Το κρεββάτι & ο σκύλος

bodY laNguagE

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 19, 2007

p1010584-copy.jpg

»..δε μπορω να ζησω

σε σ ω μ α

που δεν αγαπω ..»

__________________________________

σωμα σκεπασμενο με μικρες μαυρες κηλιδες που γινονται βελονες

αποκομμενο απο τις ξερες παλαμες κι απ’ την υπαρξη την ιδια

ξεσκονισμενο με συρμα απο το λαιμο ως το πελμα

σωμα κανενος και προπαντως δικο μου

απιστο , απιαστο , θαμπο κι ασθενικο

να τρεφεται και να μην παχαινει και να μην αδυνατιζει

ξεγυμνωμενο σε μια απομερη σκοτεινη γωνια

ανημπορο να ξεχωρισει τους ηχους του

»Σωμα

που ανηκει

στα χερια που το αγκαλιαζουνε »

26 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. stalagmatia said, on Σεπτεμβρίου 19, 2007 at 11:38 πμ

    Τι πρέπει να κάνουμε για να το αγαπήσεις;
    Για να αγαπήσεις την ύπαρξη σου;

    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί για να το καρφώσεις στο μαγουλάκι σου!
    Καλημέρα

  2. k* said, on Σεπτεμβρίου 19, 2007 at 4:28 μμ

    s y g k l o n i s t i k o

  3. misstati said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 9:26 πμ

    to stalagmatia :
    εισαι ε δ ω κι ειναι αυτο αρκετο ..
    καλημερα κουκλα ..

    to k* :
    θα ελεγα το ιδιο για το βλεμμα σου …
    σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ο ..
    τα φιλια μου μικρη μου

  4. sishoy said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 10:03 πμ

    με πρόλαβε η k*. ίσως ότι πιο ωραίο δικό σου έχω διαβάσει.

  5. stixakias said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 11:34 πμ

    Σκέψου πως το σώμα σου το κοιτάς μέσα από τα μάτια σου.

    Και τα μάτια σου τα αγαπάς! Είμαι σίγουρος γι αυτό.

    Την καλημέρα μου και από κοντά.

  6. barik said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 12:24 μμ

    Και αν το σώμα σου έχει ξεγυμνωθεί τι ωραία που είναι χωρίς να το κοσμείς έτσι να το βλέπεις. Χωρίς περιττότητες. Και ας μην το αντέχεις.

    Αν τα χέρια αγκαλιάζουνε.. είναι γιατί αγαπούν.. και αγαπούν αν αγαπάς.. να μην επιτρέπεις να το αγγίζουν ευκαιριακά..Τίποτα δεν έχει χαθεί

    Καλημέρα σε μια πολύ όμορφη μέρα!

  7. misstati said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 12:26 μμ

    to siShoy :
    πες και μια ασχημη κουβεντα
    για να σε αγαπησω…
    kisses

    to stIxakIas :
    Ποσο σιγουρος ..?
    ποσο κοντα ( τα φιλια ) ..?

  8. misstati said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 12:31 μμ

    to barik :
    καποιοι θα με πουνε τολμηρη
    καποιοι προστυχη , καποιοι γυμνη ,καποιοι προκλητικη
    καποιοι ασχετη κτλ
    κανεις δε θα με πει υγρη
    στεγνωσα

    την καλημερα μου κ τις ευχες μου
    για μια οντως υπεροχη μερα

  9. Ο φλύαρος Χρήστος said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 12:46 μμ

    Το αγαπάς, μην λες άλλα. Περισσότερο γιατί το ελεγχεις.

  10. misstati said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 12:53 μμ

    to φλυαρος χρηστος :
    αχνα δε θα βγαλω αν δεν μ’ακουμπησεις ….

    * το αγαπαω

  11. dee said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 2:59 μμ

    Το σωμα που αγαπω
    ειναι του αλλου.
    καλημερα
    (oups!πηγε τρεις..)

  12. misstati said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 3:19 μμ

    to dee :
    τα χαδια σου σκοτωνουνε
    το σωμα που αγαπας ..?

  13. dee said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 3:27 μμ

    ψεμματα.
    το σωμα μου το αγαπω
    μεσα απο τα ματια του αλλου.

  14. dee said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 3:29 μμ

    που αγαπω το σωμα του
    γιατι ,με κανει ν’αγαπω το δικο μου
    αν δεν ειναι αμφιδρομο
    τοτε σκοτωνει

  15. k* said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 3:51 μμ

    filia agapaki mou,thx gia to comment.xD sou apantisa 😉

  16. axenbax said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 7:12 μμ

    Εχω ακούσει πως η μόνη αλήθεια που κατέχουμε είναι το σώμα μας…

  17. sishoy said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 8:56 μμ

    δεν το ήξερα αυτό ούτε το φανταζόμουν.

  18. mixalis e. said, on Σεπτεμβρίου 20, 2007 at 10:57 μμ

    xaireto..apsogo !!!

  19. misstati said, on Σεπτεμβρίου 21, 2007 at 9:58 πμ

    to dee :
    τοτε θα ‘χουμε 2 φονους ..
    xxx

    to k* :
    kisses my beuty ,kisses

    to axenbax :
    τοτε δε σου κρυβω καμια αληθεια ……

    to sishoy :
    εισαι πολυ καλη για να σαι αληθινη
    καλημερα sweety

    to mixalis e.:
    καλημερα και σε ΄σενα αρχοντα
    να περνας και να μας βλεπεις

    xxx

  20. sinnefo said, on Σεπτεμβρίου 21, 2007 at 11:40 μμ

    στο σώμα που μεγάλωσα το πόνεσα, το ανάθρεψα…

  21. Στέφανος said, on Σεπτεμβρίου 23, 2007 at 8:05 πμ

    μόνο αυτά που δώσαμε μας ανήκουν
    αυτά τα αγαπάς;
    αυτά που έχεις δώσει
    αυτά που σού ‘χουν δώσει

    καλημέρα misstati

  22. Ο φλύαρος Χρήστος said, on Σεπτεμβρίου 24, 2007 at 8:32 πμ

    Μα πού είσαι;

  23. misstati said, on Σεπτεμβρίου 24, 2007 at 8:40 πμ

    to sinnefo :
    το σωμα που αναθρεψα θρυμματα εχει γινει ..

    to Στεφανος :
    δε θα σταματησω να δινω οτι αγαπω
    σε οσους αγαπω

    καλημερα κ τα σεβη μου Στεφανε μου

    to Φλυαρος Χρηστος :
    ..εδώ ! μεσα στο σωμα μου !

  24. sishoy said, on Σεπτεμβρίου 24, 2007 at 8:14 μμ

    έχω μια πρόκληση για σένα, πρόσκληση από μένα.

    Σε περιμένω απ’ την άλλη να στην δώσω. Τα φιλιά μου..

  25. Stef said, on Σεπτεμβρίου 25, 2007 at 9:26 πμ

    εγώ ήδη νοιώθω τυχερός που είμαι μέσα σε αυτούς που δίνεις τόσα πολλά
    την ψυχούλα σου ολόκληρη

    καλημέρα γλυκούλα 🙂

  26. misstati said, on Σεπτεμβρίου 25, 2007 at 9:44 πμ

    to sishoy :
    ευχαριστω για την προσκληση μικρουλα μου
    θα πρεπει να περιμενεις ομως λιγακι
    xxx

    to Στεφανος :
    εγω θα πρεπει να νιωθω τυχερη …
    την καλημερα μου Στεφανε μας
    xxx


Σχολιάστε

