Το κρεββάτι & ο σκύλος

i gUess i’m floATing

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουλίου 11, 2008

επιπλεω.

βουτηξα σαν καλοκαιρινος καραυνος μεσ’το σκοταδι κι επιπλεω.

σαν μικρο κοριτσι με σωσιβιο το σωμα ,πληρες απο μολυσμενο αερα κ

σαν μπαρουτιασμενο ξεροκλαδο απο ενα πυρπολημενο δασος ,

επιπλεω.

αφησα τα ακαιρα καλοκαιρια ,που μισω, στον πατο πριν προλαβουν να με αγαπησουν

τελειωσα το κλαμα μου μ’ενα γοερο λυγμο σα φυσαλιδα εντρομη πριν θρυμματιστει κ

επιπλεω.

οργανωσα ακομα μια υποθαλασσια φωτογραφικη δολοφονια χωρις αισιο τελος

καταπια ολα τ’αποδεικτικα στοιχεια μετρωντας αντιστροφα τις τελευταιες αλμυρες αναπνοες κ

επιπλεω.

ηρθες αργα

ή

δεν ηρθες καθολου κι επιπλεω.

δε σε συγχωρεσα

δεν το μετανιωσες κι επιπλεω.

σε μισω

μ’αγαπας κι επιπλεω

πνιγηκα

σωθηκες κι επιπλεω.

Μ’ειχες βυθισει μαζι με τα απορριματα της καρδιας  σου

μα ακομα

επιπλεω.

29 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. apisteutos said, on Ιουλίου 11, 2008 at 10:34 πμ

    Τα λόγια σου καλοκαιρινό μπουρίνι στην καρδιά και το μυαλό μου…
    Σωσίβιο κουράγιου. Ας επιπλεύσουμε λοιπόν, χωρίς απαραίτητα να είμαστε πτώματα ή σκατά…

    Καλημέρα ναρκωτικό μου

  2. el said, on Ιουλίου 11, 2008 at 10:47 πμ

    «..μ’ απ’ όλα περισσότερο αυτό που με πειράζει
    είναι την απουσία σου πως πάω να συνηθίσω..»

  3. misstati said, on Ιουλίου 11, 2008 at 10:49 πμ

    to apisteutos :
    και σα σκληρο ναρκωτικο
    θα εθιστεις κ στο τελος
    θα με συνηθισεις
    καμια σωτηρια ουτε κι εκει
    ουτε για σενα
    ουτε για μενα
    αυτη ειναι η μαγεια
    να πνιγομαι σε μια μπορα καλοκαιρινη

    xxx
    καλημερα αγορι

  4. misstati said, on Ιουλίου 11, 2008 at 10:56 πμ

    to el :
    »Εγώ σε έχω πια ξεχάσει
    το αίμα μου όμως ακόμα σε θυμάται…»

    θυμαται ,
    ακομα
    θ υ μ α τ α ι
    ακομα

    κοριτσι γλυκο , που εισαι ?
    την καλημερα μου
    xxx

  5. el said, on Ιουλίου 11, 2008 at 11:07 πμ

    κάνω βολτες μα απο ‘δω περναω συχνά

    xx

  6. misstati said, on Ιουλίου 11, 2008 at 11:13 πμ

    to el:
    κι απ’οτι βλεπεις η γειτονια μου
    δεν αλλαξε κ πολυ
    ειναι το ιδιο σκοτεινη κι αγρια
    μα οχι αφιλοξενη

    στην επομενη σου βολτα
    παρε με μαζι σου ..

    φιλιά
    xxx

  7. apisteutos said, on Ιουλίου 11, 2008 at 11:16 πμ

    Εσύ δεν είσαι συνηθισμένος άνθρωπος και σίγουρα όχι συνηθισμένο ναρκωτικό

  8. misstati said, on Ιουλίου 11, 2008 at 11:22 πμ

    to apisteutos :
    ζω οπως ενας συνηθισμενος ανθρωπος
    μ’ενα συνηθισμενο ονομα
    που κλαιει για τα μισοτελειωμενα ονειρα του …

    σιγουρα δεν ειμαι
    α π ι σ τ ε υ τ ο ς , ανθρωπος .-

    xxx

  9. apisteutos said, on Ιουλίου 11, 2008 at 11:43 πμ

    Τα ονόματα δεν φανερώνουν λογικές ανθρώπων, ούτε και ο τρόπος ζωής…
    Στο μυαλό είναι όλα και από ότι έχω διαπιστώσει το δικό σου γυρίζει παράξενα όμορφα και ελκυστικά

  10. pj said, on Ιουλίου 11, 2008 at 12:11 μμ

    …protect me from what i want…

  11. misstati said, on Ιουλίου 11, 2008 at 12:23 μμ

    to apisteutos:
    για να το λες , εσυ …..

    xxx

    to pj :
    ..follow me to my dark & evil soul

    missed you ,Pj
    xxx

  12. Me:moir said, on Ιουλίου 11, 2008 at 12:39 μμ

    Απο τις πιο όμορφες φωτογραφίες σου είναι αυτή…

  13. misstati said, on Ιουλίου 11, 2008 at 12:46 μμ

    to me:moir :

    i’m so glad you liked it ..

    ειναι κ δικη μου αγαπημενη αυτη ….

    καλησπερα princeSS
    στην πολη μας ?
    ακομα ?

    xxx

  14. zero said, on Ιουλίου 11, 2008 at 6:00 μμ

    Ενταξει miss tati… ακομα ενα πολυ καλο ποστ απο σενα.
    Την καλησπερα μου.

  15. ploutwnios@yahoo.gr said, on Ιουλίου 11, 2008 at 6:21 μμ

    Όντως, ωραία η photo. Φέρνεις και λίγο της Βανδή. Για καλό το είπα, μη βαράς. Τουλάχιστον χρησιμοποίησε μαστίγιο.

