Το κρεββάτι & ο σκύλος

as dayLighT diES

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 26, 2008

μου ειναι αχρηστο ,

οχι μονο το φως αλλα κι οι προθεσεις του .

και θελω να παψω να λεγομαι ανθρωπος απροσαρμοστος

που τον υπονομευει η διαφανεια των πραξεων του .

χτες ξυπνησα με μια ανησυχια ,

πως ολοι κι ολα γυρω μου ηταν καθρεπτες

κ πουθενα μεσα τους εγω

σα να με καταπιε το φως απο το ανοιχτο παραθυρο

λιγο πριν ανοιξω τα ματια μου κ κανω το βημα.

 χτες κοιμηθηκα με μια σιγουρια ,

πως ολοι κι ολα γυρω μου ειναι νερο

κ εγω στον υπνο μου καταπινα βροχη

γιατι διψουσα .

 

 

 

 

 

 

6 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. xrysopsaraki said, on Ιουνίου 26, 2008 at 1:58 μμ

    χθες κοιμήθηκα με μια βεβαιότητα
    πως δε θα βρω άλλους καθρέπτες να φωνάξω το όνομά μου
    χθες κοιμήθηκα με μια βεβαιότητα
    πως δε θα βρω κανέναν να κρατήσει την ορμή της βροχής που έρχεται

    καλημέρα Ουρ..έ Μ..! 🙂

  2. misstati said, on Ιουνίου 26, 2008 at 3:56 μμ

    to xrysopsaraki :
    θαλασσα μου
    εσυ ,
    που οσο νερο κι αν καταπιεις
    δε θα χορτασεις
    κι οσες βροχες κι αν κλαψεις
    δε θα ησυχασεις

    ερχεται μπορα , επιασε η ευχη …
    xxx

  3. Me:moir said, on Ιουνίου 26, 2008 at 7:22 μμ

    . . .

  4. misstati said, on Ιουνίου 27, 2008 at 12:46 μμ

    to me:moiR:

    η πριγκηπεΣΣα μου , τι κανει ?
    αντεχει την υγρασια σε συνδυασμο με τη ζεστη
    κ το θορυβο της πολης μας ?

    σε φιλω
    xxx

  5. nomansland said, on Ιουνίου 30, 2008 at 12:04 πμ

    …στο νερό…

    …μπορείς να σωθείς και να πνιγείς…

    …η αδιαλλαξία του καθρέφτη όμως…

    …μόνιμη πληγή…

    …μόνιμη πληγή…η αλήθεια…

    …καλησπέρες…

  6. misstati said, on Ιουλίου 1, 2008 at 9:47 πμ

    to nomansland:
    φωτισα τον καθρεπτη
    απ’ολες τις μεριες
    για να χαθει
    ακομα κι η σκια μαυ

    σε φιλω κι εγω
    xxx


Σχολιάστε

