Το κρεββάτι & ο σκύλος

maTRImonio BianCO

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαΐου 8, 2008

κρατησα κρυφο το θανατο μου

σκεπασα το πονεμενο σωμα μου

 μ’ενα ασπρο πεπλο σιωπης

κι αρχισα να τρεχω

εχοντας την λιγοστη ζωη μου

σαν χαρακωμενη αναπνοη στο στομα

μην ξεροντας απο τα δυο τι ειναι καλυτερο ,

 να χορευω με τους θανατωμενους δαιμονες μου

ή να ζω για τη στιγμη που ο Ερωτας θα με χωρισει στα Δυο .

σταματησα να τρεχω μονο οταν λυτρωθηκε η μνημη μου

κι απο τη παραμικρη βασανιστικη αναμνηση

της λευκης εκεινης νυχτας..

 

 

..συνεχιζεται

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. apisteutos said, on Μαΐου 8, 2008 at 7:54 μμ

    περιμένουμε…

  2. g. said, on Μαΐου 9, 2008 at 9:38 πμ

    περιμένοντας…

    κανένας πόνος δεν είναι αρκετός
    για να σε κάνει να αγαπήσεις τη ζωή.
    πόσο μάλλον όταν περιφέρεσαι άσκοπα
    μέσα σε ένα κλουβί.
    κλουβί με θέα τους εφιάλτες σου…

    την καλημέρα μου!!!

  3. Me:Moir said, on Μαΐου 9, 2008 at 1:41 μμ

    Έχεις πρόσκληση dark princess:
    http://me-moir.blogspot.com/2008/05/blog-post.html

    🙂

  4. misstati said, on Μαΐου 9, 2008 at 3:48 μμ

    to apisteutos :
    μην μετρας ωρες μερες
    μετρα σκαλοπατια
    κ θα με δεις

    xxx
    καλησπερα

    to anthiKakoU :
    δεν πονεσα αρκετα
    δεν εκλαψα αρκετα
    δεν εμεινα πολυ μεσ’το κλουβι μου
    ωστε να σου λειψω ?

    xxx

    to me:moir :
    υπεροχο το μπλογκοπαιχνιδο αυτο , οταν βρω χρονο
    θα συμμετεχω , να δεις κ τα δικα μου ορνιθοσκαλισματα ..
    κατα τ’αλλα ελπιζω να εισαι καλα
    κοριτσι ομορφο
    κ μια μεγαλη μερα να τα πουμε κ να τα πιουμε
    xxx
    καλησπερα κι αγκαλιες

  5. nomansland said, on Μαΐου 10, 2008 at 10:24 πμ

    …πέρασα να πω ένα γεια…κ να σε προσκαλέσω κι εγώ σαν τη memoir να γράψεις κάτι ιδιοχείρως…

  6. Me:moir said, on Μαΐου 11, 2008 at 12:12 πμ

    Μόλις συνέλθω από την αμυγδαλίτιδα (που μοιάζει να επέστρεψε δριμύτερη), θα το κανονίσουμε, οπωσδήποτε.

  7. stereotype-person said, on Μαΐου 12, 2008 at 1:27 πμ

    Εναλλακτικη λυση:

    να χορευεις
    Παρασκευη με iΟΝ στο liebe tech minimal
    Σαββατο για την παγκοσμια μερα της Αφρικης στο jamming festival
    Κυριακη στο ΜΥΛΟ που ολη μερα εχει dj set,vinyl festival…

    Μεχρι τοτε ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ κοριτσι μου και υπομονη.

  8. xrysopsaraki said, on Μαΐου 12, 2008 at 10:44 μμ

    περιμένεις
    ενα λευκό πέπλο
    να σου σκεπάσει
    περιφερόμενες
    αλλήτισες
    πληγές
    που αλοίφεις σε γκρίζους
    τοίχους καθως
    κατεβαίνεις
    σκάλες απομακρυνόμενες?
    μπορει..

