Το κρεββάτι & ο σκύλος

hoW manY timeS

Posted in Προσωπικά by tatikami on Οκτώβριος 15, 2007

p1010398-copy.jpg

οσες φορες κι αν γδυθηκα για να πλυθω

με τραχια και σκουρα φυκια

δεν καταφερα να με ξεπλυνω μεχρι να ξεθωριαζω

οσες φορες κι αν εβαλα τα μακρια κοκαλιαρικα δαχτυλα μου

στα ετοιμορροπα ματια μου

δεν καταφερα να τα βγαλω κ να μην βλεπω

οσες φορες κι αν εραψα τα μικρα σχισμενα χειλη μου

δεν καταφερα να παψω να μιλαω μεχρι να εκραγω

οσες φορες κι αν τυλιχτηκα με την παχια παλιομοδιτικη κουβερτα μου

τις ωρες που παλευα με την ανημερη αγρυπνια μου

δεν καταφερα να με πνιξω

οσες φορες κι αν καταπια τις αιματινες γουλιες μου

δεν καταφερα να πικραθω απο’το δηλητηριο

οσες φορες κι αν ο δεικτης στο κοντερ εχει ξεπερασει τα 170 χλμ

δεν καταφερα να πεσω   ουτε σε τοιχο   ουτε σε κενο

οσες φορες κι αν ταισα υπερμετρα τις στενεμενες αρτηριες μου

δεν καταφερα να τις βουλωσω

οσες φορες κι αν αποσυντονισα  τον σβελτο χτυπο της καρδιας μου

δεν καταφερα να τον αποδιοργανωσω

και πια

δεν προβαλλω αντιρρηση στην ανικανοτητα μου .

οσες

πολλες φορες

κι αν εχω μονταρει τα πλανα

για να καλυψω το σημειο

που δεν κατορθωνω

να δωσω

ενα

τελος ,

η εν λογω ταινια

.  . συνεχιζεται  .-

26 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ο φλύαρος Χρήστος said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 6:23 μμ

    Ζήσε.

  2. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 8:37 μμ

    »Δε λέω πως δεν έχεις δίκιο να πικραίνεσαι.
    Γέμισε ο τόπος σαλτιμπάγκους, που ξεπουλούν
    στους πάγκους τους το μέλλον σου.
    Γέμισε ο τόπος καταπατητές, που μεταμφιεσμένοι
    σε σωτήρες ακολουθούν σαν τα σκυλιά τα βήματά σου.
    Δε λέω πως δεν έχεις δίκιο να μπλοκάρεις.
    Σου σερβίρουν σε κονσέρβες αποφάσεις που δε διάλεξες.
    Ψάχνουν μεθοδικά να σε απελάσουν από την ψυχή σου.
    Να κρεμάσουν τα σχέδια σου ανάποδα, σαν νυχτερίδες,
    στους πασσάλους που οριοθέτησαν τον ορίζοντά σου.

    Δε λέω πως δεν έχεις δίκιο να φρικάρεις.
    Όμως κρατήσου. Μην αφεθείς.
    Τα πέντε πράγματα που κρύβεις μέσα σου, υπεράσπισέ τα.
    Κάτι θα γίνει. Δεν μπορεί.
    Η ζωή ποτέ δεν περιφρόνησε τους εραστές της»

    Α.Π.

  3. stereotype-person said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 9:02 μμ

    Νομιζω πως κατι δεν κανεις σωστα ρε κοριτσι ή πως δεν ηρθε ακομα η στιγμη.Δυστηχος δεν ξερουμε ποτε θα λυτρωθουμε.

  4. ploutwnios said, on Οκτώβριος 15, 2007 at 11:31 μμ

    Μ’αρέσεις.

  5. pj said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 8:52 πμ

    Τελικα οσες φορες και να χτυπησεις
    παντα υπαρχει χωρος για καινουριες μελανιες

    Καλημερα…

  6. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 9:37 πμ

    to Φλυαρος Χρηστος :
    δεν αρνουμαι τη ζωη
    αρνουμαι τη διαρκεια της

    χαθηκες ,ελπιζω για καλο…
    καλημερα

    to gAnumA de LinarUs :
    .. ηθελα μονο να ειμαι
    ε λ ε υ θ ε ρ η
    μαζι με αλλους …

    *πολυ ωραιο κειμενο
    μια καλημερα κι ενα φιλι

    to plOutwniOs :
    ..κινδυνευεις ..

    xxx

    to pJ :
    κουραστηκα να μετραω σημαδια
    και ξεθωριασμενες μελανιες
    θελω να γινει ..αυτοματα
    με πονο ή χωρις
    αλλα αμεσα
    εδω και τωρα
    τωρα

    σε τιμω και σε θυμαμαι
    καλημερα Θανο μου

  7. stalagmatia said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 10:38 πμ

    Mήπως να σταματήσεις τις προσπάθειες;
    Καλημέρα

  8. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 11:29 πμ

    to stalagmatia :
    ρε , συ σταλαγματιστσα μου ,
    αληθεια σου λεω , δ ε ν μπορω .
    απο τη φυση μου ειμαι
    αυτοκαταστρoφικη
    δεν ξερω πως μπορω να το εξηγησω καλυτερα
    λυπαμαι
    αλλα μην ανησυχεις ..για μενα

