Το κρεββάτι & ο σκύλος

oNe oF thEsE mOrnIngS ..

Posted in Προσωπικά by tatikami on Οκτώβριος 24, 2007

slide11.jpg

you will look for me

and

i’ll be gone ..                                  (moby)                    

ειναι εκεινα τα πρωινα που ‘χει στεγνωσει ο λαιμος σου

κι οτι σαλιο καταπινεις σε γδερνει

εχεις αβαφα τα ματοκλαδα σου μα κολλανε απ’το πηχτο το κλαμα

τ’απλεχτα μαλλια σου εχουν γαντζωθει πανω στο λαιμο σου

και πολλαπλασιαζουν τις δυο ρυτιδες του

τα παραθυροφυλλα ανοιγμενα απο παντα

το σωμα ξεπνοο απο χθες

 3 πριζες , 2 διακοπτες, μια σκονισμενη κουρτινα, 

ενα ταβανι ξεχειλωμενο στις ακρες κι επιπλα σκεπασμενα με βιβλια

θελω ν’αγκαλιασω το ψεμα που ειπα χθες

και να μην λυπηθω που δεν ειναι διαπλατη η αγκαλια μου

θελω να πλημμυρισω με το φως της αυγης

και να βαφτουν μπλε ακομα και τα νυχια μου

εχουνε μακρυνει και μου παραπονιουνται

θελω ν ‘απλωσω στα σκεπασματα  τη βροχη που μαζεψα στη γλωσσα

ειναι που

ολα

τα πρωινα του κοσμου Μου

θελω να (τα) ξυπναω

με μια χαμηλωφωνη καλημερα

μ’ ενα λιμαρικο φιλι

ειναι που θελω να ξυπναω και να μην εχω παραπονο κανενα ,

οτι εχεις

και

δεν μου δινεις .

35 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. revisionistsdeath said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 11:32 πμ

    Total control – a goal in reunion
    Ultimate energy – immortal transfiguration
    Final conquest – a shattered connection
    Of love and beauty
    Rest in peace, yeah, I say – Hell on earth

    Fruitless and seduced, yearning for a kiss
    I am despair, my goal reached
    Flesh is served, ultimate agony
    Grasping my being, fearless into another mare

    Wonderful and spastic, wandering along and clenching
    The climate of frozen time
    Hideous and accurate with bare longing

  2. misstati said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 11:41 πμ

    to reVisioNistsDeath :

    »..Twisting around your strangest feelings,
    Like something with crowns and crocodiles

    Must they be with the shadows of the fallen gate,
    As I see entangling thoughts in dark patterns
    Evolving within itself
    There I fall down in emphatic, evident chaos,
    And suddenly take form,
    Like the trinity it self, only faster
    Mourning inwards,
    I don’t think I’ll ever reach that day..»

    καλημερα και σε ΄σενα ιπποτη μου
    xxx

  3. pj said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 1:00 μμ

    ενα κομπο στο στομαχι
    και αλλον ενα στην καρδια

  4. zozela said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 1:59 μμ

    xereis ti me skotwnei ston xwrismo ?akrivws afto p les…einai ta prwina p xipnas..kai skeftese oti den ine dipla sou o allos,aftos p agapas ,aftos pou potheis ,aftos p thes…afto me trellenei..niwthw toso keni kati teties stgmes…
    einai ta prwina…einai to paplwma,einai i morfi tou pou se kanei na thimase..sou fernoun sto nou tis kaluteres anamniseis..pada ma pada…ola osa exeis kani mazi t…ola osa se exoun kanei pragmatika eytyxismeni…

  5. stixakias said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 2:32 μμ

    έτσι να τα ξυπνάς

    -όπως τα θες-

    τα πρωινά σου

    ορφανά από παράπονα

  6. dredd said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 4:30 μμ

    Μου αρέσουν αυτά εμένα, εννοώ τα γραπτά σου, άσε που μου θύμισαν κ πράγματα δικά μου, ας πούμε στιγμές λίγο ζόρικες κι εσώτερες, τώρα μοιάζουν τίποτε τότε όμως ήταν τα πάντα.
    Μ’ αρεσε πολύ και το κλείσιμο σ’ αυτό το κείμενο.