  16. ploutwnios said, on Ιουλίου 11, 2008 at 6:23 μμ

    Δε σβήνει το σχόλιο; Μαμώ το wordpress μου μαμώ… Ως «ploutwnios@yahoo.gr» υπογράφω τόσον καιρό και δε μιλάς; Παλιοβανδή, ε παλιοβανδή!!!

  17. ion said, on Ιουλίου 12, 2008 at 1:55 μμ

    Καλοκαίρι είναι θα περάσει..
    κάνω σκιά για να περάσει ευκολότερα..
    γλυκό φιλί **

  18. nomansland said, on Ιουλίου 13, 2008 at 10:14 μμ

    Δεν έχω καλύτερο απ’ αυτό το στίχο «βουτηξα σαν καλοκαιρινος καραυνος μεσ’το σκοταδι κι επιπλεω». Και η φωτό απίστευτη…πάντα ήθελα να με φωτογραφίσει ένας επαγγελματίας…θα το ‘κανες, αν ποτέ βρισκόμασταν;

    Σε φιλώ…

  19. lastlines said, on Ιουλίου 14, 2008 at 10:48 πμ

    είναι καλύτερο ή χειρότερο να έρθει αργά από το να μην έρθει καθόλου? αναρωτιέμαι βράδια τώρα…

  20. Me:moir said, on Ιουλίου 14, 2008 at 11:07 πμ

    Dark Princess,
    Δυστυχώς,
    Ακόμη εδώ.
    (Μετράω όμως μέρες).

  21. τέλσον said, on Ιουλίου 14, 2008 at 1:08 μμ

    καλημέρα Τάτι,

    επιπλέεις, δεν είναι και άσχημο αυτό. Εγώ θα είμαι στην ακτή όταν αποφασίσεις να βγείς, δεν μπαίνω να σε σώσω, είναι δικό σου ζήτημα η σωτηρία. Θα φροντίσω να πέσεις στα μαλακά.

    φιλιά. Ελπίζω να σε δώ σύντομα, χρειάζομαι μια βιβλιότσαρκα.

  22. παπαρούνα said, on Ιουλίου 14, 2008 at 8:19 μμ

    από τις πιο όμορφες φωτογραφίες σου.

    τα φιλιά μου.

  23. misstati said, on Ιουλίου 15, 2008 at 9:31 πμ

    to zero:
    καλημερα και σε ΄σενα αγορι

    και φιλια για τα καλα σου λογια
    xxx

    to ploutwnios:
    αν ειχες περισσοτερη παρατηριτηκοτητα
    παλιο Πετρελη ισως κ να εβλεπες ….

    ε, οχι κ Βανδη , ουτε καν μια Βισση ρε πουστη μου

    xxx

    to ioN:
    κατω απο τη σκια σου να ‘μαι
    κ σε οποια εποχη …

    καλημερα κουκλακι
    xxx

    to nomansland:
    αν ποτε βρεθουμε πρωτα θα σε αγκαλιασω
    κι υστερα θα σε φωτογραφησω

    να σε προσεχεις
    καλημερα
    xxx

    to lastlines:
    να μην ερθει καθολου
    μα καθολου κ ποτέ

    που εισαι ρε μωρο , εσυ …?
    ολα καλα?
    xxx

    to me:moir :
    εσυ μετρας μερες κ εγω αγρυπνα βραδια

    φιλια φιλια πολλα πολλα
    πριγκηπεσσα
    xxx

    to telson :
    οταν ξαναβρεθεις θεσσαλονικη τηλεφωνησε μου
    για αλκοολικη τσαρκα θα παμε
    για βιβλια δεν ξερω ……
    δε θα τη βγσλεις παλι με ενα τσαι …..

    καλημερα ρε μαναρι
    xxx

    to paparouna :
    εισαι παντα ενα γλυκο παιδι
    να περνας ομορφα θελω ….

    καλημερα
    xxx

  24. xrysopsaraki said, on Ιουλίου 15, 2008 at 1:14 μμ

    το καλοκαιρι να σπαει σε εκατομμυρια κομματακια γυαλι
    μια εικονα που δεν θα ξεχασεις ποτε

    τελικα εισαι » ο επιπλεων » της υποθεσης..

    😛

  25. ploutwnios said, on Ιουλίου 15, 2008 at 4:37 μμ

    Πετρέλης;!!! Χα,χα,χα!!! Πολύ καλό! Παλιοσαρρή! Τώρα σ’έσκισα…

  26. misstati said, on Ιουλίου 16, 2008 at 1:09 μμ

    to xrysopsaraKI:
    κι επιπλεων
    κι επιπλεον

    ποτε δε φανταζομαουνα πως θα περισσευα στην ιδια
    τη ζωη μου κ στον κοσμο μου

    αλλα κ παλι ποτέ δεν ειχα μεγαλη φαντασια

    καλημερα κουκλακι – ψαρακι
    μου μου μου
    xxx

    to ploutwnios :
    νεα κοντρα λοιπον ξεσπα ,
    πετρελης – σαρρη στα μαχαιρια

    γκρρρρρ

    xxx

  27. axenbax said, on Ιουλίου 18, 2008 at 8:12 μμ

    Το έχεις καταλάβει πλέον ότι τίποτα δεν μπορώ να σου πω….

  28. misstati said, on Ιουλίου 21, 2008 at 9:52 πμ

    to axenbax:
    σ’εχω καταλαβει απο καιρό ….

    xxx

  29. PHOTOSOFY said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 3:01 μμ

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΤΑΤΟΥΛΙ ΜΟΥΤΣ ΜΟΥΤΣ


Σχολιάστε

