Το κρεββάτι & ο σκύλος

mY naMe iS

Posted in Προσωπικά by tatikami on Οκτώβριος 12, 2007

tati.jpg

το πραγματικο μου ονομα ειναι :

φ ρ ι κ η.

το αγαπημενο μου ονομα ειναι :

θ λ ι ψ η .

μια φρικη που καταπαρυνει την ανια

μια φρικη που τα πρωινα βαζει μαρτινι μεσα στο γαλα

και τα βραδια εκτυπωνει σε Α4 λευκες κολλες  μια τελεία.

μια θλιψη που ανακουφιζεται μ’ενα διακεκομμενο δακρυ

μια θλιψη που στα φωτεινα μεσημερια θεριευει

γιατι δεν εχει που να χαντακωθει

και το χαραμα εντρομη τυλιγεται με το σεντονι

και κρεμιεται απο ξυλινα μανταλακια

μηπως και στεγνωσει .

 

το πιο μισητο απ’ ολα τα ονοματα μου

ειναι το :

δ ε ι λ ι α .

 

 

 

 

26 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. k* said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 11:38 πμ

    sgouaou
    kaname antaygeies??
    ti omorfi!!!!!!
    ax fili mou poso m’arese pou ektypwneis leykes selides me mia teleia
    kai pou kremiesai apo ta mantalakia mpas kai stegnwseis..
    ws twra nomiza pws mono egw ta zw ayta :/
    ase, tin kyriaki kai ti deytera prepei na doulepsw ston malaka k tha ton vlepw me mia apo tis nees gomenes pou douleyoun mazi-
    tha piw ena vareli ouisky st’orkizomai

  2. misstati said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 11:49 πμ

    to k* :
    κατ’αρχην γραψε μου σε μειλ
    για τον μ α λ α κ α

    δευτερον :
    δεν εκανα ανταυγειες η φωτο ειναι λιγο παλαιοτερη

    τριτο και καλυτερο :
    οσες γουλιες ουισκι και να πιεις
    αλλες τοσες μερες θα χρειασθει να κρεμιεσαι
    απο τα μανταλακια για να στραγγισεις

    θα σου τηλ μικρη μου κι ομορφη μου
    xxx

  3. stixakias said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 12:08 μμ

    Όσο τυπώνεις μόνο τελείες όλα είναι εντάξει.
    Η παύλα μετά την τελεία είναι που κάνει τη διαφορά.
    Αυτή την εκτύπωση να μην την κάνεις

    Τελεία και παύλα .-

  4. misstati said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 12:13 μμ

    to stixakias :
    εχεις δικιο .-

    την »παυλα» ακομα
    δ ε ν μπορω να την αντεξω

    xxx

  5. mafioza said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 12:51 μμ

    Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες…

  6. misstati said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 12:55 μμ

    to maFioZa :
    πολυ ομορφο αυτο που διαβασα

    σε ευχαριστω
    καλημερα
    xxx

  7. barik said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 2:25 μμ

    Είναι το αγαπημένο σου όνομα η θλίψη..
    Ή το όνομα που βολεύεσαι περισσότερο μέσα του..?
    Φοβάμαι..

    (Αυτό το marini να είναι bianco παρακαλώ)

  8. misstati said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 2:29 μμ

    to BaRik :
    ειναι αυτο ακριβως που εγραψες..
    ακριβως .
    βολευομαι .
    ευκολο το »βολευομαι »,
    ενω το »αποφασιζω».. ?

    εις υγειαν baRik μου
    εις υγειαν

    xxx

  9. daydreaming said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 3:13 μμ

    όχι το τελεία και παύλα τις δύο τελείες εγώ αυτό φοβάμαι..

  10. daydreamingyet said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 3:15 μμ

    όχι το τελεία και παύλα τις δύο τελείες εγώ αυτό φοβάμαι.. κι αυτό βλέπω στους εφιάλτες μου

  11. weirdo said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 3:39 μμ

    (Οι ασπρόμαυρες photos αδικούν τα μάτια σου..:)

  12. misstati said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 3:53 μμ

    to DayDreaming :
    κι οταν ξυπνας να ειναι ακομα εκει
    ..
    σαν μια υποσχεση που κανεις δεν θα τηρησει
    ..

    to weIrdo :
    τα ματια μου μπορει και να αδικουν τις φωτο

    thanks anyway
    ειχα καιρο να ακουσω μια φιλοφρονηση
    για τα ματια μου και μονο

    Kisses
    xxx

  13. Me:moir said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 5:01 μμ

    Αγαπητή K*
    Θέλω κι εγώ να μάθω επιτέλους λεπτομέρειες για τον μ α λ ά κ α, στο e-mail που θα γράψεις στην tatti βάλε κι εμένα παραλήπτη.

    Tatti, μου άρεσε πολύ. (Και η ανταύγεια, αλλά το βλέμμα σου ακόμα περισσότερο).

    Καλό ΣΚ

  14. lastlines said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 8:06 μμ

    my name is lastlines now. Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα τώρα. Σ’ ευχαριστώ για τη βοήθεια.
    Πολλά φιλιά
    daydreamer

  15. fuzzy~burlesque said, on Οκτώβριος 12, 2007 at 9:10 μμ

    υπεροχα τα ματια της θλιψης.

