Το κρεββάτι & ο σκύλος

thE frEaks camE ouT

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαρτίου 21, 2008

hotissues.jpg

δεν εχω προβληματα , εγω

μονο παθη.

ενα φρικιο ειμαι της καφεινης κ του τεχνητου ερεθισμου  

 κι οσο φρικαρω το διασκεδαζω

αφηνω καυτα τα ιχνη μου

στον καθρεφτη της τουαλετας

& χαραζω ταλαιπωρα οχταρια

στο θαμπο δρομο καποιας γειτονιας

κι αν με δεις καμια φορα να κλαιω

ειναι γιατι στο πισω μερος του κεφαλιου μου

εχω χρονια μια πληγη

που ωρες ωρες διαμαρτυρεται κ ξεχειλιζει

αν με δεις να χαμογελαω , ομως ,

μην με πιστεψεις

δε θα χω λογο σοβαρο

ειναι ο κοσμος μου ενα σαχλο αστειο .

18 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. vromios said, on Μαρτίου 21, 2008 at 5:23 μμ

    ναι, ο κοσμος ειναι ενα αστειο…
    σαχλο, ομορφο, χαζο – τι σημασια εχει;

    σήμερα ομως που ειναι Ανοιξη

    ο κοσμος ειναι ενα χαμογελο

    την καλησπερα μου

  2. misstati said, on Μαρτίου 21, 2008 at 5:28 μμ

    to vromios :
    η ζωη μετριεται με το χαμογελο της ψυχης
    κι οχι της Ανοιξης

    σου στελνω φιλιά να συντροφευουν
    τα δροσερα απογευματα σου
    κι τις καλυτερες ευχες για την πιο ευωδιαστη ανοιξη σου

    xxx
    καλησπερα

  3. Dr_Pako said, on Μαρτίου 21, 2008 at 5:40 μμ

    Χαμογέλα για μια φορά
    ΜΕ λόγο… τον γιατρό σου!
    Την πληγή σου, πρέπει να την δω,
    να της πω να σταματήσει να ξεχειλίζει!!!
    Τα φιλιά μου, σαχλά…

  4. alicia said, on Μαρτίου 21, 2008 at 7:42 μμ

    ανατριχιασα.τι αλλο να σου πω; τι;

  5. xrysopsaraki said, on Μαρτίου 23, 2008 at 3:13 μμ

    ..καρναβάλιουμ..

    * you ‘re too sexy for your blog!
    * γουσταρω trendy μαρτη
    *αυτο μας έλειπε, να αρχισουμε να χαμογελαμε
    για να μας πιστέψουν
    *τα γραφω λιγο μπερδεμενα..το ξέρω..ξενυχτι είναι η αιτια
    *xxx
    *εχω και τραγουδι
    που σου πάει..
    http://www.zshare.net/audio/9379773418b264/
    *xxx

  6. τέλσον said, on Μαρτίου 23, 2008 at 7:57 μμ

    ελπίζω να μην γελάς με ηλίθια αστεία μικρή μου…

  7. misstati said, on Μαρτίου 24, 2008 at 12:17 μμ

    to dr-pako :
    ..my cure
    is my disease

    i smile only
    when i slEEp

    xxx
    καλημεραααα

    to alicia :
    πες μου μια λεξη
    αυτη τη μονη λεξη

    καλημερα ομορφια μου
    xxx

    to xrysopsaraki :
    it’s my reality baby
    – μου την πεφτεις
    – made in bulgary
    – you make me smile
    – και το ποτο κι αυπνια (ελπιζω να ηπιες μια γουλια κ για μενα )
    – xxx

    – και γαμω τα τραγουδια

    υγ : δεν το παιζω καλη αλλα ειμαι …

    καλημερα αλκοολικο ψαρακι
    xxx

    to τελΣον :
    »Μην αφήσεις τη ζωή να σε πάρει από κάτω
    τους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλο
    κάνε τους ποίηση ή μηχανήματα σπουδαία
    Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμα
    πολέμησε το άδικο και κάθε είδους βία
    σκέψου θετικά και μη γελάς
    με ηλίθια αστεία»

    προφητικοι απο παντα οι στιχοι
    των ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ

    Μου χει λειψει
    να κλαιω με δακρυα
    κι οχι με ηλιθια αστεια

    την καλημερα κ τα φιλια μου
    απο μια θεσσαλονικη
    αυτοφωτη
    xxx

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Μαρτίου 24, 2008 at 3:37 μμ

    Ασπρος γεννάται ο κόρακας
    και μαύρος κατασταίνει
    ανέ μαυρίσεις την καρδιά
    όλα η ζωή στα παίρνει.

    Καλή άνοιξη είπαμε; δεν είπαμε.

  9. misstati said, on Μαρτίου 24, 2008 at 3:48 μμ

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :
    »Από μικιό κι από τρεζό , μαθαίνεις την αλήθεια..»

    καλη ανοιξη να εχουμε
    ιπποτη μου

    xxx

  10. Dr Pako said, on Μαρτίου 24, 2008 at 7:23 μμ

    Xronia polla… Eks A8hnwn!!!
    Ta filia mou, eortastika…

  11. δον Ψυχώτης said, on Μαρτίου 25, 2008 at 6:24 μμ

    κρυμμένος από τη σκιά μου σκαλίζω τα πάθη μου κι εκείνη μου ρίχνει φως και μάρπάζει από πίσω…ντύθηκα νύχτα να μη με βρεί να τρυπώσω μέσα της να την κατασπαράξω…την καλησπέρα μου

  12. misstati said, on Μαρτίου 26, 2008 at 11:43 πμ

    to dr pako :
    σε ευχαριστω
    για τις ευχες και τα φιλια
    xxx
    καλη σου μερα

    to δον Ψυχωτης :
    αιχμαλωτος στο σκοταδι μου
    σου δειξα το φως που αναβλυζε
    απο τις φλεβες μου
    Και κρυφτηκες ακομα πιο βαθια
    σαν τραγουδι
    που ολο ξεχναω

    xxx
    καλημερα

  13. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Μαρτίου 26, 2008 at 5:02 μμ

    Μικρός πάντως δεν είμαι…

  14. Dr Pako said, on Μαρτίου 27, 2008 at 2:59 πμ

    Εφυγα από τη Θεσ/νίκη για λίγες μέρες και γέμισε η πόλη 13άρια…
    Τα φιλιά μου, καλότυχα…

  15. misstati said, on Μαρτίου 27, 2008 at 11:58 πμ

    to dr-pako :

    ανταποδιδω με φιλιά
    καλο ταξιδα
    xxx

  16. misstati said, on Μαρτίου 27, 2008 at 12:13 μμ

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :
    .. και τωρα που μεγαλωσες ?

    xxx

  17. dee said, on Απρίλιος 6, 2008 at 7:33 μμ

    you sexy think..
    paw mi kapsw ta biftekia
    filia

  18. misstati said, on Απρίλιος 7, 2008 at 10:46 πμ

    to dee:
    το sexy thing πειναει ,
    οποτε κρατα και κανενα
    εστω κ καμμενο μπιφτεκακι για μενα
    το κοκκαλιαρικο

    φιλια φιλια φιλια
    πολλα πολλα πολλα
    xxx


Σχολιάστε

