Το κρεββάτι & ο σκύλος

the cUre & the caUse

Posted in Προσωπικά by tatikami on Φεβρουαρίου 14, 2008

fullcolor1.jpg

recuRRing                                                                (BoNObo)

colors ,  

sorrows ,

causes ,

pauses .-

καποιος πρεπει να φταιει.

κι αν δε φταις εσυ ,

γινομαι εΓω ο φταιχτης ,

δεν μου ταιριαζουν αΛΛωστε οι διΣΤαγμοι .

τις εχω αναγκη αυτες τις ωρες , που τωρα μου λειπουν

να βαζω κατω & να ποδοπαταω μεχρι να σκουριασουν

ακομα και τα νυχια μου απο τα δαχτυλα των ποδιων μου

μεσα στις φαγωμενες μποτες ,

χορτασμενες αφορμες , λαχανιασμενες υποσχεσεις ,

παραμερισμενες αιτιες κ ψυχοπονιαρικους πολυχρωμους

αμετρητους λογους .στοιχεια κι αποδειξεις .

πως αποδεικνυεις »κατι» που δεν ειναι υλικο?

δεν το αποδεικνυεις .

πως να εξηγησεις μια σκροφα ζωη που καταντησε ΣυνηθεΙΑ ?

σε μισω για οσα δεν μπορεσα   , δεν  ειπες

& τελικα   δεν ειμαστε

κι οσο το σκεφτομαι και το κουραζω

καταληγω να ειμαι το πιο καθηκι απ΄τα καθηκια

σε αφηνω ,

οχι , για να σου λειψω    ( αν σου ελειπα ποτε ..)

μα για ερμηνευσω

αυτη τη φορα την αιτια

 της κενης κι αδιαφορης στασης σου

αντι

να την αφανισω .

σου σφυριζω μια θολη καλημερα

ντυνομαι με μια μαυρη μπλουζα που πανω της καλπαζει

ενα ασπρομαυρο αλογο

γυριζω το διακοπτη στο κοΚΚΙνο με κλειστα τα ματια

και συνεχιζω

να πιστευω στην Αιτια

οχι ομως

και στην

θεραπεια της .

            

20 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Me:moir said, on Φεβρουαρίου 14, 2008 at 11:54 πμ

    Κι όμως, μερικές φορές το να εντοπίσεις την αιτία μίας κατάστασης αποτελεί και την αρχή της θεραπείας της ..

  2. mafioza said, on Φεβρουαρίου 14, 2008 at 3:06 μμ

    Όσο κι αν φαίνονται αδιεξοδικοί οι κύκλοι που δεν μπορούν ακόμα να κλείσουν, έχουν να σημάνουν δύο πράγματα:

    Να σου δείξουν πόσο περισσότερο δεν φοβάσαι τη ζωή από ότι ο ανθρώπινος παράγοντας εκατέρωθέν σου, εξαιτίας του οποίου φαίνεται να μην κλείνει ο κύκλος και

    Να σε κάνουν κάτι καιρούς μετά (εδώ χρειάζεται υπομονή και θέληση) να γελάς με απάθεια για πράγματα που υπήρξαν ολόκληρη η ζωή σου αλλά στην ουσία δεν άξιζαν να έχουν κάποτε αυτή τη θέση μέσα σου. Και μαζί με το εκείνο το γέλιο, δεν θα μείνει άλλο παρά μόνο καθαρό απόσταγμα γνώσης.

  3. Dr_Pako said, on Φεβρουαρίου 14, 2008 at 5:31 μμ

    Pes oti ftaiw egw an 8es,den me peirazei.
    Let me buy you new boots,
    gia na katalabeis oti den eisai ka8hki!
    Once again,anoikse ta matia sou,
    gia na dexteis thn 8erapeia sou!
    Ta filia mou,8erapeutika…

  4. axenbax said, on Φεβρουαρίου 14, 2008 at 10:44 μμ

    Αθεράπευτο το άυλο -μόνο ο πυρετός του το ορίζει…

  5. kirki said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 10:25 πμ

    Από μικρό παιδί…από τότες που άρχισα να παίζω με τις λέξεις…δυο ήταν αυ΄τες που πιότερο μίσησα…συνήθεια και υπομονή!!!

