Το κρεββάτι & ο σκύλος

haPPy graSS

Posted in Προσωπικά by tatikami on Αύγουστος 20, 2008

ο ανθρωπος αυτος

δεν πιστευε στην αγαπη κ δεν ειχε καμια σχεση

με την εννοια του φοβου κ της μοναξιας

ηταν ευτυχισμενος

απλα , πρασινα κ παραδεισενια

ακαλυπτος απο διλληματα κι ανασφαλειες

γυμνος κι εκτεθειμενος

ο ανθρωπος αυτος

δεν πιστευε στα ονειρα κ δεν ειχε καμια κινηματογραφικη προσωπικη ζωη

ηταν ευτυχισμενος

απλα

ξαπλωνοντας για λιγο πανω στη χλοη κ στεγνωνοντας τη ψυχη του .

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. ploutwnios said, on Αύγουστος 21, 2008 at 12:12 πμ

    Κακό πράμα το πολύ «χόρτο».

  2. maximin said, on Αύγουστος 21, 2008 at 2:20 πμ

    Γνώρισέ μου
    Τον Πράσινο Άνθρωπο
    Γνώρισέ μου
    Τον Άνθρωπο
    που κάποτε
    υπήρξε ευτυχισμένος,
    TaTTi μου…

  3. misstati said, on Αύγουστος 21, 2008 at 9:15 πμ

    to ploutwnios :
    τί χορτο τρωνε οι αγελαδες στον πλατηνη σου Πλουτωνιε ?
    καλο – κακο – λιγο – πολυ
    δεν εχει σημασια ..
    στειλε ενα φιλι

    xxx

    to maximIN:
    εισαι και συ
    ειμαι κι εγω
    θαμμενοι κατω απο τις πιο θερμες ευχες
    μονοι μεσα σε σπηλιες μετραμε αστερια
    κ χαμενα καλοκαιρια
    ησουν και συ
    ημουν κι εγω
    ερημοι στο νησι μαζευαμε κοχυλια
    κι αριθμουσαμε τα χαλικια για ονειρα
    γνωρισα την ευτυχια στον ηχο μιας πορτας που ανοιξε
    κι ησουν εσυ κρατωντας ολες τις εποχες του χρονου
    στα χερια

    εσυ
    εσυ

    xxx


Σχολιάστε