  16. lastlines said, on Οκτώβριος 13, 2007 at 12:28 πμ

    κι οταν ξυπνας να ειναι ακομα εκει
    ..
    σαν μια υποσχεση που κανεις δεν θα τηρήσει
    ..

    Έτσι ξυπνάω και οι τελείες με ακολουθούν. Σαν ανεκπλήρωτες υποσχέσεις..

  17. kirki said, on Οκτώβριος 13, 2007 at 8:47 πμ

    KαληΜέρα….κι αυτή χωρίς ανταύγειες!

    «kk»

  18. sinnefo said, on Οκτώβριος 13, 2007 at 12:02 μμ

    Και αν δεν προχώρησα στην αιώνια λήθη, είναι η δειλία μου και η δυσοσμία του νοτισμένου χνώτου μου…

  19. pj said, on Οκτώβριος 13, 2007 at 2:59 μμ

    Οσο και να προσπαθω να συσχετισω αυτο το προσωπο
    με φρικη
    και με θλιψη

    δε γινεται.

    Φιλια.

  20. axenbax said, on Οκτώβριος 13, 2007 at 7:13 μμ

    Ευτυχώς που μισείς την δειλία, αλλοι την έχουν φιλενάδα…

  21. xrysoskoni said, on Οκτώβριος 14, 2007 at 7:00 μμ

    δειξε μου τους φιλους σου να σου πω τι εισαι, για να συνεχισω απο τον προλαλησαντα.

    πι.ες.
    ωραια φωτο!

  22. stereotype-person said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 12:41 πμ

    misstati εμενα παντος με επεισες με το βλεμα και το κειμενο σου εως το σημειο που λες για την δειλια.δεν πιστευω πως εχεις καμια σχεση με αυτη.Α! και παρε βγαλε το παπλωμα,εγω συναχωθηκα παντος.

  23. Stef said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 9:09 πμ

    Tati μας καλή, η ματιά σου μας πεθαίνει
    δεν ξέρουμε καν σε τι είμαστε ένοχοι

    αφήνομαι στο μυστήριο

  24. misstati said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 10:05 πμ

    to Me:moir :
    θα θελα το βλεμμα μου να ηταν καθαρο
    μα δεν προλαβε ποτε να ξεθολωσει
    απο τις σταχτες
    καλημερα αγαπητη μου

    to laStliNes :
    οποτε με (ξανα)χρειασθεις , μη διστασεις να με καλασεις

    κι ασε τις τελειες να σε ακολουθουν
    και να βλεπουν παντα την πλατη σου

    to kirKi :
    καλημερα »κιρκη » μου
    πως πανε οι δ ι α δ ρ ο μ ε ς
    εχουν επιστροφη …?

    to siNNefo :
    να σου πω κατι ..
    κι εγω ως τωρα »να περασω απεναντι »
    εχοντας διαγραψει τη μνημη μου
    αλλα τελικα αν θα το κανω θα ειναι η πιο δειλη πραξη μου
    απο ο λ ε ς

    τα φιλια μου
    θα σου ερθω μια μερα επισκεψη στο συννεφο
    xxx

    to pJ :
    δεν ειναι το προσωπο θλιμμενο
    κι ουτε η οψη φρικαλεα
    ειναι αυτο που δεν φαινεται κ δεν μπορω
    να αλλαξω
    θελω να αλλαξω

    καλημερα Θανο μου

    to aXenBax :
    δεν ειμαι τιποτε αλλο
    απο
    π α ρ α τολμη
    και το »π α ρ α » κανει τη διαφορα

    Kisses xxxx

    to xrisoSkoNi :
    θα ηθελα οι φιλοι μου να μην μου μοιαζουν
    να μην….
    να ειναι αθωοι

    ριξε λιγη χρυση σκονη πανω μου
    μηπως και ξεθαμπωσω
    ριξε

    σε φιλω ομορφια

    to stereoType peRson :
    πιστεψε εχω τη χειροτερη σχεση με τη ..Δειλια
    μπορει να ειναι η χειροτερη
    δεν παυει να ειναι σ χ ε σ η

    περαστικα Βασιλη μου

    to Stef :
    αν κοιταζες καλυτερα μεσα στα ματια μου
    θα καταλαβαινες πως εισαι αθωος

    καλημερα Στεφανε μου
    xxx

  25. Me:moir said, on Οκτώβριος 18, 2007 at 1:41 μμ

    Μου θύμησες το Lady Lazarus της Sylvia Plath.
    Ψάξτο και θα καταλάβεις γιατί.

  26. misstati said, on Οκτώβριος 18, 2007 at 5:18 μμ

    to Me:moir :
    SylVia PlAth , α γ α π η μ ε ν η
    σε ολα
    ακομα και στο θανατο της

    – θα το ψαξω
    αλλα δεν ξερω αν θα πρεπει
    να σε ευχαριστησω ή να κοκκινισω
    που σου την θυμησα …

    kisses , princess
    kisses


Σχολιάστε

