Το κρεββάτι & ο σκύλος

αφιερωμενο ….

Posted in Προσωπικά by tatikami on Φεβρουαρίου 1, 2008

Περπατώ, περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είναι εδώ.

Λύκε, λύκε είσαι εδώ?

Λύκε?

Μ’ έσειρες έξω απ’ το σπίτι στα τέσσερά μου χρόνια.

Ξεροστάλιαζα στα χαλάσματα. Στην άκρη της πόλης, εκεί στην άκρη του αγνώστου. Για ένα σου μόνο βλέμμα.

 Μ’ έβρισκες τότε πολύ μικρή. Η νίκη σου πάνω μου δεν θα ‘χε αξία. Και ύπουλα περίμενες την εφηβεία, να τρυπώσεις στο σώμα μου. Να μου κρυφτείς εκεί και να νιώθω από μέσα την καυτή, βρωμερή σου ανάσα. Η πείνα σου κατοίκησε τα μάτια μου. Το ουρλιαχτό σου στοίχειωσε το τραγούδι μου.

Η ψυχή μου αγρίεψε.

Κι αφού καταβρόχθισες τα χρόνια μου κι όλα τα ευγενικά μου δώρα, άρχισες να κυνηγάς σώματα ξένα. Έγινα σκιά σου.

Όμως τέρας,

 σπάνια έβγαινες πια στο φως. Και για να γλυτώσεις από μένα, τρύπωνες όλο και πιο πολύ στο πιο βαθύ σκοτάδι.

Δεν λέω, υπήρξαν και καλές στιγμές.

Κάποιες φορές πλημμύριζε ο ουρανός σου άστρα. Για λίγο, για όσο κρατάει ένα βλέμμα. Κι έπειτα κάθαρμα, μ’ έσερνες όλο και πιο βαθιά στο σκοτεινό σου δάσος. Σ’ ένα κυνήγι, ανελέητο. Χειρότερα κι από αγρίμια μπλεχτήκαμε σε πάλη ως εσχάτων, ξεσκίσαμε την ψυχή μας, πασαληφτήκαμε αίμα. Μ’ έμαθες να ζητάω για να σε δω να δίνεις, όχι σε μένα, αλλού.

Ώσπου γέρασα μαλάκα.

 Και τώρα, έτσι κι αλλιώς, δεν είμαι πια για σένα.

Κι εσύ,

που όλα όσα θέλησα να πω μέσα μας, δεν είσαι πια για μένα.

 Λύκε μου, πήγαινέ με πίσω, να βάλουμε το παραμύθι απ’ την αρχή. Βάλε μου δράκους, βάλε μου μάγισσες, δεν θα κωλώσω. Μονάχα εκεί, στην άκρη άκρη, βάλε ένα σπίτι μ’ ένα φωτάκι τόσο δα. Να, ένα τόσο δα μικρό φωτάκι. Για να ‘χω την ψευδαίσθηση, πως ίσως κάποιος εκεί, κρατάει αναμένη μια φωτιά, γιατί με περιμένει.

Σ’ αφήνω λύκε.

Κι εσύ που τ’ όνομά σου στ’ αρχαία χρόνια ήτανε φως, μείνε και ψόφα στο σκοτάδι. Πάω να βρω τους φίλους μου.

Θα πω τ’ ανομολόγητα

 και

θα σε καταδώσω  .-

27 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. τέλσον said, on Φεβρουαρίου 1, 2008 at 6:15 μμ

    μην γίνεσαι ρουφιάνα μικρό μου, δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη, χτύπα μόνο εκεί που πονάει, μία και καλή, όμορφα, ποτέ κάτω από την μέση.

    Νοκ άουτ

    σε βλέπω ήδη

  2. axenbax said, on Φεβρουαρίου 1, 2008 at 10:05 μμ

    Είμαι υπερ των λύκων και αν είναι Ο Λύκος της Στέπας ακόμη περισσότερο. Μας έμαθαν πως τα παραμύθια έχουν καλό τέλος μα αργήσαμε να μάθουμε πως είναι παραμύθια. Μια δήθεν ερμηνεία… Γιατί εκείνο το τέρας φορτώθηκε σαν αρχαίος ήρωας τραγωδίας την ύβρι εν άγνοιά του και ότι του απόμεινε ήταν να υποδείεται αέναα τον ρόλο του χωρίς τέλος.Ας είναι, σκέφτεται όταν η Κοκινοσκουφίτσα δεν υποκλίνεται στο χειροκρότημα, διότι τουλάχιστον αυτή έμαθε πως δεν είναι μια απλή παράσταση, ένα παραμύθι…Πως δεν υπάρχει χωρίς τον δικό της Λύκο…

  3. nomansland said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 1:06 πμ

    Η λύση βρίσκεται στη θέση της ευτυχώς…

    …μέσα στο γραπτό…

    …»Και τώρα, έτσι κι αλλιώς, δεν είμαι πια για σένα.»