  7. stereotype-person said, on Οκτώβριος 24, 2007 at 11:34 μμ

    I wake up alone
    With it all
    I wake up
    But only to fall

    Fleewood Mac – Big love

    Αγαπημενο μια νυχτα
    εφιαλτης το πρωι.
    Ειναι κοντα κ τοσο μακρια

    Ακουμπας και σπαει
    βλεπεις αλλα ειναι μια γρηγορη εικονα…κλικ
    Ακους αλλα δεν λεει θα μιλησει…περιμενεις
    Μυριζεις αλλα το αλκοολ σπαει την μυρωδια του σωματος…It`s ok
    Θελεις να αισθανθεις αλλα μπηκαν συνορα…που χτισανε παλια

    Δυνατο κειμενο
    φιλια την νυχτα
    το πρωι φτανει γρηγορα
    Αγαπημενη Τati

  8. misstati said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 9:30 πμ

    to pJ :
    μια καπνα στα μαλλια
    κι αλλη μια στην καρδια

    καλημερα γλυκιε μου
    xxx

    to ZozelA :
    κατ’ αρχην καλωςορισες στη γειτονια μας ,
    κατα δευτερον δεν ειναι χωρισμος
    αλλα
    αποχωρισμος απο μια γευση , μια εικονα , ενα πρωινο , ενα φιλι
    υποφερω να το αποχωριστω
    οπως καποιος υποφερει σαν χωρισει
    δε σου ζητω να μην πονεσεις
    στον πονο φαινεται η Δυναμη (σου)
    και στην ηττα η Νικη (σου)

    να εισαι ευτυχισμενη κι ελευθερη σου ευχομαι
    σου χαριζω φιλια και καλημερες
    xxx

    to stixaKias :
    αν αυτο που εγραψες ειναι Διαταγη ε, τοτε ..i Will
    αν αυτο που εγραψες ειναι παρακληση ε , τοτε ..i Won’t

    kisses παιδαρε

    to Dredd :
    τα δικα σου ειναι και δικα μου
    για το »τοτε » σου
    για το »τωρα» μου
    για το »ποτε » σου
    για το »παντα» μου

    τί αλλο σου θυμησα..?
    καλημερα και καλωσορισες

    to stereotype Person :

    »..You said that you love me
    And that you always will
    Oh you begged me to keep you
    In that house on the hill
    Looking out for love
    Big, big love..»

    but i still wake up a l o n e

    Καλημερα μ’ενα μεθυσμενο φιλι
    xxx

  9. xrysopsaraki said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 1:57 μμ

    i love Mornings,
    though these Days
    i wish
    Mornings could Love me Back…
    till then
    i ll just put my Golden fins on
    and Disappear..
    to a better New Me

  10. misstati said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 2:05 μμ

    to XrysoPsarakI :

    ..κατ’αρχην κρατησε ενα πιατο »μοναξια»
    και για ΄μενα ( .ξερεις εσυ.)

    -do not disappear for long ..
    i need
    you
    to make my mornings
    look golden
    and
    blue –

    σε φιλω – καλησπερα
    xxx

  11. dredd said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:08 μμ

    Μου θύμισες μία συγκεκριμάνη περίοδο που έγραφα παρόμοια πράγματα, τότε βέβαια ήταν σε χαρτί οπότε μετα τα έσκιζα, αλλά παρ’ ολα αυτά τα θυμόμουν, λες κι ήταν τυπωμένα, δεν ήταν βέβαια κι η καλύτερη φάση μου- εσωστρέφεια, πολύ ψαξιμο, σιχτίρισμα σε όλους, νεύρα- κι όμως τελικά τις αγάπησα αυτές τις στιγμές(κατόπιν εορτής)

  12. misstati said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:18 μμ

    to Dredd :
    ελπιζω
    να μην δακρυζεις κατοπιν εορτης
    να μην μετανιωνεις κατοπιν εορτης
    να μην ερωτευεσαι κατοπιν εορτης
    να μην πονας κατοπιν εορτης
    και να ξεχνας
    στην ωρα σου

    – μου ακουγεσαι λες και περασανε (τα) χρονια
    και ΄χεις πια κουραστει
    αλλα δενκαταλαβαινω
    απο τί …

    σε φιλω
    xxx

  13. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:23 μμ

    Ένα από αυτά τα πρωινά λοιπόν…

  14. misstati said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:25 μμ

    to ArcHimidis P.:

    ..θα μου ψιθυρισεις μια καλημερα

  15. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:38 μμ

    …………………………………………..όσο πιο ανεπαίσθητα γίνεται…

  16. misstati said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:46 μμ

    to ArchImidiS p. :

    ..
    αν ειναι »ανεπαισθητο» .. και το φιλι
    μην ερθεις
    καθολου
    ..

