Το κρεββάτι & ο σκύλος

do YOU believe in

Posted in Προσωπικά by tatikami on Φεβρουαρίου 12, 2008

your ghost 

my ghost

let them shOot me down

ghost41.jpg

εδω και δυο μηνες

ανοιγω τη διπλοκλειδωμενη πορτα του δωματιου μου

& βρισκω ,

στη θεση του κρεΒβατιου μου

γονατισμενα

φαντασματα που μου μοιαζουνε

και

πριν  ρωτησω με αφελεια

μου απαντανε με οικτο

κατω απο ρουχα λευκα και  χνωτα παγωμενα

να παψω να στοιχειωνω.

μη γελιεσαι  ,

εχουν κι οι Ζωντανοι τα φαντασμα τους

που μολις τ’αντικρισουν τους πιανει

ναυτια και ιλιΓΓος

οχι ομως εμενα

οχι πια .

ειμαι κουρασμενη

ακομα και γι’αυτο .

δεν πιστευω στα φαντασματα

αυτα

πιστευουν σε ‘μενα

12 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Me:moir said, on Φεβρουαρίου 12, 2008 at 12:39 μμ

    Κι εγώ πιστεύω σε σένα καλή μου.
    Check your mail.

  2. stixakias said, on Φεβρουαρίου 12, 2008 at 1:57 μμ

    και πολύ καλά κάνουν!

  3. xrysopsaraki said, on Φεβρουαρίου 12, 2008 at 2:03 μμ

    Το συνάντησα χθες βράδυ το φάντασμά σου,
    το ρώτησα » τι κανεις; »,
    » τις επιθυμίες σου αναμνήσεις» απάντησε..

    στο λέω να το ξέρεις just in case.

    xxx

  4. misstati said, on Φεβρουαρίου 12, 2008 at 2:14 μμ

    to me:moir:

    πιστευω εις εσενα Θεα
    μαγισσα – αυτοκρατοριΣΣα

    σε ευχαριστω κοριτσαρα μου
    για ολα
    ολα

    xxx

    to stixakias :

    εσυ ομως δεν κανεις καλα ,
    και δεν αφηνεις ουτε ενα φιλι για ιχνος
    οταν περνας κ με βλεπεις

    xxx

    to xrysopsaraki :
    ..κι ονειρα για να γυρισεις ..

    με φοβιζεις
    xxx

  5. Dr_Pako said, on Φεβρουαρίου 12, 2008 at 5:21 μμ

    Pisteuw se sena,
    oso kai sta fantasmata mou
    To diko mou me stoixeiwnei
    edw kai duo bdomades…
    Thanks,isws na mhn to katalabaineis,alla (mou) dineis elpides…
    Ta filia mou,stoixeiwmena…

  6. τέλσον said, on Φεβρουαρίου 12, 2008 at 8:05 μμ

    αυτό ψάχνεις;

  7. el said, on Φεβρουαρίου 13, 2008 at 1:10 πμ

    τέλσον εύστοχο

    🙂

  8. misstati said, on Φεβρουαρίου 13, 2008 at 10:25 πμ

    to dr-pako:
    ισως να μην το καταλαβαινεις
    αλλα
    και συ …
    οτι δεν ειμαι μονη
    ουτε εγω
    ουτε το »φαντασμα μου»

    xxx
    kisses for gOOdmorning

    to τελσον:
    αυτο που ψαχνω
    μου το κρυβεις
    xxx
    καλημερα
    υπεροχε μου

    to el. :
    τα φιλια μου
    στη μαχητρια

    -ωραιοτατο το τραγουδι
    που μου χαρισες στο μπλογκ σου

    καλημερα

  9. τέλσον said, on Φεβρουαρίου 13, 2008 at 5:54 μμ

    το τραγούδι με έχει στοιχειώσει από την πρώτη στιγμή που το άκουσα… το μόνο που μένει είναι να πείσω την «Αρετή» να μου κάνει το ντουέτο…

    αν αρχίσω να σου λέω τι μου θύμησες, θα με πάρει από κάτω.
    κρίμα ρε γαμώτο, χρωστάω καφέ, κουβέντα και τσιγάρο… αλλά με την υπόσχεση ότι θα είμαστε τα δυο μας και θα με πας βιβλιότσαρκα να με βάλεις πάλι μέσα στα δρώμενα.

    υ.γ.: δεν σου κρύβω τίποτα, σε ότι ρωτάς απαντάω.

  10. misstati said, on Φεβρουαρίου 14, 2008 at 11:33 πμ

    to τελΣον :

    στην υπεροχη »Αρετη » τα σεβη κ τα χαιρετισματα μου
    με την ευχη να σου »κατσει » το ντουετο …

    οτι χρωστας . χρωστας
    next time
    δε θα σου πω ποσο λυπηθηκα που δεν σε ειδα
    το ξερεις ηδη …

    αυτο που δεν ξερεις ειναι
    το »γιατι »

    καλημερα Σ.
    xxx

  11. τέλσον said, on Φεβρουαρίου 19, 2008 at 6:37 μμ

    θα το μοιραστείς εν καιρώ, δεν ανησυχώ, σου ειπα και πριν σε ότι ρωτάς απαντάω και σε ότι απαντάς ρωτώ (συμπλήρωμα)

    σε φιλώ.

  12. misstati said, on Φεβρουαρίου 20, 2008 at 10:12 πμ

    to τελσον :
    κι εγω
    σε φιλω
    ..
    κ σε θυμαμαι
    xxx


Σχολιάστε

