Το κρεββάτι & ο σκύλος

desToy No1 ..για όσους δε με φοβούνται ..

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 24, 2007

p1012127ppoooo.jpg

tIM bUckley deSToy :

ακουσε με .εμενα.καθομαι στο πιο ψηλο σημειο της πολης

κατω απο τις πατουσες μου χαλικια .στις χουφτες μου χορτα .

στο στομα μου αφρος και στ ΄αυτια μου η ανασα του Tim bUckley

now you wanna know the reason

why i CheateD on you..?

ακουσε με .εμενα . σκεφτομαι την πεινα κ τη διψα μου και πια ουτε

πειναω ουτε διψαω .θελω να ρθεις μονο να μου αναψεις το τσιγαρο

και να σου χαμογελασω.

αλλιώς μην ερθεις καθολου .

ΣαΜιουελ ΜΠεκετ DEstroy :

θελω οι άλλοι να με καταλαβαίνουν όταν

ΔεΝ μιλάω .

αλλιως θα τους καταπιώ

WIsh DestroY :

πρεπει να βρω

μια δικη μου μαχη

μια δικη μου νικη

μια δικη μου ηττα   

στο δρομο υπαρχει μονο φως και ιχνος ανθρωπου

στο δρομο υπαρχει μονο σκονη και ιχνος ανρωπου

θα πεθαινα αν καποιος μ΄ακουμπούσε στον ωμο

εστω και για να με ρωτησει τί Ώρα είναι

υπερβολικη δοση ζεστης και ησυχίας  

i wish to be human again

υπερβολικη δόση φοβου και μοναξιάς

aGe Destroy :

ετών 29.χωρίς τρυπημενα απο σκουλαρηκια αυτια  χωρις στα μαλλία κοκαλάκια  χωρίς Make up στη μουρη  χωρίς  κραγιον στα χείλη

χωρίς παπουτσια απο δερμα  χωρίς  σιλικονατο μπουστο χωρις μαυρισμένο δερμα   χωρίς αγνοτητα αναμεσα στα ποδια

χωρίς εσενα

χωρίς εμενα

καταφερνω και βουτάω στο γεματο αλκοολ ποτηρι και γινομαι παγάκι

εύγε  ,  συνονοματη Τάνια Τσανακλιδου  ,

πόσο δικιο έχεις όταν μας τραγουδας και μας τελειωνεις

»..ωραία …νέα   κι ..  ατυχής .. »  

End Destroy :

τρελλάινομαι να ακούω το AIsha  των Death iN veGas Με τον Iggy poP

και να πηδαω ότι είναι μεσα μου .τρελλη οργη .

i ‘ m a Murderer ..

8 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Purple Clementine said, on Ιουλίου 24, 2007 at 12:17 μμ

    Σαν να πίνω παγωμένη τεκίλα.Μ’ έκαψε τούτο μωρέ..

  2. misstati said, on Ιουλίου 24, 2007 at 12:30 μμ

    to pURple clemENTine :
    κράτα αναμμένη τη φωτιά
    γιατι δε θα αργησω
    να ρθω

  3. Purple Overdose said, on Ιουλίου 24, 2007 at 7:41 μμ

    Tim Buckley…Με τσάκισες…

  4. barik said, on Ιουλίου 25, 2007 at 1:14 μμ

    πρεπει να βρω

    μια δικη μου μαχη

    μια δικη μου νικη

    μια δικη μου ηττα

    Έχεις απόλυτο δίκιο….
    δεν θα μπορούσες να το πεις καλύτερα !!

  5. barik said, on Ιουλίου 25, 2007 at 1:15 μμ

    πρεπει να βρω
    μια δικη μου μαχη
    μια δικη μου νικη
    μια δικη μου ηττα

    Έχεις απόλυτο δίκιο….
    δεν θα μπορούσες να το πεις καλύτερα !!

  6. misstati said, on Ιουλίου 25, 2007 at 1:53 μμ

    to pUrple OverDOse :
    .. τσακιστηκα κι εγώ ..

    to BariK :

    θα μπορούσες να μου μάθεις καλύτερα ? ? ?

  7. barik said, on Ιουλίου 25, 2007 at 2:32 μμ

    δεν ξερω
    αλλα ξερω πως μπορω καλυτερα με τους αλλους
    παρα με εμενα…

  8. misstati said, on Ιουλίου 25, 2007 at 2:52 μμ

    to barik :
    ειναι κι αυτό μια αρχη
    και μια δεσμευση
    ..να σε προσεχεις ..


Σχολιάστε

