Το κρεββάτι & ο σκύλος

M&M’s

Posted in Προσωπικά by tatikami on Νοέμβριος 6, 2007

die.jpg

ετσι

χαρωπο το ειχα φανταστει .

να’χω ντυθει  παιδουλα

 με τη δαντελα για τελειωμα στη φουστα

»χαρωπα τα δυο δαχτυλα χτυπω..»

να’χω πλεξει το λιγοστο μαλλι πλεξουδες

με τις πατουσες αρρυθμα να τραυματιζουν το ξυλινο πατωμα

»χαρωπα τα δυο μου ποδια τα χτυπω..»

να’χω φορτωσει τη σακα μου με μαρκαδορους\ξυλομπογιες κ πλαστελινη

με περισση δυναμη να φυσαω το φουρφουρι να δυναμωσει η φλογα

»μια και ειμαι εγω παιδι , ξερω παντα να Γελω..»

να ‘χω καταπιει μισο κουτι απο τα πολυχρωμα κουφετακια

και να μην ξυπνησω σε καμια παιδικη χαρα , σε κανενα σχολειο

»χαρωπα θε να γελασω δυνατα ..»

και να μην ξαναγελασω

και να ειναι ολα χαρωπα κατω απο τα κλειστα τα ματια.

και να ‘μαι χαρωπη κι εγω στο τελειωμα των ημερων μου .

»ξερω παντα να γελω

κι αμα θες απ’την αρχη ξαναρχινω..»

ετσι

το ειχα φανταστει

το τελος

χαρωπο .

 

 

 

27 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. stixakias said, on Νοέμβριος 6, 2007 at 1:47 μμ

    Θέλω.
    Ξαναρχίνα

    να κάνεις
    …πάλι
    τα ίδια
    λάθη…

    Μεγενθυμένα και πολύχρωμα

  2. παπαρούνα said, on Νοέμβριος 6, 2007 at 4:13 μμ

    καλε!!!
    φερε απο δω τα m&m΄s!
    όλα μόνη σου θα τα φας?

  3. Ganuma De Linarus said, on Νοέμβριος 6, 2007 at 8:32 μμ

    Ζωγραφιές μέχρι να τελειώσουν τα χρώματα…τα ανεξίτηλα.

  4. alicia said, on Νοέμβριος 6, 2007 at 11:06 μμ

    χΑρωπο; οχι χαρουμενο;
    μου αρεσει πιο πολυ η δευτερη λεξη. η πρωτη με φοβιζει λιγο, με γεμιζει υποψιες..
    συγχωρα με. ουτε κι εγω ξερω τι σου γραφω. ασυναρτησιες. ομως χαιρομαι που σε βρισκω ξανα εδω miss!
    ‘νυχτα καλη 🙂

  5. sinnefo said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 2:05 πμ

    Θα ανταμώνουμε στο λόφο με τα χρώματα
    Θα γελάμε με την γλυκιά αύρα της αγάπης
    Εγώ και το παιδί που ήμουν κάποτε…

  6. misstati said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 10:20 πμ

    to sTixakiAs :

    ..τα ιδια λαθη θα μεγενθυνω
    τα ιδια λαθη θα χρωματιζω

    καλημερα »μαγκακι » μου

    to παπαΡουνΑ :
    ..αυτα τα m&m’s
    δ ε ν τα θες …
    ειναι πικρα
    πικρα

    Kisses xxx

    to GanumA de lInarus :
    ..εχω βαψει τα ματια μου με ό,τι χρωμα
    υπαρχει
    μα ακομα τα βλεπω μαυρα …
    μαυρα κι ανεξητιλα
    δικα μου

    καλημερα Δ.

    to AlicIa :
    συγχωρα με, μα δεν καταλαβαινω για ποιες ασυναρτισιες μου μιλας .
    καταλαβαινω μονο οτι φοβασαι .
    χαιρομαι που μας ξαναρθες
    -ποιο ειναι αραγε το blog σου τώρα ..?

    καλη σου μερα νεραιδα μας
    xxx

    to SinnEfo :
    εσυ παιδι ,
    να σου κραταω το χερι
    να μην μου φυγεις .
    εσυ παιδι ,
    να σε παιρνω αγκαλια
    να μην μου παθεις κακο.
    εγω παιδι
    εσυ εκει , μαζι μου .
    -να με προσεχεις –

    καλημερα

  7. stalagmatia said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 12:34 μμ

    Θα αρχίσεις να μου λες ότι βλέπω τα πάντα αισιόδοξα κλπ κλπ κλπ
    Αλλά εγώ θέλω να βλέπεις χαρωπά την κάθε μέρα… μπορείς;
    Μπορείς!!! Και να το κάνεις!