    …μέσα σου…

    …ξέρεις τι σημαντική παγίδα του έχεις στήσει;…

    …την πιο φριχτή…

    …του να μην τον χρειάζεσαι άλλο…

    Από ‘δω και πέρα…

    …να προσέχεις τον εαυτό σου…

    …από τον Εαυτό σου και τους άλλους…

    …καλησπέρες…

  4. Dr_Pako said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 2:53 πμ

    Tous misw tous lukous..tous sixainomai…mazi sou,na ton katadwseis,na ton liwseis,na ton poneseis…

    Elpizw na se dw aurio kai na ta poume…

    Ta filia mou,»lukiasmena»…

  5. ion said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 10:22 πμ

    εμείς τον φέρνουμε. εκει.μόνο εμάς να περιμένει. γουστάρουμε το αλλιώτικό του.έτσι για να έχουμε έναν λόγο να είμαστε ίδιοι. με αυτόν .

  6. ΨουΞ said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 8:59 μμ

    «Μα ο λύκος πάγος στην καρδιά δεν λέει να χορτάσει……..

    απο την τελευταία του δουλειά
    αν θές μπες «χνουδι» (μπορείς να βρείς το video0

    Καλησπέρα

  7. ΨουΞ said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 9:02 μμ

    ξέχασα το όνομα του τραγουδιστή- Γ.Αγγελάκας-
    (η ποιητής δεν ξέρω τι του ταιριάζει καλύτερα)

  8. stereotype-person said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 9:53 μμ

    Τελειο
    απλα τελειο

    Ποιο πολυ σου παει
    να τα περνεις με καταστασεις…
    παρα με τον εαυτο σου
    Και να σκασουν ολοι κοριτσαρα!

    Ενα remix για σενα τωρα
    (τα cd σου τα ετοιμαζω)

    http://www.zshare.net/audio/7128208406a48e/

  9. stereotype-person said, on Φεβρουαρίου 2, 2008 at 10:27 μμ

    και επειδη γουσταρα
    πολυ ομως
    το post σου
    μουσικη επενδυση εδω
    τα πινω πριν βγω σε φιλω

    Οπλα,κραυγες και μολοτωφ πλεον
    Συνταγμα το εκανες εδω!
    Τα τελευταια ποστ ειναι γαματα!

    fuck off

    http://www.zshare.net/audio/71294392e0d647/

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Φεβρουαρίου 3, 2008 at 2:22 πμ

    «Σ’ αφήνω λύκε»;!;!
    και
    «Θα σε καταδώσω»;!;!
    Όπως έλεγε κι ο Σκαρίμπας:
    «πάταγα εγω -στραβός- μες τα νερά
    κι εσύ κοντά μου»

  11. ploutwnios said, on Φεβρουαρίου 3, 2008 at 8:42 μμ

    Δεν ξέρω γιατί, αλλά πολύ τον γουστάρω τον λύκο σου. Ανέκαθεν γούσταρα τους λύκους. Ίσως επειδή είναι οι φυσικοί εχθροί των κοπαδιών. Κάθε είδους κοπαδιών. Θάνατος στα πρόβατα και στις προβατοειδείς νοοτροπίες.

  12. misstati said, on Φεβρουαρίου 4, 2008 at 2:33 μμ

    to τελσον :

    ΡΟΥΦ δεν ημουν
    κι ουτε θα γινω ποτε
    Φονιας ομως ,
    μπορει και να ειμαι

    – ανυπομονω-
    xxx

    to axexBAx :

    »… δεν υπάρχω χωρίς τον δικό μου Λύκο…»

    καλυτερα δεν θα μπορουσες να το περιγραψεις
    μέχεις καταλαβει
    κι ειναι αυτο αδικο

    xxx

    to nomansLAnd :
    ..ποτε δεν ειχα »αναγκη »
    κανεναν ,
    αυτο ηταν το τιμημα μου

    – του να θελω
    κι οχι να χρειαζομαι

    καλημερα ομορφια
    xxx

    to dr_pako :