    μην
    αν

  17. ArchimidisP said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 3:49 μμ

    Ανεπαίσθητο για να μη σε ξυπνήσω…

  18. misstati said, on Οκτώβριος 25, 2007 at 4:16 μμ

    to Arcimidis p.:
    κι ειχες τα ματια σου
    ενοχα ανοιχτα
    και καπου στα μισα της νυχτας
    μου ειπες
    μια ελαχιστη καλημερα
    και καπου στα μισα του υπνου μου
    σου ειπα
    να φυγεις
    αν ειναι να
    μην
    ξυπνησουμε
    μαζι

    xxx

  19. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 10:29 πμ

    ‘Ωρες ώρες ασφυκτιώ με όσα γράφεις

    η πολλή αλήθεια μάλλον

    ειδικά όταν την κοιτάς κατάματα

  20. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 10:31 πμ

    και κάτι άλλο

    όταν μετανιώνεις κατόπιν εορτής..μετά τι κάνεις;
    Μάλλον μαζεύεις τα κομμάτια σου..και μετά προσπαθείς να ξαναγίνεις…φυσιολογικός

  21. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 10:48 πμ

    to Ganuma De LinaRus :

    ..i can’t escape my self ..

    εχω μαθει να κοιταζω τα θρυμματα μου
    σαν πεφτουν στα πατωματα
    να τα μαζευω στοργικα
    να τα συνθετω πανω μου
    σα μεταξωτη μονακριβη φορεσια
    κι απο τα ενωματα
    να σταζω
    και
    να με γλειφω

    i can’t escape my self..

    καλημερα
    – σπανια νιωθω τυψεις ή μετανιωνω
    – i wish i was normal …

    xxx

  22. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 10:54 πμ

    i wish i was stone-r…αν τα ουσιαστικά έπαιρναν το συγκριτικό er στο τέλος…

  23. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 11:07 πμ

    to GanuMa de Linarus :
    ..i wish
    i was
    you ,
    just for
    one
    day ..

    – εσυ πόσο δυαντος εισαι ακουγοντας
    τα ουρλιαχτα των λυκων …
    στις 4 τα χαραματα
    – ποσο ?

    xxx

  24. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 11:17 πμ

    Καθόλου

    γιατί ποτέ δεν βρίσκω στο δρόμο μαργαρίτες
    ούτε καν τσουκνίδες
    έτσι για το γαμώτο
    έτσι να πω..φύτρωσε κάτι

  25. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 11:28 πμ

    to GanUma de liNarUs :

    σπειρε
    εσυ
    κάτι
    κι ας
    ειναι
    και
    κακτος

    – σου σκαω ενα χαμογελω
    κι ελπιζω να ανταποδωσεις

    xxx

  26. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 11:36 πμ

    σήμερα μου λένε όλοι ότι γιορτάζω

    αλλά δεν υπάρχουν χαμόγελα

    ούτε καν εκείνα τα γυάλινα

    εκείνα που κινείς τα χείλια αλλά τα δόντια είναι κολλημένα

    είναι επειδή δεν φυτρώνει..και όσο να΄ναι το θερμοκήπιο δεν είναι λύση

    αυτά…

  27. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 12:00 μμ

    to gaNuma dE LiNArus :
    ..χρονια καλά ..

    εγω θα συνεχισω να σου κολλαώ φιλια στη μουρη
    και να σου ζωγραφιζω χαμόγελα στα χείλη

    xxx

  28. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 12:41 μμ

    να είσαι καλά…σε ευχαριστώ

    είναι αυτές οι άχαρες στιγμές απλά.

    καλημέρα.