    αλλά ξέρω ΑΦΟΥ, δεν περιμένεις τίποτα

    xxx

  9. weirdo said, on Μαΐου 13, 2008 at 3:35 μμ

    Κι όμως.. Εγώ σε βλέπω να χαμογελάς..
    Και σου πάει τόσο..
    ΧΧΧΧΧΧΧ

  10. apisteutos said, on Μαΐου 13, 2008 at 7:40 μμ

    Να κρατήσεις κρυφό το θάνατο σου, αλλά την ανάσταση σου, να μας την βροντοφωνάξεις τόσο εκωφαντικά που θα μας σπάσεις τα αυτιά

  11. misstati said, on Μαΐου 14, 2008 at 11:51 πμ

    to nomansLAnd :
    δωσε μου χρονο να οργανωθω και θα συμμετεχω
    με χαρα

    ολα καλα ,ομορφια ?
    καλημερα
    xxx

    to me:moir:
    περαστικα ρε κοριτσι ,
    μια μεγαλη μερα θα βρεθουμε κ θα τα πιουμε

    καλημερα κι αγκαλια
    xxx

    to stereotype p :
    ολα ξενυχτια κι εξοδους μου εισαι
    το νου σου …

    να κανω υπομονη για ποιο πραγμα , με το να σε ανεχομαι ..???

    Kisses
    xxx

    to xrysoPSAraki:
    …κι αφου με εμαθες απο την κορφη ως τα νυχια
    δωσε κι ενα τελος στη θλιβερη μου ιστορια
    μελωδικο , χυδαιο κ σαλιαρικο

    καλημερα μανουλοψαρο μου
    xxx

    to weirdo :
    you make me haPPy when skies
    are grey

    σε ευχαριστω για ολα
    καλημερα
    xxx

    to apisteutos :

    δε βιαζομαι να ακουσω την στριγκλια μου
    κ να ζησω την ανασταση μου

    καλημερα αγορι
    xxx

  12. Dr_Pako® said, on Μαΐου 15, 2008 at 3:12 πμ

    «κράτησα κρυφό το θάνατό μου»
    …κι εσύ?
    Τα φιλιά μου, νεκρά…

  13. ploutwnios said, on Μαΐου 15, 2008 at 6:39 μμ

    Σαν τα νεκρά φιλιά δεν έχει… Θα μας τρελάνεις ρε Πασχαλάκο!

  14. apisteutos said, on Μαΐου 15, 2008 at 9:10 μμ

    …14 τώρα. dr. pako σου έφαγα τη δουλειά

  15. Dr_Pako® said, on Μαΐου 16, 2008 at 12:47 πμ

    Τάτι, sorry, αλλά νομίζω πως πρέπει να απαντήσω στα δύο τρελόπαιδα ( ploutwnio kai apisteuto) : δεν την παλεύετε, λέμεεε!!!

  16. misstati said, on Μαΐου 16, 2008 at 9:02 πμ

    to dr-pako :
    μου αρεσουν τα νεκρα φιλια σου γιατρε μου ,
    με ανασταινουν
    κι ασε τους υπολοιπους ανηξερους

    καλημερα
    xxx

    to apisteutos :
    εσυ »τρως τη δουλεια του doctor»
    κι εγω » τρωω κουλουρια »
    για δες που καταντησαμε

    καλημερα
    xxx

    to ploutvnios :
    εσυ ποια φιλια γουσταρεις , αγαπημενε μου ,
    να σου τα δωσουμε , να τελειωνουμε

    xxx

  17. Kermit said, on Μαΐου 19, 2008 at 3:13 μμ

    Σήμερα πρωτοείδα το blog σου…
    Μου αρέσει

  18. misstati said, on Μαΐου 21, 2008 at 10:08 πμ

    to kermiT :
    ελπιζω να ηρθες για να μεινεις στη γειτονια μου
    καλημερα κ φιλια
    xxx


Σχολιάστε

