Το κρεββάτι & ο σκύλος

bLoGo_παίχνιδο …

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 17, 2007

.. κατ ΄αρχήν δεν ξέρω ακόμα αν θα ΄πρεπε να ευχαριστήσω τον Φλύαρο Αίολο

που με παιδεύει εν ώρα εργασίας , θα του το χρωστάω όμως ,

η πρώτη μου φορά κ συμμετοχή σε blogπαίχνιδο οπότε θα μου συγχωρέσετε

και τυχόν λάθη…

καλή μας – σας διασκέδαση

Με απλές οδηγίες οι 5 τυχεροί που θα ανακοινώσω στο τέλος, πρέπει να σχολιάσουν (αν συμφωνούν ή διαφωνούν κτλ) σε 2 φράσεις δικές μου (την 2η και 4η) και να παρουσιάσουν άλλες 2 (μια ενός γνωστού ποιητη\στγγραφέα\διανοητή και μια δικής τους εμπνεύσεως) σε 5 άλλους blogger επιλογής τους.

Συγκεκριμένα το post σας πρέπει να αποτελείται από:

1 γνωστη φραση συγγραφεα κτλ που του πασαρει ο συναδελφος του που τον καλει να παιξει (δηλαδή εγώ)
1 γνωστη φραση συγγραφεα κτλ που διαλεγει ο blogger (δηλαδή εσύ)
1 φραση που φτιαχνει ο συναδελφος που τον καλει να παιξει (δηλαδή πάλι εγώ)
1 φραση που φτιαχνει ο ιδιος ο blogger και την πασαρει στους αλλους 5 (δηλαδή πάλι εσύ)

Δες το και στην πράξη:

  1. Η γνωστή φράση που δίνει ο Αίολος και πρέπει να σχολιαστεί :

»Αυτός που σπέρνει δάκρυα και πόνο θερίζει την αυγή θανατικό· μαύρα πουλιά του δείχνουνε το δρόμο »(Μάνος Ελευθερίου- Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα).

στα δύσκολα και στα χαμένα αφηρημενη μόνη κ κακιά

κλαίω που δεν συναντησα στους δρομους που περπατησα

στα σωθικα μου διάφανη χαρά

κι είσαι εσύ αυτός ο μαυρος πόνος

κι είσαι εσυ κι ο μαύρος δρόμος

σπαρμενος από της κακοτύχιας μου τα σπασμένα φτερά .

(συμφωνώ..)

2.Η Γνωστή Φράση που προτείνω εγώ κ θέλω να σχολιαστεί :

».. θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό ..» ν.παπαζογλου
3. Φράση του Αιόλου (εμπνεύσεως δικής του) που πρέπει να σχολιαστεί :
“Τι να’ ναι άραγε αυτό
που λάμπει στ’ άβαθα νερά μας
αφού το όνειρο ξαπλώνει στο πρώτο νεύμα της αυγής;”

το όνειρο και το φως μεγάλες χάρες είναι

μα ο Έρωτας η Μέγιστη απ ΄όλες

4. Η Φράση (εμπνεύσεως δικής μου)που επίσης θέλω να σχολιαστει :

» ..γεννήθηκα για να είμαι κι Όχι για να γίνω ..»

καλώ, κ ευχαριστώ προκαταβολικά για τη συμμετοχη , στο παιχνίδι τους : τελσον , zero+ , ion’s mind , purple clementine και sisHoy .

14 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Archimidis P. said, on Ιουλίου 17, 2007 at 6:14 μμ

    Aνεξαρτήτου παιγνιδιού, το blog σας έχει κάτι να πει. Την καλησπέρα μου…

  2. zero said, on Ιουλίου 17, 2007 at 7:32 μμ

    Θα προσπαθησω…
    αλλα ειναι περιπλοκο.

  3. Ο φλύαρος Αίολος said, on Ιουλίου 18, 2007 at 12:24 πμ

    Ξενέρωσα. Μια χαρά τα πήγες αλλά από φωτογραφία γιοκ.

  4. misstati said, on Ιουλίου 18, 2007 at 9:00 πμ

    to ArChimidis p. :

    ευχαριστώ …
    να περνάς και να μας βλέπεις ..

    to zERo :

    έτσι φαίνεται , δεν είναι
    την καλημλερα μου

    to Φλύαρος Αίολος :

    τσ τσ τσ ,ούτε ένα ευχαριστώ , ένα μπράβο ,
    κάτι ….
    ξενέρωσα κι εγώ

  5. Purple Clementine said, on Ιουλίου 18, 2007 at 10:20 πμ

    Χμμμ, ενδιαφέρον.
    Θα ανταποκριθώ αλλά δε θα μου θυμώσεις αν δεν γίνει άμεσα ε;;

  6. misstati said, on Ιουλίου 18, 2007 at 11:14 πμ

    to purple clementine :
    δε θα σου θυμωσω ακόμα κι αν δεν παίξεις
    xxx

  7. τέλσον said, on Ιουλίου 18, 2007 at 11:27 πμ

    κατ’ αρχήν, μας γάμησες (excuse my french)… κατά δεύτερο λόγο θα συμφωνίσω με τον Αίολο, που είναι η φωτογραφία και τελευταίο και καλύτερο… εύγε, είδες που τελικά τα κατάφερες.

    Με συγχωρεις που άργησα, ήμουν εκτός.

  8. Sishoy said, on Ιουλίου 18, 2007 at 12:28 μμ

    Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά είμαι με αμυγδαλίτιδα δυστυχώς.. :(( Αν και με πυρετό όμως, δεν χάνψ την έμπνευσή μου και θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση/ πρόκληση! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και σε περιμένω απέναντι! Μια γλυκιά καλημέρα και από εμένα..

  9. misstati said, on Ιουλίου 18, 2007 at 12:49 μμ

    to τελσον :

    σε συγχωρω που ησουν εκτός
    π ά λ ι ..

    to Sishoy :
    περαστικά μικρή μου ,
    καλή διασκέδαση με το blogoπαιχνιδο …

  10. τέλσον said, on Ιουλίου 18, 2007 at 1:18 μμ

    πόνεσε αυτό, χτύπημα κάτω από την ζώνη… έχουμε και μιά διαφορά στην ώρα ξέρεις, είμαι -02:00

  11. […] “σοβαρό” μπλόγκ ρεεε, γαμώ το… άρπαξα άλλο ένα μπαλάκι. Διαβάστε για μισό λεπτάκι τους κανόνες και […]

  12. candyblue said, on Ιουλίου 23, 2007 at 12:02 μμ

    Πεθαίνει μόνος κάθε αυγή…

  13. misstati said, on Ιουλίου 23, 2007 at 12:43 μμ

    to canDybluE :
    λίγο πριν ξημερωσει
    βαφομαι μ ω β και θρυμματίζομαι

  14. […] στίχος που μου έδωσες Miss […]


Σχολιάστε