  8. pj said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 1:28 μμ

    Ειναι σαν τα παλια ηλεκτρονικα
    το game over δε σημαινει πως τελειωνουν τα παντα
    ριχνεις κερμα και ξαναρχιζεις
    (αρκει να εχεις κερμα…)

  9. k* said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 2:03 μμ

    agapimeni mou tanioutska
    thelw ki egw karamelakia oxi omws M&M’s thelw smarties
    kai ekeino to sokolatenio stroggylo ARAPAKI sto kitrino gyalistero sakoulaki
    kai mpilies
    kai plastelines
    kai playmobil
    kai lego

    alla thelw ki esena mesa stin paidiki xara mou
    fili mou
    se agapw
    na mi stenaxwriesai
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    (dear pj : egw evaza kai petonia sta ilektronika! ara yparxoun ki alles enallaktikes! 😉 )

  10. misstati said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 2:11 μμ

    to pJ :
    ..αρκει να βλεπεις τη ζΩη
    σαν παιχνιδι ..

    σε φιλω
    μου λειπεις
    -ολα καλα ..?

    to k*:
    ..ελπιζω η δικη σου παιδικη χαρα
    που θελει να με φιλοξενησει
    να ειναι σαν μια πολυχρωμη αγκαλια

    πανεομορφη μου k*
    ..ετοιμασου τα παιδικα παιχνιδια ..
    kisses
    xxx

  11. pj said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 2:48 μμ

    ειναι παιχνιδι κατα βαθος

    ολα υπο ελεγχο
    (καλα,δεν παιρνω και ορκο)

    @k*
    τι λες τωρα…
    και ο ιδιοκτητης να σε κυνηγαει…
    χεχε

    αλλα για να επανελθω,
    οντως ειναι μια καλη εναλλακτικη
    αλλα θυμασαι καλα
    οτι πρεπει να ξερεις να τη χειριστεις…

  12. ArchimidisP said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 3:23 μμ

    ”ξερω παντα να γελω

    κι αμα θες απ’την αρχη ξαναρχινω..”

  13. misstati said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 3:43 μμ

    to Pj :
    μην παιρνεις ορκο
    -τα φιλια μου πριγκηπα
    xxx

    to aRchimidiS P.:
    »..Do you know how to kill loneliness at last
    Oh there’s some much there to heel thee???
    and make tears things of the past
    But tonight the street are ours
    Tonight the street are ours
    These lights in our street are ours
    Tonight the street are ours
    These lights in our heart they tell no lies..»

    kisses
    xxx

  14. misstati said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 3:44 μμ

    to stalagmatia :
    μπορω !!
    δεν θελω !!

    σε φιλω σταλαγματιτσα μου
    xxx

  15. me-moir said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 4:21 μμ

    Eγώ προτείνω ‘Σπίτι Παιδιού» και όχι παιδική χαρά ό,τι κι ό,τι. (Κ* για λεπτομέρειες)

  16. misstati said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 4:35 μμ

    to me:Moir :
    ..θα θελα
    να μενω σε
    κουκλοσπιτο ..

    -ολα καλά Σ. ?
    καλησπεραααααααααααααααα

    xxx

  17. mafioza said, on Νοέμβριος 7, 2007 at 6:18 μμ

    Όμορφο misstati.
    Με άγγιξε…

  18. stereotype-person said, on Νοέμβριος 8, 2007 at 1:05 πμ

    …ευχομαι ετσι και να ειναι…
    Πολυ ενδιαφερων η σκεψη σου παντως.
    Θα ψαξω και την τελευταια δικη μου.
    Τα λεμε…

  19. misstati said, on Νοέμβριος 8, 2007 at 9:57 πμ

    to mafioZa :
    ..το παιχνιδι ?
    ..το τραγουδι ?
    ..το τελος..?

    καλη σου μερα μικρη ομορφια μου
    xxx

    to stereOtypE p. :
    ..ευχομαι ετσι να κανεις ..

    *see you soon
    kisses
    xxx

  20. Λάθος - Πάθος... said, on Νοέμβριος 9, 2007 at 4:22 πμ

    Χάδι. Ή γρατζουνιά.
    Φιλί. Ή δάγκωμα στα χείλη.
    Όπως και νά ‘χει, με μούσκεψες.

