

    Στην Ιαπωνια…
    λενε
    οτι ενας Δασκαλος
    εχει γεννηθει για να διδαξει μονο εναν Μαθητη.
    Η συναντηση τους δηλαδη
    ειναι προαποφασισμενη
    απο την μοιρα.

  4. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουλίου 9, 2007 at 12:11 πμ

    Να ξαπλώσω λίγο εδώ; Δεν θα ενοχλήσω.

  5. misstati said, on Ιουλίου 9, 2007 at 9:26 πμ

    to Φλύαρος Αίολος :

    ..ξάπλωσε ήσυχα , κοιμήσου ήρεμα ..


Σχολιάστε

