Το κρεββάτι & ο σκύλος

i waNNa be youR dOg

Posted in Προσωπικά by tatikami on Νοέμβριος 26, 2007

nostrangerobsession.jpg

now

i’m reaDy to cloSe my miNd

 

μπηκα σε φαση να σκυβω για  να σκαλιζω ακανονιστα

γυρω απο τις τσιμεντενιες ριζες μου  

 να μυριζω σαρκα γνωριμη και

σ’απροσμενη στιγμη να θελω να τη δαγκωσω

να υπακουω στην εντολη »κατω» και να ‘μαι απο εκεινους

που δεν επαινουνται ουτε τωρα ουτε τοτε

να ακονιζω τα αντανακλαστικα μου & να φθειρω τη μνημη μου

να ουρλιαζω μακροσυρτα λιγο πριν καποιος ξεψυχησει στα χερια μου

και να επιστρεφω πιστα σπιτι » μου»

κανοντας παρεα

με τ’ αδεσποτα  ενστικτα

και λιγο με τα

εκπαιδευμενα .

 

________________________________________

ο πινακας ειναι του αγαπημενου μου TerrY roDGers

 

 

14 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. mafioza said, on Νοέμβριος 26, 2007 at 3:52 μμ

    Όπως και σε άλλα ποιήματά σου έτσι κι εδώ κρύβεις πολύτιμα μυστικά, έναν θυμό κι ένα παράπονο. Τα ξέρω καλά αυτά τα εργαλεία της έμπνευσης. Είναι εμπνευσμένο αυτό που διάβασα.

  2. dredd said, on Νοέμβριος 26, 2007 at 4:32 μμ

    Αυτά τα ιδιόμορφα σκαλίσματα κρύβουν μία σπουδαία ομορφια, όχι με την συμβατική ένοια της λέξης ομορφιά αλλά με την βαθύτερη κ πολύ πιο ουσιαστική

    Οπως το γραπτό, όπως ο πίνακας

  3. Ο Θεός είναι γυναίκα said, on Νοέμβριος 26, 2007 at 4:45 μμ

    ουαου..

  4. τέλσον said, on Νοέμβριος 26, 2007 at 7:26 μμ

    μπορείς να συνεχίσεις να της γαυγίζεις ακατάπαυστα μικρή μου, δε θαρρώ πως είσαι έτοιμη ακόμα να δαγκώσεις, δεν ακόνισες τα δόντια σου στα δικά σου στάνταρντ.

    υ.γ.: εδώ είμαι.

  5. misstati said, on Νοέμβριος 27, 2007 at 11:36 πμ

    to MafIOzA :
    ..ειναι
    μαζοχιστικο
    αυτο που διαβασες

    και καποτε ελπιζω και
    μαφιοζικο ..

    σε φιλω κ σε καλημεριζω
    xxx

    to Dredd :
    ..παρα τα όσα
    θελγητρα μου
    εχω βυθιστει
    στο ομορφοτερο
    αυτομαστιγωμα ..

    kisses mY JuDge
    kisses all around
    xxx

    to o θεος εινΑι γυΝαιΚΑ :
    .. ν ιαου ουουουου

    welcome GOdess
    xxx

    to τελσΟΝ :
    ..νομιζεις ταχα πως μου ‘μειναν
    και δοντια
    και νυχια
    να ακονισω ..
    με οτι εχω »το » παλευω
    ακομα
    τωρα

    υγ : κι εγω ..
    xxx

  6. ocean.... said, on Νοέμβριος 29, 2007 at 2:29 μμ

    καλημερα….trying to deal with a wild dog is better than just speak to an already calmed..

  7. misstati said, on Νοέμβριος 29, 2007 at 2:46 μμ

    to ocean :

    ..indEEd ..

    καλημερα και σε’σενα ..
    βουτω στο
    γαλαζιο σου
    και
    στο βαθυ σου

    xxx

  8. ocean.... said, on Νοέμβριος 29, 2007 at 3:55 μμ

    ocean indeed.. deep.. dangerous..unexpected..byt sometimes.. warm and calm… have a nice day!!! its a song too.. by bon jovi

  9. ocean.... said, on Νοέμβριος 29, 2007 at 3:58 μμ

    but was sometimes we make mistakes..

  10. misstati said, on Νοέμβριος 30, 2007 at 10:06 πμ

    to Ocean :
    ..that is
    why
    we caLLed
    human
    ..

    xxx
    kisses

  11. xrysopsaraki said, on Νοέμβριος 30, 2007 at 10:51 πμ

    ki anarwtioumoun toso kairo,
    to krebbati to eidame
    …pou einai o skylos?!

    meeera!

  12. misstati said, on Νοέμβριος 30, 2007 at 12:39 μμ

    to xrysoPsAraki :
    ..σκυλος αδιαφορος
    μα
    διεφθαρμενος

    Καλημερααααααα
    xxx

  13. lastlines said, on Δεκέμβριος 1, 2007 at 4:15 μμ

    μου έλειψες!

  14. misstati said, on Δεκέμβριος 4, 2007 at 10:31 πμ

    to lastlinEs :

    μου ελειψες!

    xxx


Σχολιάστε