    Πάντα μου τρέχω να τους ξεφύγω!

    ΚαληΜέρα σε χρώμα κόκκινο βαθύ!!!

  6. misstati said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 10:58 πμ

    to me:moir :
    μερικες φορες .
    γιατι οχι..παντα,

    γλυκια μου , ειμαι αθεραπευτη
    ειμαι …

    καλημερα
    σαν νεα αρχη για ολα
    φιλια πολλά
    xxx

    to mafioZa :
    η υπομονη δεν με χαρακτηριζει ,
    η θεληση μου για τα μη σωστα και τ’απογορευμενα , καλα κρατει
    κι η Γνωση ειναι νιωθω πως ειναι ακομα στην αρχη της
    δεν βαζω μυαλο γαμωτη μου
    δεν βαζω

    τα λογια σου ομως τα κρατω σφιχτα στη χουφτα
    και σου χαριζω φιλια λυτρωτικα
    για καλο κυοραγιο
    σε ολα
    xxx

    to dr_pako:
    πακο πακο εισαι εδω …?
    γιατρε μου μονο καραμελες
    αλκοολουχες θελω
    αν εχεις δινεις ?
    οσο για τις μποτες
    δεν θα πω οχι
    αρκει να μην ειναι ψηλοτακουνες
    ειμαι και 2 μετρα μεγαλοκοπελα

    ανταποδιδω με φιλια
    αρρωστιαρικα
    σαν ασθενης που ειμαι
    xxx

    to axenBAx :
    κι ειναι ο Πυρετος
    αυτος που με κραταει
    δεμενη με το ζεστο χωμα και το υγρο
    αθεραπευτο το αυλο….

    διαφανα τα φιλια μου
    παντου
    xxx

    to kirki :
    κι εγω
    κι εγω

    μαγισσα μου , κανε το ξορκι δυνατο
    και ποτισε με
    σημερα
    μην το καθυστερεις
    σημερα

    καλημερα αερινη κ βελουδινη
    σαν την παρουσια σου
    xxx

  7. pj said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 12:55 μμ

    Τελικα το Πασχα πεφτει 27 Απριλη…
    και το σκ ο καιρος χαλαει…

  8. misstati said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 1:08 μμ

    to pJ :
    αν ερχεσαι παντα με τοσο καλα νεα
    να περνας πιο συχνα
    μωρο μου (χα)

    η φωνη (σου) δεν μπορει να αντικατασταθει απο
    κανενα μειλ ή γραπτο μηνυμα
    σε ευχαριστω

    καλημερα αααααααα
    xxx

  9. Dr_Pako said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 1:40 μμ

    Kalhmera…
    Den mporeis na fantasteis poso kalo mou kaneis,xwris na to katalabaineis!
    Kane mou mono mia xarh:
    thn eikona tou tamlpate (kala to eipa?),ekeinh thn eikona pou fainetai panw-panw,
    «katebase» thn ligo pio katw,na fainetai h 8erapeia,mono!
    Isws kapou ekei mesa breis ki «emena»,xwris alkoolouxes karameles…
    Ta filia mou,»klemmena»-stenaxwrhmena…

  10. misstati said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 1:45 μμ

    to dr-pako:
    1ον: δεν υπαρχει θεραπεια
    δεν δεν δεν
    2ον: για τις μποτες ουτε λογος , ε????
    3ον: και συ καλο μου κανεις
    4ον: ασε θα δανειστω απο το χρυσοψαρακι καμια καραμελιτσα ιαματικη

    φιλια πολλα
    πολλα
    πολλα
    xxx

  11. Dr_Pako said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 1:53 μμ

    Den ta apari8mw,alla:
    8a sou «ftiaksoume» th 8erapeia sou
    me mpotes agorasmenes krufa (mh xalas thn ekplhksh…46 noumero foras?xixi),
    gia na «perpathsoume» to amoibaio kalo (mas),
    parea me to xrysopsaraki,XWRIS KARAMELES,leme!!!
    Ta filia mou,apoxairetisthria…(feugw,bye!)

