Το κρεββάτι & ο σκύλος

μη μου μιλας για ΚαΛοκαιριΑ..

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 26, 2007

για ακρογιαλιες και αστερια …………………….

μετα απο προκληση (περισσοτερο) παρα προσκληση της SisHoy

να επανεκαλεσω στη μνημη μου παιδικα κουβαδακια , φτυαρακια ,

οικογενειακες αναμνηστικες φωτο  μεσα κι εξω απο τη θαλασσα

σας παραθετω καποιες που ομολογω δυσκολευτηκα να βρω

σκαλιζοντας ολο το σπιτι κι ολο το μικρο μαυαλουδακι μου

ε.. ρε Sishoy ( Έλλη)..  τί μου θυμισες ,να ξερες μονάχα

η προσκληση ισχυει επισης ( απο μερους μου )

για τους εξης κυριους & κυριες  ( και δε θελω ου …):

k*  \  ion’s mind   \  φλυαρο Χρηστο   \  Στεφανο  και   Pj

απο τα λιγοστα που θυμαμαι ειναι οι διακοπες στη Θασο

με »φερυμποτ» ( ετσι εμαθα να το λεω ,ετσι θα συνεχισω ) 

να αλωνιζω ξυπολυτη κ κανεις να μη με ψαχνει

p1010866-copy.jpg

ποτε δε μου αρεζε η μασκα θαλασσης ,ουτε τα »γυαλακια»

μου αρεζε απο τοτε να εξερευνω με τα ιδια μου τα ματια

p1010867.JPG

εμαθα να κολυμπαω με μπρατσακια και να νευριαζω

οταν ο αδερφος μου ,μου βουτουσε το κεφαλι στη θαλασσα

p1010868.JPG

το μονο που δε θυμαμαι (στα σιγουρα) ειναι 

ο μπαμπάς …

p1010869.JPG

16 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. stalagmatia said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 1:17 μμ

    Mπλουμ! Βούτηξα με την τσαχπίνα! 🙂

  2. k* said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 2:17 μμ

    OOOOOOOOOOOOOOO
    TI TELEIOOOOOOO
    egw tis foto tis exw sti veroia omws, peirazei na mi valw? .. :/

  3. misstati said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 2:40 μμ

    to staLagmATia :
    σα να βουτηξες μεσα μου ………
    φιλακια κοκκινα στα μαγουλακια
    xxx

    to k* :
    εννοειται πως Δεν πειραζει
    αλλά δ ε θα γλιτωσεις τοσο ευκολα κ ο υ κ λ α μου

  4. sishoy said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 3:46 μμ

    Πολύ μποέμ οι φωτογραφίες σου! Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση..

    Και μια απορία.. η φωτογραφία -ως ενασχόληση σου/τέχνη σου- αρέσει περισσότερο στα μάτια ή στη μνήμη σου;

  5. Purple Overdose said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 3:55 μμ

    Τόσο ξέγνοιαστα φάνταζαν όλα κάποτε…

  6. misstati said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 4:00 μμ

    to siShoy :
    η φωτογραφια με κλεβει , με λυτρωνει , με μεταμορφωνει
    μου σωζει τη ψυχη
    ειμαι εγω κι ο φακος
    μπρος κ πισω απο αυτον
    ειναι αληθεια κ ψεμα μαζι
    δεν ξερω αν σε καλυψα με την απαντηση
    παντως τα ματια μου ειναι η μνημη μου ..

    εγω σε ευχαριστω γλύκα
    xxx

  7. misstati said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 4:02 μμ

    tp purple overdose :
    κι οτι σε σκεφτομουν …
    κι οτι σκεφτομουν ..
    ποσο ξεγνοιαστα φανταζαν ο λ α
    καποτε

    welcome » back »
    xxx

  8. dee said, on Σεπτεμβρίου 26, 2007 at 10:32 μμ

    τι μου θυμισες…
    ωραιο μωρο!

  9. Me:moir said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 9:48 πμ

    Η πρώτη φωτογραφία είναι απίστευτη. Μια φευγαλέα ματιά στο παρελθόν σου μοναδικά αποτυπωμένη στο χαρτί. 🙂

  10. misstati said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 9:51 πμ

    to dEE :
    τί σου θυμησα …?
    ευχαριστω
    xxx

    to me:Moir :
    σα να μη περασε μια μερα ..
    δεν εχω αλλάξει ….

    καλημερα γλύκα

  11. Stef said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 10:18 πμ

    χαχαχαχα
    τώρα όλο το διαδύκτιο μπορεί να λέει ότι έχει δει γυμνές φωτογραφίες σου 🙂

    δέχομαι την πρό(σ)κληση, αλλά θα το καθυστερήσω λίγο μέχρι να πάω στο σπίτι των γονιών μου να διαλέξω φώτος

    καλημέρα misstati

    υγ: η πρώτη φώτο είναι εξαιρετική, έτσι σε σκέφτομαι, σαν μία φευγάτη παρουσία

  12. misstati said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 10:59 πμ

    to steF :
    θα περιμενω ….
    το πα κ θα το ξαναπω
    δεν εχω αλλαξει απο τοτε
    και δε θα μπορουσες να το θεσεις καλυτερα :
    ειμαι μ ι α φευγατη παρουσια
    οσο για το »γυμνό»
    the pleasure is All mine…

  13. pj said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 11:36 πμ

    Σε ευχαριστω για την προσκληση
    αλλα σε αυτο το «παιχνιδι» δεν μπορω να συμμετασχω

    οσο για τις φωτο
    ξερεις τη γνωμη μου
    (γενικα)

  14. misstati said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 3:40 μμ

    to Pj :
    την ξερω …την ξερω…
    δεν πειραζει που δε θελεις να συμμετεχεις
    πειραζει που στο λεω …?

  15. axenbax said, on Σεπτεμβρίου 27, 2007 at 7:45 μμ

    Η πρώτη είναι φωτογραφία ή πίνακας ζωγραφικής. Καταπληκτική και φευγάτη απο μωρό

  16. misstati said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 9:16 πμ

    to axEnbax :
    ..βρισκεις ..?
    kisses
    xxx


Σχολιάστε

