Το κρεββάτι & ο σκύλος

braiN SUrgery

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαρτίου 28, 2008

2301147999_d78b2fc291.jpg

κι ολες

τις εγχειρησεις του κοσμου να εκανα παλι λιγες θα ηταν

κι ολες

τις προσευχες (που δεν πιστευω πια ..) να ελεγα παλι λιγες θα ηταν

η ψυχικη μου πτωση ειναι τετελεσμενο γεγονος

μιση μεσα στο αιμα και μιση μεσα στο νερο

μιση  εγκληματικοτητα μιση αυτοκτονια

κι απ’ ολα το λιγοτερο που καταλαβαινω

σε μενα ειναι το αδειανο μυαλο μου

που ξεφλουδιζεται σαν σαπιο φρουτο

απο την ελλειψη συντηρησης .

σαν απροσκλητος πονοκεφαλος που κροταλιζει

το κρανιο μου

μεχρι να μουδιασουν ακομα και τα χειλη

και να κοκκινισει το δερμα μου .

ατροφικη απο ονειρα

κ

δηλητηριασμενη απο τους φοβους μου

σκαρφαλωνα νυχι νυχι τα σκαλια για να φτασω στην ταρατσα

απλωσα στο συρματοσχοινο το ρουχο που με κανει διαφανη

και περιμενα μεχρι να στραγγιξει απο μονο του

μεχρι και την τελευταια γουλια

της παραμορφωμενης μου φιγουρας.

στεγνωσα το στομα και τα χερια

και ντυθηκα , περηφανα ,

οσο ηταν ακομα νυχτα ,

τη φορεσια σαν αορατη ασπιδα.

μιση δεντρο και μιση κυμα

μιση ξεριζωμενη και μιση πλημμυρισμενη

η καρδια μου .

μα παντα φιλοξενη

για τ΄ ακοντια του θανατου

μην υποφεροντας άλλο τη θλιψη της ζωης .

πόσο ακομα να περιμενω …

και γιατι ..?

21 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. misstati said, on Μαρτίου 28, 2008 at 11:45 πμ

    η φωτογραφια ειναι του φιλου
    και καλου συναδερφου μου
    Ανδρεα Τσονίδη
    απο τη φωτογραφικη ομαδα
    steresis fwd

    ______________________________

  2. ανεμοσκορπίσματα said, on Μαρτίου 28, 2008 at 11:52 πμ

    Καλημέρα! :))

  3. misstati said, on Μαρτίου 28, 2008 at 2:33 μμ

    to ανεμοσκορπισματα :
    λιγο ο ανεμος μιας θλιψης
    λιγο η ελλειψη πιστης
    κανουν αυτη τη μερα
    μια αχαρη μερα

    οπως και να χει ομως
    σε ευχαριστω
    και σε καλωσοριζω
    με φιλιά
    xxx

  4. apisteutos said, on Μαρτίου 28, 2008 at 3:32 μμ

    Έχει μία ώρα που κοιτάζω τον υπολογιστή και προσπαθώ να βρω τι να σου γράψω… Τι να σου πω, έτσι γοητευτικά που αυτοκαταστρέφεσαι…Τι να σου πω, συγκλονιστική ομορφιά μου…

  5. misstati said, on Μαρτίου 28, 2008 at 3:52 μμ

    to apisteutos:
    τραγουδησε μου
    για μια χαμενη ανοιξη
    για ενα ηλιοκαμμενο καλοκαιρι
    για ενα φυλλοβολο φθινοπωρο
    για ενα σπαρακτικο κι αγαπημενο χειμωνα

    τραγουδησε μου

    καλημερα
    xxx

  6. apisteutos said, on Μαρτίου 28, 2008 at 4:51 μμ

    Θα προτιμήσω κάτι αισιόδοξο… Στα Αγγλικά

    The people who grinned themselves to death
    Smiled so much they failed to take a breath
    And even when their kids were starving
    They all thought the queen was charming

    …και στα ελληνικά

    Μια σιωπή καταλυτική
    Η πόρτα κλειδωμένη
    Το στίγμα σου ξεμακραίνει
    Κι η νύχτα απορρυπαντική

    Βλέμμα γυάλινο χλωμό
    Σ’ένα παιχνίδι χαμένο
    Ψάχνεις για κερδισμένο
    Κι εγώ πάλι στο βυθό

    Όμως με τίποτα δε μπορείς
    Να μου στερήσεις το όνειρο
    Δικαίωμα στο όνειρο
    Δικαίωμα στο τίποτα
    Όμως με τίποτα δε μπορείς
    Να μου στερήσεις το όνειρο

    καλημερα

  7. misstati said, on Μαρτίου 28, 2008 at 4:56 μμ

    to apisteutos :
    με Λακη Παπαδοπουλο κι εγω θα απαντησω
    …..
    Μέσα στον ουρανοξύστη
    αγκαλιά με το ξενύχτι
    χίλιες πόρτες, όμως
    ερημιά.

    Έφτιαχνε με γύρη στίχους
    γέλια άκουγε απ’ τους τοίχους
    άγρια ανεμώνα
    όνειρα γλυκά.

    Κάποια νύχτα από τους λόφους
    πήδησε όλους τους ορόφους
    τα μακριά ανεμίζανε
    μαλλιά.

    Και στην τρίτη λεωφόρο
    το κορμί της κάνει δώρο
    άγρια ανεμώνα
    όνειρα γλυκά
    όνειρα γλυκά.