  21. misstati said, on Νοέμβριος 9, 2007 at 10:00 πμ

    to ΛαΘος – πΑθοΣ :
    με το νυχι , το χαδι
    με το δοντι , το φιλι
    θελω κοκκινο σημαδι
    και μουσκεμενο

    σε καλημεριζω λαθος μου
    σε φιλω παθος μου

    xxx

  22. k* said, on Νοέμβριος 9, 2007 at 1:27 μμ

    xaxaxaxaxa mpravo re memoir!!
    SPITI PAIDIOU for ever!!!
    aaaaaaaaaaaaax
    tanioutski mou
    pernaei ki o noemvris ki esy den erxesai 😦

  23. misstati said, on Νοέμβριος 9, 2007 at 1:32 μμ

    to k* :

    ».. οταν ολες οι εποχες περασουν , θα ερθω..»

    ρε μαναρι , μονο να ηξερες πόσο
    λαχταρω να ερθω Αθηνα
    αλλα….

    τα φιλια μου στελνω
    xxx

  24. k* said, on Νοέμβριος 12, 2007 at 4:59 μμ

    einai mia tainia-den tin exw dei- pou legetai ANOIKSI KALOKAIRI FTHINOPWRO XEIMWNAS KAI ANOIKSI.
    symfwna me ayton ton titlo einai aenaes oi allages
    k den thelw na se dw otan tha exeis perasei mesa apo tis epoxes sou k tha tis exeis afisei pisw sou
    thelw na se vlepw kathws spas to gyali gia na metaveis apo ti mia stin alli

    ok i know.polli douleia k tetoia.skata pantou. exw na koimithw mines .ki ola pane strava.
    pou vadizoume..?
    kataramene kapitalisme..
    luv u
    xxx
    k*

  25. Me:moir said, on Νοέμβριος 12, 2007 at 5:35 μμ

    Κ* να έρθεις εσύ, τώρα που έχουμε και το φεστιβάλ, τί περιμένεις? Πέτα αυτά που σε στεναχωρούν, 2 ρούχα σε έναν σάκο, βάλε το mp3 στα αυτιά σου, και πάρε το πρώτο τραίνο. Πες μόνο τί ώρα φτάνεις για να έρθουμε να σε πάρουμε. misstatti πες της κι εσύ…

  26. misstati said, on Νοέμβριος 13, 2007 at 12:42 μμ

    to k* :

    με στεναχωρεις

    και με κανεις να ΜΗΝ εχω λογια
    ουτε αλλες υποσχεσεις σου εχω ,ουτε ψεματα
    μονο θεληση εχω , που δεν ειναι αρκετη

    ..κριμα μονο να μην βαδιζουμε πλαι πλαι

    δε θα σου ζητησω να ερθεις αν δεν θελεις κ δεν μπορεις
    θα σου ζητησω να μη σταματησεις
    για λιγο
    να με σκεφτεσαι
    κι αν ακουγεται εγωιστικο
    σου λεω πως ειναι …

    * να σε προσεχεις

    to me:moir :
    ..δε το ‘χω στο αιμα μου
    να πιεζω καταστασεις πριγκηπεσσα μου
    και πολλες φορες τα πραγματα
    μπορει να φαινονται απλα
    αλλα να δυσκολευουν στην πραξη
    -ο σακος
    – το τρενο
    – το mp3
    – το ταξιδι
    – η επιστροφη

    τοσο κοντα
    τοσο μακρυα

    καλημερα
    xxx

  27. k* said, on Νοέμβριος 14, 2007 at 6:23 μμ

    -tanioutska twra giati mou thynwses? den to eipa arnitika ayto pou eipa..kala alli fora de lew ti skepsi mou.
    -patriwtaki mou douleyw paraskeyi ws tis 7 k kyriaki apo to mesimeri ws to xarama, kapaki grafeio, kapaki ksana stayro tou notou, ginetai xamos sti zwi mou, den prolabainw na kanw oute mpanio oute sex oute kakkka mou. hahaha
    wspou na teleiwsw me to magazi den mporw na paw pouthena.
    giayto mono sto megalo pouthena tha me vriksete. xop xop
    ELATE ESEIS EIPAAAA
    xazes files mou 🙂
    smouats!


Σχολιάστε