  29. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 1:47 μμ

    to gAnuma dE liNarus:
    μια δικη σου αχαρη
    +
    μια δικη μου αχαρη
    =
    μια δικη μ α ς
    χαρουμενη

    xxx

  30. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 2:07 μμ

    ευχαριστώ και πάλι..γενικώς

    σήμερα είναι μια μέρα που θα έπρεπε να είναι όμορφη όσο και οι περισσότερες του Οκτωβρίου..ή και περισσότερο..δεν είναι όμως
    ίσως οι επόμενες να είναι..θα δούμε..καλημέρα και πάλι.

  31. Santa Koala Atalanta said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 1:47 μμ

    Μου θύμισες την ταινία Tous les matins du monde [Όλα τα πρωινά του κόσμου], και κάτι που είχα γράψει καθώς την έβλεπα, με τους ίδιους φόβους [του «έχεις και δε μου δίνεις»] να με ταλανίζουν…

    http://anotherjuliette.blogspot.com/2006_07_01_archive.html

    [Εκτός από την Αγία Κοάλα είμαι κι η άλλη Ιουλιέττα.]

  32. misstati said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 2:19 μμ

    to Santa Koala AtalAnta :
    »..Μυρίζεις φρέσκια φωτιά και μωρουδιακά φανελάκια.
    Έχεις γεύση από κυριακάτικο παγωτό
    κι από νύχτες σ’ ένα καζίνο με ζωηρά φώτα, όπου σ’ τα παίρνουν όλα…..»

    μυριζεις και μ’αρεσεις…
    ηρθες και δεν θελω να φυγεις

    καλησπερα με φιλι ζουμερο
    xxx

  33. Egw said, on Αύγουστος 6, 2009 at 12:43 μμ

    T boreis na peis gia ena xwrismo?anexarthta apo ti odhghse se auton pisteuw oti panw ap’ola auto p mas travaei pisw einai oi anamnhseis…k h sunhthia kathws k h arnhsh n dextoume ta gegonota…tha sumfwnhsw me th zozela.
    @zozela:
    Zozela zozel zoz h opws thes telws pandwn giati den grafeis pia?oi anarthseis sou taxidevoun sto mualo mas san metaxwtes klwstes…perimenoume…

  34. pros said, on Φεβρουαρίου 12, 2010 at 1:09 μμ

    Γνωσιακό συμπεριφορικό δράμα «Θωμά βοήθεια έχει διεγερθεί ο ασθενής μου»

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Λοιπόν Κώστα, πως πέρασε η βδομάδα σου.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Αυνανίστηκα πολύ

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Κώστα, όταν έχεις δεσμευτεί να κάνεις γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία δεν πρέπει να αυνανίζεσαι. Πρέπει να έρχεσαι εδώ να συζητάμε ότι περίεργο σε διεγείρει.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Μα…. η θεραπεία με διεγείρει.

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Δεν σε καταλαβαίνω, τι εννοείς, έκανες τις ασκήσεις σου; Έγραψες τις αρνητικές σκέψεις σου στο εβδομαδιαίο ημερολόγιο δυσλειτουργικών σκέψεων που έχω ορίσει;

    ΚΩΣΤΑΣ

    Ναι τις έγραψα, όρίστε (της δίνει ένα χαρτί).

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Μα δεν καταλαβαίνω σε τι εμπλέκομαι εγώ. Εγώ είμαι η γνωσιακή σου θεραπεύτρια.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Βρήκα μια φωτογραφία ηθοποιού σε ένα μπλογκ. Σας μοιάζει πολύ. Τη βλέπω και αυνανίζομαι. Την φαντάζομαι ότι είστε εσείς και μου λέτε:»Ανεξάρτητα τι κεντρικές πεποιθήσεις έχεις εντοπίσει εσύ, εγώ θεωρώ ότι η δυσλειτουργική κεντρική σου πεποίθηση, η πυρηνική σου πεποίθηση, είναι ότι αισθάνεσαι κατώτερος από τους άλλους. Μου την έχει επιβεβαιώσει και ο επόπτης μου ο Θωμάς. Δεν με νοιάζει τι σαδομαζοχιστικές σχέσεις είχες με την προηγούμενη θεραπεύτρια, δεν με νοιάζει που σου έλεγε συνεχώς να της καταβάλεις χρηματική εγγύηση για να μη το σκάσεις πρόωρα από τη θεραπεία και΄αυτό σου έγινε βίωμα και ψάχνεις τώρα πουτάνες για να τους δώσεις εγγύηση. Δεν με νοιάζει που΄σε έβαλε να κάνεις εργασιοθεραπεία γράφοντας της την εργασία της για να παρει το δίπλωμά της από το Ινστιτούτο. Εγώ είμαι αφεντικό εδώ και εγώ ορίζω ποια είναι η κεντρική σου πεποίθηση. Το είπε και ο Θωμάς».

