Το κρεββάτι & ο σκύλος

dEsTroY όποιος δεν μοιράζΕται τΟν πΟΝο πεθαίνει

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 18, 2007

alex1111.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fUck oFF desTRoy

θα καταστρέψω το walkmaN Μου και δεν θέλω πια άλλη μουσική .

Βρίσκομαι στο μπάνιο μιας Ντίσκο.κακός φωτισμός από Νεον. ……   …  …  …

Κυκλοφορουν γυναικες  κ τριανταρηδες τραβεστι ….τους λυπαμαι ..

άλλοτε θελω να τους σφιξω στην αγκαλια μου κι αλλοτε να τους χτυπησω.

όλοι εδω μέσα ειμαστε πολύ ευάλωτοι

κι όμως

θα τρόμαζε κάποιος αν μας Εβλεπε..!

fUCK oFF dEStroy

».. θελω να μαγειρεψω για σενα , να φαμε ρυζι και ν΄αναψουμε όλα τα Κερια..»

ζήτα μου να κουρνιασω στις τσέπες σου ..

LoVe Destroy  

ξερω οτι με σκεφτεσαι εδω και 15 λεπτα .εδω και 30 λεπτα .με σκεφτεσαι .

το νιωθω.θελω να ειναι ετσι.Εσυ ερωτευμενος μαζί μου .

δεν ειμαι ερωμενη .δεν ειμαι τιποτε απο αυτα που εσυ θελεις.

με διαβαζεις.ακουγεται μουσικη.σου γραφω.και κατακτω ότι μου γουσταρει.

θα με ηθελες εκει διπλα σου .?

δεν ειμαι ομως τιποτε αλλο απο μια απιαστη συγκινηση,

μια δυσλεκτικη επαγγελματίας του ΤίΠοτα .

Destroy NO 1

ακους MassiVe ATTack μεσα στο καμπινε σου .οταν ακους το sly σου ειναι

α δ υ ν α τ ο να μην χαιδευεσαι .και τι δε θα κανες με το SLY στο σκοτάδι ,

ψιθυριζεις με σφιγμένα δόντια.

Destroy No2

..τρελλαινομαι για Serial Killer που λ ι π ο θ υ μο υ ν στη θέα του Αίματος

Mail Destroy

»αγαπητε μου , τωρα που σου γραφω ακουω το no love lost και θελω να κλαψω.

μου λειπεις θανατερα .θελω να σε σφιξω στην αγκαλια μου

και να σε κανω να πονεσεις .

αυτη η αναγκη μου για Αγαπη με τρομοκρατει ολο και περισσοτερο .

τωρα που σου γραφω το Swatch δειχνει 1.00

όταν τελειωσει αυτο το γραμμα θα μπορεσω ν ακατσω κ να χαζεψω τη λαμψη του

ατριχου κρανιου μου , λιγο σαν ναν μη εχω πια

τιποτε να προστατευει τις σκεψεις μου

όλα ειναι σαν επιθυμιες κρυμμενες στο Νερό

μου λειπεις

τηλεφωνησε μου αποψε.

δικη σου »

vIOlence JACK vol 1

 θελω να εκραγουν Ό  λ α

 

 

 

 

17 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. misstati said, on Ιουλίου 18, 2007 at 11:12 πμ

    desrtoy – Ιζαμπέλα Σαντακρότσε

  2. τέλσον said, on Ιουλίου 18, 2007 at 11:24 πμ

    «…μου λείπεις θανατερά…»

    χα, πολύ όμορφο…

  3. k* said, on Ιουλίου 18, 2007 at 4:03 μμ

    ..»na kourniasw stis tsepes sou».. ?
    ax poso m’arese..!!!

  4. misstati said, on Ιουλίου 18, 2007 at 4:05 μμ

    to k* :

    χάθηκες ..γιατί ..?
    σε ποια τσέπη να ήσουν κρυμμένη …

  5. k* said, on Ιουλίου 18, 2007 at 4:16 μμ

    ..eixa synaylies kalo mou..douleya nixthymeron kai me apisteyti piesi. kai twra gkriniazw na mou dwsoun 4 meres adeia 😦
    anevazw post-eisai ki esy mesa.

    steile mou to tilefwno sou

  6. misstati said, on Ιουλίου 18, 2007 at 4:27 μμ

    to k* :
    το εστειλα με Mail
    καλο κουραγιο κουκλιτσα μου

  7. k* said, on Ιουλίου 18, 2007 at 5:08 μμ

    🙂
    εισαι θεα!!

    ετοιμο το ποστακι! :*

  8. NickErinakis said, on Ιουλίου 18, 2007 at 5:37 μμ

    είναι σαν να σε ξέρω από καιρό.. γράφεις πολύ όμορφα, ερεθιστικά δυνατά.. λέξεις που καίνε φωτιά..

  9. misstati said, on Ιουλίου 19, 2007 at 9:14 πμ

    to niCKerinaKis :

    άργησες , που ήσουν …?
    να μας ξαναρθεις …

  10. zero said, on Ιουλίου 19, 2007 at 7:37 μμ

    Χμμ…
    αγριεψε η κατασταση.

  11. misstati said, on Ιουλίου 20, 2007 at 9:49 πμ

    to Zero :

    αγριεψα κι εγώ ..

  12. Στέφανος said, on Ιουλίου 20, 2007 at 9:52 πμ

    κάτι οι ζέστες, κάτι οι φωτιές, πάει τα παίξαμε όλοι

    κούλαρε κούκλα
    το να χαλάσεις είναι εύκολο
    και τα εύκολα φενά και χωρίς αξία

    εσύ είσαι άξια

    φιλάκι
    (έτσι για να φτιάξεις κάτι,
    όχι να χαλάσεις)

  13. misstati said, on Ιουλίου 20, 2007 at 10:15 πμ

    to Στεφανος :
    μη ζητας ν’ αλλάξω ..
    ευχαριστω για το φιλάκι

  14. τέλσον said, on Ιουλίου 24, 2007 at 12:44 μμ

    άσε ήσυχο το mp3… είναι πολύτιμα πράματα αυτά, δεν το καταλαβαίνεις τώρα αλλά αν με εμπιστεύεσαι φούλαρέ το, κεφάλι και χαρτί και μετά σπάστα όλα.

  15. Ganuma De Linarus said, on Νοέμβριος 17, 2007 at 8:39 μμ

    »Transport, motorways and tramlines,
    starting and then stopping,
    taking off and landing,
    the emptiest of feelings,
    disappointed people, clinging on to proverbs,
    and when it comes it’s so, so, disappointing»

  16. Ganuma De Linarus said, on Νοέμβριος 17, 2007 at 8:41 μμ

    and one day, I am gonna grow wings…….. ………..

  17. misstati said, on Νοέμβριος 17, 2007 at 9:20 μμ

    to gaNUma de linarus :
    »..One day I’m going to grow wings

    A chemical reaction

    Hysterical and useless

    Hysterical and …»

    x
    x
    x

    one day
    some day
    our day

    x
    x
    x


Σχολιάστε

