Το κρεββάτι & ο σκύλος

mY babY shoT me dOwn

Posted in Προσωπικά by tatikami on Οκτώβριος 26, 2007

shotmedown.jpg

Εκανα ο,τι μπορουσα .

ο,τι μπορουσα για να πλησιασεις και να πλαγιασεις

στα βαθυκοΚΚινα απομειναρια μου

 ο,τι μπορουσα για να χιμηξεις

 στο μολυβενιο κροταφο μου , σα σφαιρα .

δε ξερω τι θ ‘ απογινει

το κοΚΚαλιαρικο χλωμο κουφαρι μου

ξερω

πως

στο επομενο φονικο

δεν θα ειμαι

το θυμα .

 ..

  θα ‘θελα να ειμαι

η σφαιρα .

».. Crimes have been swept aside
Somewhere where they can forget..»  
       

               pORtiShead

20 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Purple Clementine said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 12:28 μμ

    Ναι αλλά κείνος δεν το ‘κανε.
    Αυτό που μπορούσε, λέω.
    Αυτόν τον φόνο που αναλογεί στον καθένα μας ποιός θα τον κάνει τον ρώτησα πριν χρόνια σε ένα τραπέζι λερωμένο με σημαδια ποτηριών.
    Δεν μου απάντησε ποτέ, αλλά με κοίταξε, με κοίταξε.

    Και στ΄αληθεια στο λέω.
    Τον έκανε.
    Τον φόνο, λέω.

    Σε φιλώ,

  2. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 12:39 μμ

    Θύμα ή θύτης…ασύμφορο ερώτημα όταν πλακώσει το σύννεφο και τρέχεις να σωθείς από την καταιγίδα

    Οι Στέρεο Νόβα αναρωτιόντουσαν ποιός έχει την δύναμη…αυτός που χτυπάει ή αυτός που πονάει

    εγώ λέω όχι άλλα χτυπήματα ούτε άλλος πόνος..κουράζει κάποια στιγμή εκατέρωθεν

  3. παπαρούνα said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 12:47 μμ

    ελπίζω να ναι ντοματοχυμός…

    το πε και η Μαλβίνα: «Έτσι κι αλλιώς, αθώο θύμα δεν υπάρχει»

  4. xrysopsaraki said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 1:24 μμ

    …Now he’s gone, I don’t know why
    And till this day, sometimes I cry
    He didn’t even say goodbye
    He didn’t take the time to lie…

    ti anthrwpos eisai esy telika…
    apo gyali,mparouti kai synnefa?
    lol

    Giati emena olo ayto mou vgazei kati se
    » syndromo tis stokxolmis» den xerw…

  5. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 2:08 μμ

    to Purple clementiNe :
    .. πόνεσε(ς) …?

    κι εγω σε φιλω κοφτερα ..

    to GanUma de Linarus :
    »..Κοίταξε πώς δύει ο ήλιος σα σφαίρα
    οι άνθρωποι φεύγουν μέσα σε τρένα
    η επανάληψη της κίνησης, σημείο ζωής
    με χτυπάει σα σφαίρα, πέφτω καταγής

    Στο πέρα τού κόσμου, τις άδειες ταράτσες
    τα όνειρά μου καθρεφτίζονται απάνω στους χάρτες
    κι από τα σύννεφα δείχνουν πως η μέρα τελειώνει
    είμαι τόσο μόνος που κανείς δε με γλυτώνει..»
    -στερεο Νοβα –

    You got mail mister (kisses )

    to παΠαροΥνα :
    – οχι ,
    δεν ειναι τοματοχυμος
    😛

    ειτε θυτης ειτε θυμα
    ειτε αθωος ειτε ενοχος
    ολοι θα περασουμε
    απο το Δικαστηριο

    to xrySopSaraki :

    το Θυμα
    περιέρχεται σε ένα ψυχολογικό στάδιο όπου κυριαρχείται από μία διαρκή και σοβαρή απειλή προς την επιβίωσή του. Ώντας σε απομόνωση, μακρυά από άλλους ανθρώπους που θα μπορούσαν να του προσφέρουν προστασία, προσπαθεί να αναπληρώσει αυτή του την ανάγκη αναζητώντας την έστω και ασυνείδητα από τον δράστη…

    απλα .-
    τι ανθρωπος ειμαι τελικα ?

    καλησπερα χρυσοΨαρακι Μου

  6. xrysopsaraki said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 3:36 μμ

    +
    Η αίσθηση του θύματος ότι υπάρχει μια έστω και μικρή καλοσύνη από τον θύτη προς το θύμα
    +
    Η αίσθηση του θύματος ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να ξεφύγει από αυτή την κατάσταση

    Ακόμα είμαι στο ¨¨Τ騨 θα το βρούμε όμως, δεν βιαζομαι

    it’s strange that i see all the darkness in you
    and still dont know what coffee u like..
    (kalispera kai nai m aresei)

  7. misstati said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 3:57 μμ

    to xrYsopSarAki :

    μη μου το κρατησεις μυστικο
    σαν μαθεις »τί» ειμαι κ »τι »
    θα απογινω

    χαιρομαι που σου αρεσει , χρυσοΨαράκι μου

    kisses
    xxx

  8. με το φεγγαρι αγκαλια said, on Οκτώβριος 26, 2007 at 8:49 μμ

    εσυ διαλεγεις!!