    καλημερα Beauty
    xxx

  9. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 12:54 μμ

    Την καλησπέρα μου…

  10. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 12:57 μμ

    to aRchimiDis :
    αν σου πω οτι δεν μου αρκει ..
    θα με πεις
    αχαριστη
    ή θα μου προσφερεις και κατι αλλο
    περα απο
    9 γραμματα …

    *don ‘ t get me wrong

    kisses
    xxx

  11. dee said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:04 μμ

    so sexy!
    Θα μου ποζαρεις?
    kiss-kiss

  12. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:15 μμ

    Δεν είσαι αχάριστη…Θέλεις πολλά…Όπως κι εγώ…:)

  13. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:15 μμ

    to dEE :
    a n y t i m e
    and i mean
    a n y t i m e .-

    i’m too sexy for my shirt …
    (αστειευομαι …)

    καλησπερα τρελλοκοριτσο μου

  14. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:18 μμ

    to archiMiDis :
    και στο τελος καταληγεις
    να εχεις λιγα,
    οπως εγω …?

    you can always a s k …(me)
    xxx

  15. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:32 μμ

    I’m too shy for asking you…Anyway, στο τέλος πάντα καταλήγουμε να έχουμε λίγα…

  16. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:35 μμ

    to ArChimidIs : for you ..

    ………………..
    I love to hold your hand
    Tell you you’ re mine
    But I just cant seem to make that move
    or to say those words
    Somethin inside me just hold me back

    I want to save so much fun with you
    Im lost for words, I just cant begin

    Baby, didnt you know it
    Girl, I just dont show it
    But Im just too s h y
    Did you know by now
    Girl, Im just too shy

    Maybe time will bring a change in me
    Loving is you is not as easy as I thought it would be

    You look as if youre surprised at me

    Did you should know by now
    Girl, Im just too shy
    But did you know by now
    Girl, Im just too shy
    …………….

    Υγ : don ‘ t be ….

  17. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:51 μμ

    Girl, I want to hug you
    Girl, I want to love you
    But Im just too shy
    Even wanna kiss you
    Tell you I do miss you
    But Im just too shy

    Ooh, ooh
    Girl, Im just too shy
    But did you know by now
    Girl, Im just too shy

    Did you know by now
    Girl, Im just too shy
    Did you know by now
    Girl, Im just too shy

    …………………

  18. misstati said, on Οκτώβριος 16, 2007 at 1:54 μμ

    to ArchimiDis :

    you’ ve got mail ..

    θα καταλαβεις αν το διαβασεις

    σε φιλω …

  19. sinnefo said, on Οκτώβριος 17, 2007 at 9:48 πμ

    Έπλυνα το σώμα για να ζηλέψει η ψυχή
    λούστικα την αμαρτία και απλά προχώρησα…

  20. Purple Clementine said, on Οκτώβριος 17, 2007 at 12:30 μμ

    Και θα συνεχίζεται μέχρι που να λεπτύνουν τα μαλλιά κι εκεί στις λεπτές και άσπρες άκρες τους θα είναι όλα τόσο μακρινά κι υπέροχα..

  21. misstati said, on Οκτώβριος 17, 2007 at 7:58 μμ

    to sinneFo :
    κλειδωσα
    την ψυχη στο σωμα
    καταπια αμαρτιες λαθη παθη αγωνιες
    και σταματησα
    τη στιγμη που εβαζες
    το κλειδι στη πορτα του θωρακα μου

    to pUrple cLementine :
    θα μακραινω τα μαλλια
    για να ξεβαφει η επιθυμια
    και θα φανταζει ονειρο αδυνατο
    η καθε λεπτη μου ασπρη τριχα
    τον ποθο μου να βασταξει

  22. stixakias said, on Οκτώβριος 18, 2007 at 11:29 μμ

    Αυτό το συνεχίζεται που δεν το ακολουθούν οι τρεις τελίτσες του αλλά το φιμώνουν μια τελεία και μια παύλα εμένα δε μου αρέσει.

    Μου χαλάει την προοπτική

    Τη συνέχεια, όμως, την περιμένω.

  23. Stef said, on Οκτώβριος 19, 2007 at 8:35 πμ

    ε αφού δε σου βγαίνει βρε!
    τι το ζορίζεις;
    άστο
    αν είναι νά’ρθει θά’ρθει

    και όταν κοιτάς στον καθρέφτη
    κοίτα λίγο πιό βαθιά
    εκεί που βλέπουμε εμείς

    καλημέρα

    υγ: θέλω και ‘γω να μου ποζάρεις 🙂

  24. stalagmatia said, on Οκτώβριος 22, 2007 at 12:08 μμ

    Έχετε μία πρόσκληση κυρία μου! 🙂

  25. misstati said, on Οκτώβριος 22, 2007 at 12:28 μμ

    to Stef :

    απορω ρε sTef που βλεπεις
    το β α θ ο ς …

    υγ : πριν ή μετα

    to stalagmatia :
    .. I do .-

  26. misstati said, on Οκτώβριος 22, 2007 at 2:08 μμ

    to stIxakias :
    την συνεχεια την περιμενω κι εγω
    -σε πειραζει να περιμενουμε
    π α ρ ε α

    -καλημερα-


Σχολιάστε

