Το κρεββάτι & ο σκύλος

blOOdy fRidAy

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 28, 2007

nose.jpg

».. να φταιει ταχα η ανωριμοτητα μου

ή

οτι πηγα στον πολεμο διχως ο π λ α ..»

ενιωθα τα ρουθουνια μου να κομματιαζονται

και να καινε , το αιμα μου , τρυπουσε τη γαζα

και τρυπωσε στο νεροχυτη ,εκει που δε χωρουσα εγω

ξεκολλησα τα χειλη μου για να μην εχω τη γευση μου

εσφιξα τα ματια κι εκλαιγα ,απαρηγορητη

που δεν πονουσα .

το χειρουργειο στο μικρο παλιομοδιτικο μπανιο

με το χλωμο φωτισμο πυρρακτωσης κρατησε μοναχα 15 λεπτα

αλλα ουτε πριν , ουτε κατα τη διαρκεια

ουτε μετεγχειρητικα ενιωθα πονο.

το μοναδικο πραγμα που μαρτυρουσε την επεμβαση

ηταν η ξεχασμενη τρυπια γαζα

που βουλωσε το νεροχυτη.

21 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. stixakias said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 11:43 πμ

    …ξεκολλησα τα χειλη μου για να μην εχω τη γευση μου…

    και μόνο αυτό να είχες γράψει εγώ θα σε αποκαλούσα ποιήτρια

    Καλημέρα

  2. misstati said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 11:46 πμ

    to stiXakias :
    θα με καλομαθεις …….
    δεν το αξιζω …
    τα φιλια μου
    xxx

  3. pj said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 12:25 μμ

    εικονες απο
    προχειρο νοσοκομειο του Β Παγκοσμιου
    αυτοσχεδιες αποπειρες ξεχασμενης σταρ
    καταχρησεων

  4. Me:moir said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 12:54 μμ

    Αν ποστ σου έχει αληθινά στοιχεία, τότε μοιάζουμε τρομακτικά, να ξέρεις.
    (Καλημέρα)

  5. Me:moir said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 1:01 μμ

    Μα τί έχω πάθει απο το πρωί όλο σαρδάμ κάνω. «Αν το ποστ σου» ήθελα να πώ….Μήπως να αρχίσω να ανησυχώ?

  6. misstati said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 1:22 μμ

    to pJ :
    καταχρησεων σιγουρα..
    ( υπεροχη η εκδοχη σου )

    to me:moir :
    – να ξερεις οτι το ξερω…
    – να ανησυχεις …
    kisses
    xxx

  7. stalagmatia said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 1:50 μμ

    Πόσο θα θελα να έρθεις μία μέρα και να γράψεις ότι κόλλησες τα χείλη σου και άρχισες να ρουφάς ΖΩΗ!
    Καλό Σαββατοκύριακο

  8. misstati said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 1:59 μμ

    to staLagmatiA :
    αυτη ειναι η ζωη μου ..
    κι απ’οτι βλεπεις ρουφαω ως
    και την τελευταια κατακοκκινη
    σταλαγματια της

    kisses
    xxx

  9. Me:Moir said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 2:40 μμ

    Μπορείς να μου στείλεις ένα e-mail που θέλω να σε ρωτήσω κάτι και δεν βρίσκω τη διεύθυνσή σου πουθενά? (silver.and.exact@gmail.com)

  10. misstati said, on Σεπτεμβρίου 28, 2007 at 2:50 μμ

    to me:moir :
    taniasubaru@in.gr
    tania_k@mail.gr

    xxx

  11. dee said, on Σεπτεμβρίου 29, 2007 at 10:20 πμ

    Mια μικρη καρδια βλεπω στο χερι σου
    εχω και μια πιο πεζη σκεψη
    αλλα την ξεχνω
    Καλημερα

  12. Στέφανος said, on Σεπτεμβρίου 29, 2007 at 1:45 μμ

    misstati πας να μας τρελάνεις; Την επόμενη φορά που θα σφαχτείς, ειδοποίησε μας να έρθουμε με αντίδωρα να βουτήξουμε

  13. misstati said, on Σεπτεμβρίου 29, 2007 at 4:09 μμ

    to dee :
    ξεφυγε απο τη θεση της
    ..εδω και καιρο ..

    καλησπερα Beauty

    to Στεφανος :
    ..ακομα τιποτα δεν ειδες …

  14. weirdo said, on Σεπτεμβρίου 30, 2007 at 11:19 πμ

    You choose your side but in the fight I see your blood run white, your blood run white
    And I’ve seen it all before and I see it again

    Μου ήρθε συνειρμικά διαβάζοντας τον τίτλο σου
    (Αγαπημένος Tom McRae..)
    Καλημέρα

  15. Ο φλύαρος Χρήστος said, on Σεπτεμβρίου 30, 2007 at 5:03 μμ

    Σαν χρυσόψαρο γυρίζω μέσα στη γυάλα που μου μοιάζει πέλαγος και πέφτω πάνω στο αίμα σου. Δεν πτωούμαι. συνεχίζω να σε φιλώ, να σε χαιρετώ και να σε χαίρομαι.

  16. misstati said, on Σεπτεμβρίου 30, 2007 at 5:22 μμ

    to weirdo:
    my blOOd is c o l d

    kisses my sweetness

    to Φλυαρος Χρηστος :
    μαζι θα πιασουμε πατο
    μαζι…

    xxx

  17. idamien said, on Σεπτεμβρίου 30, 2007 at 9:19 μμ

    αργεις???εχω σειρα στο μπανιο…

  18. Purple Clementine said, on Οκτώβριος 1, 2007 at 12:40 μμ

    Kαι πως γύρισα πίσω στα χρόνια και στα σπίτια κι ένα κορμί διπλωμένο στα δυο στα πλακάκια «σήκω μωρό μου, σήκω, ζωή χωρίς εσένα δεν γίνεται»
    και πριν να μην έχει καν κατέβει το αίμα σου στο στομάχι μου, να το ‘χω ακόμα στα χείλη.
    Σε φιλώ κι ας γύρισα πίσω και δεν μου ΄πρεπε σήμερα, δεν μου ‘πρεπε.

  19. misstati said, on Οκτώβριος 1, 2007 at 1:38 μμ

    to idamien :
    αργω !

    to purple CleMentinE :
    ..ζωη χωρις ε σ ε ν α
    δ ε ν γινεται Χριστινακι μου ,
    δεν γινεται …!!!

    ( κι ας μην σου ΄πρεπε )
    xxx

  20. k* said, on Οκτώβριος 1, 2007 at 2:47 μμ

    agapimeni mou ti sou synevi?????????????????????????????????

  21. misstati said, on Οκτώβριος 2, 2007 at 9:37 πμ

    to k* :
    όλα κ α λ α !

    τα φιλια μου ομορφια


Σχολιάστε

