Το κρεββάτι & ο σκύλος

dawN uNder

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαρτίου 12, 2008

ηταν 4 τα χαραματα οταν

ξυπνησα εντρομη

πονουσε το στηθος & το κεφαλι μου

ανοιξα τα παραθυρα

και

ουρλιαξα σα το σκυλι

καλεσα τ’ονομα

του πρωτου ακατανομαστου ερωτα μου

μια κραυγη απο το πουθενα στο πουθενα

νομιζα θα ξυπνουσα τους γειτονες

ποιος  ομως

κανεις ομως

η φωνη απλωθηκε κ θρονιαστηκε μεσα μου

κ μαζι μ’αυτην ενπιξα και σενα

ακατανομαστε ερωτα μου

οπως με τα χρονια εμαθα να πνιγω κ να πνιγομαι

σε δακρυα λογια ηχους ψιθυρους χαδια βλεΜΜατα

ολα φυλαγμενα στο στομαχι και για χωνεψη ουτε λογος

σε αναζητουσα μεχρι να χαραξει η μερα

καπου στα αστρα

καπου στο μπαλκονι

καπου στο δρομο

καπου κατω απο τη ρημαδα λαμπα που τρεμοπαιζε

ποιος ομως

κανεις ομως

δε μου εφταναν τα βραδια τα ρημαδια

ενα ενα ρημαδιαζονται

τα πρωινα τα απογευματα

οι ωρες υπνου οι ωρες φαγητου

τα λεπτα για τσιγαρο , τα λεπτα στο τηλεφωνο

στα γκρεμισματα ολα

ηθελα να ξερω

να σε ρωτησω ενώ  » κοιμασαι »

και να μου δωσεις

την πιο » Ξυπνια» απαντηση σου

επειτα ολα μουδιασμενα

ειχα καιρο να παραλυσω

για το καλο μου ομως

ακομα θυμαμαι τα μισοκοιμισμενα λογια σου

ειναι αυτα που με ξυπνουν το χαραμα

κι αυτοματως κοβονται τα γονατα μου

κ θρυμματιζεται το μυαλο μου

προδοσια

κοινος στοχος διαφορετικη πορεια

κλεινω τα ματια κι ακουω φωνες

5 4 7 5 ειναι πολλές ..?

τα παραθυρα δεν τα εκλεισα απο τοτε

μαζευτηκαν πολλα αχρηστα πραγματα στο δωματιο

τιποτα ομως δικο σου

αφησα και το φως ανοιχτο για να μην νομισεις οτι λειπω

ποιος ομως

κανεις ομως

θα ΄χω και τα βλεφαρα ανοιχτα

παλι αποψε

..

morning.jpg

..

η καρδια μου ηταν

παντα

..

14 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. xrysopsaraki said, on Μαρτίου 12, 2008 at 11:06 πμ

    Δεν μπορώ να τον ξεφορτωθώ
    Περπατάει τη μέρα δίπλα μου
    Ποδοπατάει τις νύχτες το σώμα μου
    Κι εγώ εξυμνώ τις πατούσες του..

    xxx

    καλημέρα ΡΕ..

  2. misstati said, on Μαρτίου 12, 2008 at 11:18 πμ

    to xrysopsaraki :
    ξεφορτωνομαι
    κιλα , αντικειμενα , δωρα , ρουχα ,
    οχι ομως και
    ανρωπους
    αν πρωτα δεν τους
    αντιμετωπισω

    ( υ π έ ρο χο αυτο που εγραψες …
    σε ευχαριστω …)

    καλημερα
    ψαρακι μου μου μου μου

    xxx

  3. kirki said, on Μαρτίου 12, 2008 at 11:54 πμ

    Μια ΚαληΜέρα να ακουμπήσω!!!

    Φιλί…!

  4. misstati said, on Μαρτίου 12, 2008 at 12:03 μμ

    ti kirki :
    » τελικως επεζησα ..»

    σοφα κ προφητικα
    τα λογια σου
    μαγιΣΣα μου

    καλη σου μερα ,
    ανοιξιατικη
    μεχρι το κοΚΚαλο

    xxx

  5. τέλσον said, on Μαρτίου 12, 2008 at 1:01 μμ

    «…ποιος ομως
    κανεις ομως
    θα ΄χω και τα βλεφαρα ανοιχτα
    παλι αποψε
    η καρδια μου ηταν
    παντα…»

    δεν (θα) είσαι μόνη

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Μαρτίου 12, 2008 at 3:16 μμ

    Tι θάταν ο άνθρωπος δίχως τις εμμονές του;
    Εξαιρετικοί στίχοι.

  7. Dr_Pako said, on Μαρτίου 12, 2008 at 6:18 μμ

    «ποιος ομως
    κανεις ομως»
    Eγώ, κι όμως…
    Τα φιλιά μου, «κάτω απο το ξημέρωμα»…

  8. pj said, on Μαρτίου 13, 2008 at 10:26 πμ

    …κι αν πεσω,θα σηκωθω μα δε θα τρεξω…

  9. misstati said, on Μαρτίου 13, 2008 at 5:14 μμ

    to τελσον :
    που να σαι κατι ωρες αγριες κι αγρυπνες

    που να γυριζεις ..?

    σε φιλω κ σε θυμαμαι (ακομα..παντα )
    xxx

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :
    σωστη η παρατηρηση

    ευχαριστω για τα λογια
    συνεχισε να ζωγραφιζεις
    τις μερες κ τις νυχτες μου
    xxx

    to dr-pako :
    εσυ παντου …

    τα φιλια μου
    καλησπερα
    και καλο καφε
    το νου σου στο ψαρακι μου μου μου

    xxx

    to pj :
    .. κι αν πεσω
    θα σηκωθω
    και δεν
    θα τρεξω

    xxx
    καλησπερα με πολλα
    γλυκα φιλια μου
    να σε συντροφευουν
    οποτε τα (με) χρειασθεις

  10. apisteutos said, on Μαρτίου 13, 2008 at 6:37 μμ

    από τη πόρτα σα θα βγω, θα δω τον ήλιο φωτεινό και με το όμορφο γλυκό χαμογελο σου, μια καλημέρα θα σου πω…

  11. k* said, on Μαρτίου 13, 2008 at 7:11 μμ

    ..me tsakises filenada..

    xxx
    k*

  12. misstati said, on Μαρτίου 14, 2008 at 10:32 πμ

    to apisteutos :
    ..μετα θα φυγω
    θα χαθω …

    σε ευχαριστω για την ηλιολουστη καλημερα
    ανταποδιδω με φιλιά
    xxx

    to k*:
    οχι εσενα λουλουδι μου
    οχι εσενα
    – περιμενω τα γλυκα νεα σου
    σου φιλω τον καρπο που χει το μικρο μαρτη
    xxx

    μου ελειψες ρεεεε

  13. k* said, on Μαρτίου 16, 2008 at 7:38 μμ

    palioalitaki ki emena mou eleipses!!!
    pare otan mporeseis fili mou
    smouats
    xxx
    k*

  14. misstati said, on Μαρτίου 18, 2008 at 12:45 μμ

    to k*:

    μου αρεσει ο τροπος που εκφραζεσαι
    πολυ
    πολυ

    θα τα πουμε ομορφιά μου
    καλημερα
    xxx


Σχολιάστε