  9. dredd said, on Οκτώβριος 27, 2007 at 11:40 πμ

    Προτιμώ να είμαι σφαίρα και μάλιστα απο σιγαστήρα

  10. dee said, on Οκτώβριος 27, 2007 at 7:58 μμ

    την λεπιδα κοντρα και με σταθερο χερι girl
    Eχω και μαρκα ,την καλη .Βελουδο λεμε….

  11. kirki said, on Οκτώβριος 29, 2007 at 10:29 πμ

    Bαμμένα κόκκινα…
    Καθρέφτες ζωγραφισμένοι με πινέλα μαύρα…
    Προσπάθησε
    Προσπάθησε να ζωγραφίσεις τον δικό σου κόσμο!

    «kk»

    Μαζί με την ΚαληΜέρα μου!

  12. misstati said, on Οκτώβριος 29, 2007 at 11:53 πμ

    to Με το ΦεγγαΡι αΓκαλια :
    εγω, διαλέγω ..?
    αληθεια ..?
    δεν μου ‘χει (ξανα)συμβει..!

    to dRedd :
    ..υπουλο(ς)..

    to Dee :
    δανεισε μου εκτος απο τη λεπιδα
    κι ενα σ τ α θ ε ρ ο χέρι …

    Kisses beauty

    to kiRki :
    εμαθα να ζωγραφιζω με τη γλώσσα
    οσα δεν μπορω να κανω ή να πω
    κι ολα απο τοτε διαφανα

    -την καλημερα μου κοριτσι ομορφο
    xxx

  13. χρυσοσκονη said, on Οκτώβριος 29, 2007 at 1:33 μμ

    μη κανεις ο,τι μπορεις, κανε ο,τι ΔΕ μπορεις!

    φιλια.

  14. Me:moir said, on Οκτώβριος 29, 2007 at 2:58 μμ

    Δεν μου είπες το τραγούδι το άκουσες dark princess?

  15. misstati said, on Οκτώβριος 29, 2007 at 3:49 μμ

    to Χρυσοσκονη :
    δ ε ν μπορώ…(οχι πεισματικα αλλά…)

    καλησπερα

    to Me:moir :
    αν σου πω οτι δεν το θυμαμαι ,
    θα φαω πολυ κράξιμο ..?
    συγνωμη

    Kisses
    Μπορεις να μου το ξαναθυμησεις ..?

    ολα καλά , εσύ?
    xxx

  16. stixakias said, on Οκτώβριος 29, 2007 at 6:15 μμ

    στο επόμενο φονικό σου προτείνω να είσαι
    αλλού

  17. stereotype-person said, on Οκτώβριος 30, 2007 at 4:07 πμ

    Ακου την ανασα σου…
    …αναπνεεις?
    προσπαθησε να σηκωθεις με ολη σου την δυναμη
    δεσε την πληγη σφιχτα και μελανιασε το σωμα σου.
    ισως εκπηρσοκροτησε…
    ισως δεν ηρθε ακομα η ωρα για το τελειωτικο χτυπημα…
    ισως αυτοκτονισε…

    Φιλια αγαπημενη

  18. Λάθος - Πάθος... said, on Οκτώβριος 30, 2007 at 5:52 πμ

    Με πήγες κάπου που δεν ήθελα να πάω. . .

    Τα φιλιά μου.

  19. misstati said, on Οκτώβριος 30, 2007 at 10:03 πμ

    to stixakias :
    θελω να ειμαι εκει
    παντα
    θελω να ειμαι εκει
    το να βρισκομαι
    αλλου
    οταν γινεται
    φονικο
    δεν με αφορα
    -καλημερα-

    to sterotype Person :
    αναπνεω.
    με μια δυναμη που φυλαξει
    μεσα στα ρουθουνια
    ορμητικη
    και με τα ιδια μου τα χερια
    να σφιγγω τις πληγες κι
    οτι αρχισε να το τελειωνω
    αθορυβα
    μα εκπυρσοκροτησε

    φιλια αγορι ομορφο

    to Λαθος – Παθος :
    σε πηγα
    εκει
    που
    επρεπε
    Λυπαμαι.
    Λυπασαι ..?

    σε φιλώ και σε καλημεριζω
    ειτε λαθος
    ειτε παθος
    xxx

  20. Me:moir said, on Οκτώβριος 30, 2007 at 5:46 μμ

    Βρες το εδώ:
    http://me-moir.blogspot.com/2007/10/blog-post.html
    Καλά κι εγώ 🙂
    Φιλιά


Σχολιάστε

