Το κρεββάτι & ο σκύλος

cooldrop

Posted in Προσωπικά by tatikami on Αύγουστος 21, 2007

p1010271qqq.jpg

έσταζα από παντού επιθυμία

κιτρινη κ φοβισμενη

κι ολοκληρο το καλοκαιρι

θα το αφησω να περασει

και να πατησει επάνω μου

μηπως και νιωσω λιγοτερο πονο

απο εκεινον

που νιωθω

όταν

σε φιλάω .

δε με βοηθησες μια στάλα

και μ΄αφηνες μοναχη

να κοιταζομαι στο καθρεφτη

και να φοβαμαι

μηπως και Δεν με Δω

ο λ ο κ λ η ρ η .

___________________

γυρισα κ στάζω μελάνι ..

 

 

 

28 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Στέφανος said, on Αύγουστος 21, 2007 at 11:13 πμ

    τι καλημέρα να σου πω που δε μου είσαι καλά
    σε στενααχώρησε ο αγάπησ σου ε;
    α τον άτιμο
    μαστίγωμα στο μεσιανό κατάρτι και μετά στη σανίδα να τον πετάξουμε στα σκυλόψαρα

    και ένα φιλάκι για σένα να ζηλέψει

    (την φώτο δεν την σχολιάζω)

  2. misstati said, on Αύγουστος 21, 2007 at 11:24 πμ

    to Στέφανος :

    και καλημέρα να μου πεις
    και φιλάκι να μου δώσεις
    – δ ε ν υπάρχει »καλός»
    και πόσο μάλλον » μ ο υ ΄΄.

    και μια αγκαλιά θέλω
    μια αγκαλιά ..
    δε σου άρεσε η φώτο μου ..?
    κλαψ

  3. pj said, on Αύγουστος 21, 2007 at 12:20 μμ

    τι να σου πω?
    να μην το αφήσεις?
    κι εγώ το ίδιο έκανα

    αποστασιοποίηση από όλα

    σε ευχαριστώ πολύ
    καλημέρα

  4. misstati said, on Αύγουστος 21, 2007 at 12:24 μμ

    to Pj :
    σ΄ακολουθώ …

    καλημερα κι αγκαλιά

  5. weirdo said, on Αύγουστος 21, 2007 at 3:11 μμ

    Σεπτέμβρης σε λίγο.. Υπομονή……

  6. misstati said, on Αύγουστος 21, 2007 at 3:22 μμ

    to Weirdo :

    αυγουστος ακόμα για λίγο ..υπομονή
    τα φιλιά μου
    xxx

  7. k* said, on Αύγουστος 21, 2007 at 5:33 μμ

    eimai edw alla den eimai

    kollise kitrini kai pixti i skoni epanw mou
    spaei i krousta ki apo mesa keno
    omorfo, agrio, erimo meros
    skoni ouranos petra kai thalassa
    mazi ki o,ti agapousa
    ki o,ti den iksera
    ki o,ti mporousa
    ola ekei
    ekei
    e
    k
    e
    i

    i fwtografia sou apla tromeri, ti na pw..

    se filw fili mou
    take care
    xxx
    k*

  8. τέλσον said, on Αύγουστος 21, 2007 at 5:46 μμ

    άντε και γαμήσου ρε Τάτι, για να μάθεις να βουτάς στη σκέψη μου… άντε και γαμήσου.

  9. Μελία said, on Αύγουστος 22, 2007 at 4:39 πμ

    καίνε αυτες οι λέξεις.
    τόσο δυνατές.

