Το κρεββάτι & ο σκύλος

yOu maKe the RuLes i PLay thE gAme

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 11, 2007

99898888.jpg

αν μου έλεγε κάποιος ότι σε 2 ( δ ύ ο ) λεπτά Π ε Θαί Νω

θα το άντεχα , για να μην πω θα το ευχόμουν ,

θα προλάβαινα ν ΄ανάψω τσιγάρο κ να παρώ 2-3 τζούρες

και μόνο αυτό θα έκανα ,

αυτό που δεν αντέχω ..Είμαι εΓώ και οι Επιλογές μου .

για μενα το δύσκολο είναι (ήταν) να επιλέγω κι όχι να αποφασίζω

οι πολλές επιλογές οδηγούν σε αδιέξοΔο

όπου ακριβώς στέκομαι τώρα

στο γαΜημεΝο αυτό : »ούτε βήμα μπροστα ούτε βήμα πίσω »

γι αυτό σας λέω ,

αν μου έλεγε κάποιος ότι σε 2 λεπτά πΕ  Θαί ΝΩ

θα καθαριζα το βλέμμα χύνοντας  1  δάκρυ

                                                              +

  θα   δρόσιζα   τα    χείλη    με       1   γουλιά αλκοόλ

                                                          =

                                                          2.

αρκούν 2 λεπτά για να γίνεις  ευτυχισμένος

λιγο πριν γίνεις χώμα .

8 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Purple Clementine said, on Ιουλίου 11, 2007 at 2:05 μμ

    Με τη γλώσσα ψάχνουμε, με τη γλώσσα.Είναι που τα χέρια κοπήκανε.
    2 λεπτά;
    Ναι.
    Έχεις δίκιο.

  2. misstati said, on Ιουλίου 11, 2007 at 2:21 μμ

    to pUrplE cleMEntine :

    έχεις δίκιο ..
    για τη γλώσσα
    για τα χέρια

  3. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουλίου 11, 2007 at 5:31 μμ

    Δυο λεπτά μόνο δως μου και φύγε μετά
    δυο αγκάθια βαθειά κι αυτά ριγμένα στη γη μου.

  4. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουλίου 11, 2007 at 5:32 μμ

    *χωρίς το βαθεια. Απλά ριγμένα.

  5. ion said, on Ιουλίου 11, 2007 at 11:26 μμ

    Σχοινοβάτης
    σε ίνα ψυχής
    ορκίζεσαι πως πέφτεις
    όσο κι αν ακόμη εκεί είσαι

  6. misstati said, on Ιουλίου 12, 2007 at 9:00 πμ

    to φΛύαρος ΑίοΛος :

    φέρε μου τα αγκάθια
    και Μ ε ί ν ε
    το μετά
    έχει ενδιαφέρον
    όχι
    το πριν

    to Ion ‘ s MinD :

    ακροβάτης σε διάφανο σχοινί
    ορκίζομαι να πέσω
    όσο κι αν ακόμα είμαι εκεί

  7. neofitos said, on Ιουλίου 12, 2007 at 5:17 μμ

    είναι αρκετά για πολύ περισσότερα.
    αλλά αυτά πάλι είναι περιττά.
    και πάλι πολλά είναι τα 2 λεπτά.
    θα προλάβω να φοβηθώ και δεν θέλω.

  8. misstati said, on Ιουλίου 13, 2007 at 8:57 πμ

    to Neofitos :
    θα προλάβεις να ονειρευτείς
    θα προλάβεις να σκεφτείς
    θα προλάβεις να νιώσεις
    θα προλάβεις ελπίσεις
    Δ ε ν θα προλάβεις
    να φ ύ γ ε ι ς


Σχολιάστε