    παλι εχεις την ταση να μισεις
    ο,τι δεν μπορεις να αποφυγεις
    γιατρε μου ,
    μην κωλωνεις
    κι εγω μαζι σου , ειμαι

    ηρθε το αυριο και παλι δεν ειδωθηκαμε
    xxx

    to ion’s MInd :
    για σενα που μου λειπεις
    καπου καπου
    πολυ πολυ

    ».. Είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
    κάπου θα σε συναντήσω , κάπου θα σε βρω
    στα κελια τους οι ανθρωποι , ύπνο κάνουν ελαφρο
    είναι ελεύθεροι οι δρόμοι για κυνηγητό
    είναι δώδεκα η ώρα , είναι η ώρα των τρελών
    βράχνο γέλιο αν ακούσεις , κλείσε το ρολό

    λύκε , λύκε μου, καλέ μου
    λύκε , λύκε μου είσαι εδώ
    βγαίνω από τη φωλιά μου και σε κυνηγώ
    λύκε , λύκε μου ,καλέ μου
    είσαι η μόνη μου ελπίδα και σ ακολουθώ..»

    xxx

    to ΨΟυΞ :
    για σενα..

    ».. Κι έτσι το δρόμο μου ανάποδα μαζεύω
    θυμάμαι όλα της ζωής μου τα λημέρια
    τάιζα λύκους και μου τρώγανε τα χέρια
    γι’ αυτό παιδεύτικα να μάθω να χαϊδεύω..»

    xxx
    φιλια κ καλημερα

    to stereoTYpe :
    μου μοιαζεις , ρε τρεΛΛοπαιδο
    γι αυτο σε γουσταρω
    σε ευχαριστω για τα σχολια κ τα τραγουδια
    *
    το μοναδικό καινούριο τραγούδι, το «Λύκε – λύκε», με τη μουσική του Μιχάλη Δέλτα και τους στίχους της Τάνιας Τσανακλίδου.
    ( προς πληροφορηση σου αγαπημενε …)

    xxx

    to αλεξανδρος Ανδρουλακης :
    αφιερωμενο …
    »..Κι ω Θεέ-μου, τι θίασος, τι λερή συνοδεία
    εαυτούληδων (τούτοι-μου), να μοιράσουν σαν λύκοι
    μεταξύ-τους — για ρόλους-των — κάθε μια-μου αηδία,
    κάθε τι ρεζιλίκι..

    Κι είμαι γω θιασάρχης-τους; Αλς κουρσούμ τώρα εξώλης
    και προώλης-τους (τέλειος να μαθαίνω τους ρούμπες),
    νά μ’ αυτούς τους παλιάτσους-μου θα κινήσω στις πόλεις
    με κραυγές και με τούμπες!…»

    φιλια συνομωτικα
    xxx

    to plOUtwnios :
    σα μεΛΛοθανατο προβατο
    υποκλινομαι
    μπροστα στο ανθρωπινο μεγαλειο σου

    ( κι εγω σε γουσταρω οχι γιατι …
    αλλα σε γουσταρω παρ ‘ ολα ….)

    xxx

  13. xrysopsaraki said, on Φεβρουαρίου 4, 2008 at 5:00 μμ

    an milame gia to idio thema, oi stixoi den einai ths tsanaklidoy
    alla tis M.Xoukli apo arthro se efhmerida, an.. panta

    xxx

  14. xrysopsaraki said, on Φεβρουαρίου 4, 2008 at 5:16 μμ

    asto,gia allo milame 🙂

    (opws synithws)

    xxx

  15. ploutwnios said, on Φεβρουαρίου 4, 2008 at 10:36 μμ

    Αφού είσαι ούφο ρε Μαρία, παραδέξου το!

  16. xrysopsaraki said, on Φεβρουαρίου 4, 2008 at 10:55 μμ

    Είμαι, αλλά δεν χρειάζεται να μαλώνουμε γι αυτό σε όλα τα blog!

    (kati allo ennoousa xazoploutwnie, pou isxuei alla einai ligo asxeto xax)

    *perna apo to blog mou gia mpatses, mhn trwme kai ton xwro tis (megaleio)tatis

  17. pj said, on Φεβρουαρίου 5, 2008 at 9:43 πμ

    Απλα ξεσπασμα
    ή επιθανατιος ρογχος?