    Κάποια νύχτα…

    * σε ευχαριστω για την προσπαθεια

    καλη συνεχεια στη μερα κ στη νυχτα σου
    xxx

  8. apisteutos said, on Μαρτίου 28, 2008 at 5:54 μμ

    καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Μαρτίου 29, 2008 at 12:50 μμ

    Kαλύτερα να βάλεις τα «μπλε παπούτσια με τη ρίγα τη λαδί» και να χορέψεις σε όσες βροχές απομείναν ακόμα. (ποιός μιλάει!)
    Άσχετα πάντως απο το τι εκφράζουν σε προσωπικό επίπεδο, οι στίχοι είναι καταπληκτικοί – για άλλη μια φορά.

  10. axenbax said, on Μαρτίου 29, 2008 at 1:21 μμ

    Δεν μπορώ τίποτα πια να πω -κάτι είναι και αυτό. Ίσως αν κλείσω τα μάτια; Μια ώρα; Μέρες τώρα…

  11. kirki said, on Μαρτίου 29, 2008 at 9:54 μμ

    Αφου σας ΚαληΣπερίσω Κυρία μου,θα σας παραπέμψω στο δικό μου σάββατο…

    Τα πιο πολλά γιατί μας,γιατί θα παραμείνουν!

    Φιλί..μάλλον όχι φιλί…μια αγκαλιά!

  12. Purple Clementine said, on Μαρτίου 29, 2008 at 11:11 μμ

    Ένα τόσο όμορφα παράξενο πλάσμα Miss μου.
    Για σένα λέω.

    (έι ψψιιττττ.. ανεβαίνω στα μέρη σου αρχές Απρίλη θέλω να σε δω ε;)

  13. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Μαρτίου 30, 2008 at 1:42 πμ

    Αγαπητή misstati ελπίζω να μου επιτρέψεις ένα σχόλιο προς την kirki.
    Αγαπητή κίρκη, ενώ άκουγα μουσική απο τον υπολογιστή μου μπήκα στο μπλογκ σας.Δεν μπόρεσα να βρω απο που κλείνει ο Κραουνάκης.Όχι πως έχω κάτι με τον Κραουνάκη αλλά εγώ εκείνη την ώρα ήθελα να ακούσω τις δικές μου επιλογές.
    Αυτά και συγγνώμη misstati για την κατάχρηση του χώρου στο ποστ σου.

  14. k* said, on Μαρτίου 30, 2008 at 1:04 μμ

    tanioutska
    pote epitelous ta ginei to fonto kai o kosmos sou kati allo ektos apo mayro..?

    s’agapw
    xxx
    k*

  15. kirki said, on Μαρτίου 30, 2008 at 5:34 μμ

    Και για μένα λίγο από τον χώρο σου…

    to αλέξανδρος ανδρουλάκης …απλό είναι…πατώντας το (Χ) στο πάνω μέρος της σελίδας
    :-)))

    KαληΣπέρα σας!

  16. xrysopsaraki said, on Μαρτίου 31, 2008 at 10:30 μμ

    μισή άγρια, μισή γλυκιά
    μισή θάλασσα, μισή στεριά

    μισή ψηλά, μισή στα χαμηλά
    μισή από ρίζα, μισή από κλαδιά

    ΜΙΣΗ αλλά όχι από καρδιά

    xxx

  17. misstati said, on Απρίλιος 2, 2008 at 8:59 πμ

    to apisteutos :
    ..καλημερα ..

    to αλεξανδρος ανδρουλακης :
    »Kαλύτερα να βάλεις τα “μπλε παπούτσια με τη ρίγα τη λαδί” και να χορέψεις σε όσες βροχές απομείναν ακόμα»

    απιστευτα υπεροχο το σχολιο σου
    -αυτο θα κανω..-

    to axENbax:
    μη λες τιποτα
    ξαπλωσε διπλα μου
    με κλειστα τα ματια
    αν δε φοβασαι τη σιωπη

    -δε σε ξεχασα …
    καλημερα
    xxx

    to kirki:
    κι οπως θα μ’αγκαλιαζεις
    θα ξεχασω το πως και το γιατι
    και θα ξυπνησω σε αλλη μερα
    πιο φωτεινη

    γλυκητατη μου μαγισσα
    καλημερα

    to purple clementine :
    ..σε περιμενω ..
    ή μαλλον το εξωγηινο αυτο πλασμα (για μενα λεω..)
    σε περιμενει

    καλη σου μερα
    και φιλιά
    xxx

    to k*:
    ..οταν θα το επιτρεψω …

    κι εγω ρε μωρακι
    μου ελειψες
    και συ κι οι κουβεντες σου
    κι η ομορφια σου

    καλημερα
    xxx

    to xrysopsaraki :
    ..να μου χαμογελας
    καθως θα φευγεις ..

    καλο ταξιδι ψαρακι μου μου μου
    xxx

  18. nomansland said, on Απρίλιος 2, 2008 at 12:02 μμ

    …θα απαντήσω με ένα σύγχρονο haiku:

    Freeing the ego
    doesn’t mean abandoning
    your love of peaches

    …φυσικά και μου άρεσε….

    …καλημέρες…

  19. misstati said, on Απρίλιος 2, 2008 at 12:17 μμ

    to nomanslAND:

    my Ego is a bird
    that suddenly lost wings
    and fell down

    και συ μου αρεσεις
    πολυ πολυ

    καλημερα
    xxx

  20. mafioza said, on Απρίλιος 2, 2008 at 2:00 μμ

    Ρόδα είναι και γυρνά η ζωή, αυτό να περιμένεις…

  21. misstati said, on Απρίλιος 4, 2008 at 10:46 πμ

    to mafioza :

    μονο σαν ροδα που’ναι
    μην τρεξει καταπανω μου
    και με πατησει …

    καλημερα βροχερη
    και φιλιά
    πολλά
    xxx


Σχολιάστε