  12. xrysopsaraki said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 2:43 μμ

    κάτι που δεν ειναι υλικό
    το πιστεύεις γιατί έχεις την ανάγκη

    WhEn the cure Is thE DiseASE
    there are no answers..

    *Pako! tha perpatame opws oi Dalton’s sti seira?
    H Tati pantws tha einai o Psilos-Xazos-Averel!

    xxx

  13. misstati said, on Φεβρουαρίου 15, 2008 at 2:49 μμ

    to xrysopsaraki :
    ειναι αναγκη να με καταλάβαινεις τόοοοσο πολυ πολυ

    the cure is the disease
    e x a c t l y

    ps: κανε φιλους να δεις καλο …

    σε φιλω οπως και να χει
    ειπαμε
    δεν γλιτωνεις

    xxx

  14. Dr_Pako said, on Φεβρουαρίου 16, 2008 at 5:22 πμ

    Kala,gia emena den exei allh apanthsh?Xixi!
    Mia kalhmera etsi apla,giati den mou aresoun ta «13» sxolia…
    14 loipon…kalhmera,ta filia mou,ksenyxthsmena (pali)!!!

  15. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Φεβρουαρίου 17, 2008 at 3:57 πμ

    Όταν κάνει παγωνιά και καίγονται οι πορτοκαλιές φταίει κανείς;
    Κανείς είναι η απάντησή μου
    Όλα τ΄άλλα είναι «παραμύθι με πρόσωπα» που έλεγε κι ο Ντοστογιέφσκυ στους «Φτωχούς»

  16. Αίολος said, on Φεβρουαρίου 17, 2008 at 11:02 μμ

    Κορίτσι μου καλό.

    Έριξε λίγες νιφάδες εδώ ικανές να σκεπάσουν την «καθεμέρα» μας και μύρισε Θεσσαλονίκη. Ελπίζω να είσαι καλά.

    Βρίσκε με εδώ πια. Το άλλο σπίτι ξενοικιάστηκε.

  17. misstati said, on Φεβρουαρίου 18, 2008 at 1:58 μμ

    to dr-pako:
    καλημερα παραπονιαρικο

    xxx

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :
    »..Μπήκα μέσα αγκομαχώντας , σχεδόν κλαίγοντας. Το σπίτι άδειο . Εσύ έλειπες . Πως θα’ θελα τώρα να εξαφανιζόμουνα στην αγκαλιά σου ! Το κεφάλι μου γυρίζει , οι τοίχοι γυρίζουν , όλα γυρίζουν . Μαθήματα γραμματικής με τον πανικό μου . Με μαχαιρώνει αυτή η άθεη θρησκευτικότητα των χριστιανών . Πως διάολο θα περάσουν οι ώρες μέχρι τις δώδεκα ;
    Κάνω βόλτες στο δωμάτιο και τρακάρω με τον Ντοστογιέφσκι που καθόταν αμίλητος σε μια γωνιά φορώντας τη μάσκα των «φτωχών» ..»

    καλημερα
    και σε σενα αγορι
    xxx

    to αιολος :
    ποτε
    ουτε σ’εχασα
    ουτε σε ξαχασα

    καλημερα
    xxx

  18. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Φεβρουαρίου 18, 2008 at 4:04 μμ

    Με κόλλησες στον τοίχο!

  19. misstati said, on Φεβρουαρίου 18, 2008 at 4:09 μμ

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :
    ..
    σε πονεσα ?

    xxx

  20. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Φεβρουαρίου 19, 2008 at 2:42 μμ

    Όχι. Ήταν απ΄αυυτούς τους τοίχους σαν τα κινούμενα σχέδια, που είναι ελαστικοί.
    Με ξάφνιασες ευχάριστα πάντως.


Σχολιάστε