    (φορος τιμης λοιπον στον ψωριαρη λυκο…)

  18. misstati said, on Φεβρουαρίου 5, 2008 at 11:12 πμ

    to xrysopsaraKI :
    to ploutvnios :

    πλουτωνιε αν πειραξεις εστω κι ενα λεπι
    απο το χρυσοψαρακι θα σε στειλω να κατοικησεις
    σε αλλο πλανητη

    ψαρακι μου κολυμπα αφοβα
    στη μαυρη θαλασσα μου

    to pj :
    χανω ανασες
    χανω
    με χανω

    καλημερα για σενα
    xxx

  19. ocean.... said, on Φεβρουαρίου 5, 2008 at 2:24 μμ

    οοοοοοοοοοο… υποκλινομαι ταπεινα κ απλα miss.. μακραν οτι καλυτερο εχω διαβασει απο σενα.. i’m back..

  20. misstati said, on Φεβρουαρίου 5, 2008 at 2:37 μμ

    to ocean :
    μην υποκλινεσαι
    αδικα , ωκεανε μου ,
    στην ελεεινη αφεντια μου
    το γραπτο ανηκει στην
    συνονωματη Τανια Τσανακλιδου

    αλλα το υπεραγαπαω
    και το ασπαζομαι

    καλημερα
    να μην χανεσαι
    μας νοιαζεις
    xxx

  21. ocean.... said, on Φεβρουαρίου 5, 2008 at 9:23 μμ

    καλησπερα κ παλι.. μα οπως κ να χει ειναι αξιο θαυμασμου.. οπως κ αυτη που το γραψε..μα κ αυτη που το ασπαστηκε..πεταξε το ελεεινη απο την αφεντια της καλη μου..δεν ειναι τιποτα χαμενο σ αυτο τον σκοτεινο κοσμο..ολα.. ειναι κυκλος.. το θεμα ειναι που στεκεσαι στον κυκλο..

  22. παπαρούνα said, on Φεβρουαρίου 6, 2008 at 1:29 πμ

    🙂
    σκέψου να το ακούς λάιβ, με μια Τάνια έκρηξη πάνω στη σκηνή, εσύ να μην έχεις ξανακούσει το κομμάτι, και να ρουφάς την κάθε λέξη, και η κάθε λέξη να σε γυρνά ανάποδα, ανάποδα και να πέφτουν απ’ τις τσέπες σου κέρματα και παλιές σκέψεις, και πώς εκείνες οι παλιές σκέψεις ταυτίζονται απολύτως με τα δικά της.

  23. misstati said, on Φεβρουαρίου 6, 2008 at 11:24 πμ

    to ocean:
    ποτε μα ποτε δεν μου αρεζαν οι κυκλοι
    προτιμουσα τα τριγωνα , τα τετραγωνα
    τις κοφτερες γωνιες

    καλημερα ωκεανε μου
    xxx

    to paparouna :
    και μονο που το φανταζομαι ανατριχιαζω και ..
    (σε) ζηλευω που το εζησες ,
    οσες φορες ειδα live τη συνονωματη Τανια ,
    αυτο το τραγουδι δεν το ακουσα ..(κλαψ)

    καλημερα ομορφια μας
    xxx

  24. ocean.... said, on Φεβρουαρίου 7, 2008 at 12:18 μμ

    καλημερα miss.. σαν.. να συμφωνω… μιας κ απο μικρος προτιμω τις κοφτερες γωνιες των βραχων..τα μεγαλα μονοπετρα επιβλητικα στο.. πουθενα.. κ τις αγριες τραγανες…ειτε μεσα στη μαγισσα ειτε εξω απο αυτην.. αλλωστε η απαλη αμμουδια δεν με σαγινεψε ποτε..

  25. misstati said, on Φεβρουαρίου 7, 2008 at 1:17 μμ

    to ocean :

    βραχος , λοιπον
    που
    κυμα με κυμα
    λιγοστευεις

    καλημερα
    τωρα και παντα
    xxx

  26. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Φεβρουαρίου 7, 2008 at 5:18 μμ

    Δεν ανταπαντω γιατί αν αρχίσουμε τα…Σκαριμπικά, θα πάμε σαν τα νερά του Ευρύπου.
    Πάντως έχετε μια… προσκλησούλα (ξανά) στο μπλογκ μου

  27. misstati said, on Φεβρουαρίου 8, 2008 at 12:53 μμ

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :

    μου αρεσει
    ετσι
    οπως το θετεις ..
    »προσκλησουλα ..»

    αλλα δεν μπορω να σου υποσχεθω ..

    σε ευχαριστω οπως και να ΄χει

    σε φιλω
    για καλημερα
    xxx


Σχολιάστε