    ας μην αργήσει ο χειμώνας αυτός,

    εύχομαι

    καλημέρα σου μέρα

  10. misstati said, on Αύγουστος 22, 2007 at 8:55 πμ

    to k* :
    και γυρισες πισω για να μετρας καημους
    με τα χερια γεματα κοχυλια κ φιλιά

    την καλημερα μoυ

    to Telson :

    αντε γαμησου που Εφυγες κ Δεν ξανα ‘ρθες
    μου λειπεις

  11. misstati said, on Αύγουστος 22, 2007 at 8:58 πμ

    to Μελία :

    καλώς μας ηρθες γλυκιά μου
    καλώς να ερθει και το Φθινόπωρο
    τα φιλιά μου

  12. Στέφανος said, on Αύγουστος 22, 2007 at 9:44 πμ

    την μεγαλύτερη, πιό δροσερή και ζεστή μαζί αγκαλιά μου για ‘σένα μόνο . . .
    (είπα δε την σχολιάζω, όχι ότι δε μου αρέσει)

  13. Sishoy said, on Αύγουστος 22, 2007 at 10:30 πμ

    Στάζεις μελάνι και χαίρομαι αφάνταστα. Welcome back!

  14. axenbax said, on Αύγουστος 22, 2007 at 11:02 πμ

    Ηρθαν τα πρωτοβρόχια…

  15. misstati said, on Αύγουστος 22, 2007 at 12:47 μμ

    to Στέφανος :
    για ΄μενα μ ό ν ο ..

    to SiShoy :
    χαιρομαι που χαιρεσαι
    δε σε ξεχασα λεπτό …μικρή μου

    to aXenBax:
    ξανα΄ρθες και συ ..τί γλύκα ..

  16. Archimidis P. said, on Αύγουστος 22, 2007 at 4:29 μμ

    Ένα μικρό καλωσόρισμα κι απο εμένα…

  17. Αντώνης said, on Αύγουστος 23, 2007 at 12:57 πμ

    Είναι βαρύ και δυνατό το καλοκαίρι για το αγγελικό του και το μαυρο του φως. Να είσαι καλά, καλώς σε βρίσκω!

  18. misstati said, on Αύγουστος 23, 2007 at 8:40 πμ

    to ArcHimiDis P. :
    ενα πρωινο φιλι απο μενα που
    θα κρατησεις οσο θες ..

    to ΑντώνΗς :
    ειναι λιγες του οι μερες …κ πολυ το φως .
    σε φιλώ .

  19. revisionistsdeath said, on Αύγουστος 28, 2007 at 10:32 πμ

    Εκπληκτικό δεν είναι, να στάζει ένας κάποιος ερωτισμός από τα ποστς μέχρι τις φωτογραφίες και μέχρι τις απαντήσεις στα comments; Ή… «επιθυμία», αν το θες, «από παντού».

  20. misstati said, on Αύγουστος 28, 2007 at 10:48 πμ

    to ReviSionISts deatH :
    εκπλητκτικο θα ηταν να τις μοιραζόμουν
    τις σταγόνες
    τις επιθυμίες

    σε φιλώ

  21. revisionistsdeath said, on Αύγουστος 28, 2007 at 1:33 μμ

    Τι σεμποδίζει;

  22. misstati said, on Αύγουστος 28, 2007 at 1:44 μμ

    to rEviSioNist Death :
    η α π ο σ τ α σ η (γενικότερα)

    κερνάω φιλιά μαζί με καλησπερα xxx

  23. revisionistsdeath said, on Αύγουστος 28, 2007 at 1:53 μμ

    your mail?

  24. misstati said, on Αύγουστος 28, 2007 at 2:15 μμ

    to revisionists deAth :
    taniasubaru@in.gr

    xxx

  25. mrs marlowe said, on Σεπτεμβρίου 4, 2007 at 12:19 πμ

    μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες σου

  26. misstati said, on Σεπτεμβρίου 4, 2007 at 9:12 πμ

    to mrs marlowe :
    σε ευχαριστώ γλύκα.
    φιλιά σου στέλνω μαζί με μπολικες σταγονες βροχης

  27. Ανεμος said, on Σεπτεμβρίου 5, 2007 at 1:45 μμ

    Υπέροχο… Σαν άλλους Αυγουστους, δικούς μου, που νοσταλγώ…

  28. misstati said, on Σεπτεμβρίου 5, 2007 at 2:15 μμ

    to ΆνεμοΣ :
    στον Δικο σου τον αυγουστο
    θα μαι χωμα υγρο επανω μου ξυπολυτος να περπατας
    κ να στερευω

    -καλως μας ηρθες –


Σχολιάστε

