Το κρεββάτι & ο σκύλος

ΕίΔα φΩς & βΓήΚα

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 6, 2007

tatat.jpg

για όλα όσα με παιδεύουν για όλα όσα γουστάρω για όλα θέλω για όλα όσα έχω

για εκείνα που έχασα  για εκείνα που θα ρθουν  για το ‘ελα’  για το ‘φύγε’

για όλα όσα έμαθα  για όλα όσα έπαθα  για το ‘καλώς ήρθες’   για το ‘ Αντίο ‘

για τα χάδια  για τα φιλιά  για τα δικά μου  για τα δικά σου  για Μας

για όλα όσα είπα  για όλα όσα άκουσα  για το ‘ Φοβάμαι ‘   για το  ΄Λυπάμαι  ‘

για τις  ευχές  για τις υποσχέσεις  για τις απουσίες  για τις εξελίξεις 

Για Όλο Το Ταξίδι μου   , ως εδώ

ήσασταν εφόδια

κι ήμουν ,  απλά ,  το σώμα

_____________________________________

σας  Ευχαριστώ

11 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. neofitos said, on Ιουλίου 6, 2007 at 6:25 μμ

    είναι σημαντικό να ξέρει ένας άνθρωπος πότε να πει ευχαριστώ και να μην το λέει ούτε χωρίς λόγο ούτε χωρίς πόνο

  2. Sishoy said, on Ιουλίου 7, 2007 at 2:12 μμ

    νιώθω όμορφα εδώ.

  3. misstati said, on Ιουλίου 9, 2007 at 9:28 πμ

    to NeoFitoS :

    Και λόγο έχω και πόνο έχω
    και έίναι αυτά τα μόνα που έχω

    to SishOy :

    νιώθω όμορφα που είσαι εδώ

  4. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουλίου 9, 2007 at 9:45 πμ

    Το έπαθα κι εγώ. Στο άλλο σπίτι. Σύντομα επανήλθα. ΘΑ δεις.

  5. misstati said, on Ιουλίου 9, 2007 at 10:30 πμ

    to Φλύαρος Αίολος :

    θα δούμε ..

  6. candyblue said, on Ιουλίου 9, 2007 at 2:05 μμ

    καταπληκτικό αυτο το 9πτυχο(ας το πω έτσι) Πολύ κινηματογραφικό,πολύ περιέργο.Σανεκεινα τ απρωινά που ξυπνάς και εχεις το όνειρο στο μυαλο σου ακομα και μετά το χάνεις…

  7. misstati said, on Ιουλίου 9, 2007 at 2:40 μμ

    to CandyBlue :

    καταπληκτικό και τ ΄όνειρο σου
    μέχρι να το χάσεις

  8. zero said, on Ιουλίου 9, 2007 at 7:12 μμ

    Πραγματι καταπληκτικο ποστ.

  9. misstati said, on Ιουλίου 10, 2007 at 9:50 πμ

    to ZeRo :

    Thanks to y o u ..all.

  10. Purple Clementine said, on Ιουλίου 10, 2007 at 11:47 πμ

    Για τους συνειρμούς σου.
    Για τους συνειρμούς μου.
    Ευχαριστώ.

  11. misstati said, on Ιουλίου 10, 2007 at 12:21 μμ

    to Purple Clementine :

    σου το ΄πα ότι συγκινούμαι ε ύ κ ο λ α ,
    μη μου το κάνεις αυτό …..
    xxx


Σχολιάστε