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Ε, και τι σχέση έχει αυτό με τον αυνανισμό.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Στο σημείο αυτό δεν μπορώ να κρατηθώ και χύνω.

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Α. όχι δεν θα το επιτρέψω αυτό εδώ μέσα. Δεν είμαι η σαδίστρά σου εγώ. Είμαι η γνωσιακή συμπεριφορική σου θεραπεύτρια. Εγώ θα σου μάθω να αναλύεις τις πυρηνικές σου πεποιθήσεις. Χωρίς αυνανισμούς βέβαια. Έχουμε δεοντολογία και την τηρούμε. Αλληλοϋποστηριζόμαστε η μία γνωσιακή θεραπεύτρια με την άλλη.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Ναι αλλά η Τζούντιθ Μπεκ γράφει στο βιβλίο της ότι ο θεραπεύτής πρέπει να βρίσκει την κεντρική πεποίθηση με συμφωνία με τον πελάτη του. Εσείς γιατί αγνοείτε αυτά που θεωρώ εγώ ως κεντρικές πεποιθήσεις?

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Δεν με ενδιαφέρει το τι λες εσύ. Σημασία έχει τι λέει ο Θωμάς που είναι ο επόπτης μου. Ο Θωμάς λέει ότι η δυσλειτουργική σου πυρηνική πεποίθηση είναι «είμαι κατώτερος από τους άλλους». Τι είσαι εσύ που διαβάζεις Τζούντιθ Μπεκ και αποφασίσεις ποια είναι η κεντρική σου πεποίθηση? Είσαι ψυχολόγος? Αν εισαι ψυχολόγος γιατί δεν θεραπεύσαι λοιπόν μόνος σου?

    ΚΩΣΤΑΣ

    Και εσύ αφού είσαι ψυχολόγος, που έχεις κάνει εκπαιδευτική ανάλυση? Ε? Στου κασίδα το κεφάλι?

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Εγώ έκανα εποπτεία με επόπτη το Θωμά. Ξέρεις ποιος είναι ο Θωμάς?

    ΚΩΣΤΑΣ

    Ναι, αλλά η Τζούντιθ Μπεκ γράφει…..

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Χεστήκαμε για το τι γράφει η Τζούντιθ Μπεκ. Θα μας πεις εσύ τώρα…

    ΚΩΣΤΑΣ

    Αχ, αχ, ασααχχχχ!

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Τι κάνεις εκεί τώρα?

    ΚΩΣΤΑΣ

    Ααχχ!

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Τι είναι αυτή η φωτογραφία που άπλωσες μπροστά σου? …… Σου απαγορεύω να πιάνεις το πουλί σου, την ώρα της θεραπείας.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Πες μου κι άλλα Ααχχ!

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Τρελάθηκες? Εγώ σου λέω για τη γνωσιακή θεραπεία. Σταμάτα.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Δεν μπορώ, πες μου κι άλλα. Αααχχ!

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    (ανοίγει πανικόβλητη το κινητό της και καλεί ένα αριθμό) Θωμά, Θωμά,
    Σήκωσέ το επιτέλους, Θωμά…… Έλα Θωμά. Πες μου τι να κάνω. Του είπα αυτά που μου είπες να του πω και αυτός αυνανίζεται……………… Τι τι εννοείς για τα σεξουαλικά να πάρω τον Κώστα; Θωμά τι σκατά επόπτης είσαι? Πές μου τι να κάνω.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Πες μου κι άλλα Ααχχ!

    ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

    Θωμά, κάνε κάτι, μάλλον βρισκόμαστε στο πρόωρο τέλος της θεραπείας.

    ΚΩΣΤΑΣ

    Ααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

    ΑΥΛΑΙΑ

  35. misstati said, on Φεβρουαρίου 12, 2010 at 1:36 μμ

    το Pros:

    μουνι μουνι μουνι
    χ
    χ
    χ


Σχολιάστε

