Το κρεββάτι & ο σκύλος

doG sHelteR

Posted in Προσωπικά by tatikami on Αύγουστος 27, 2008

 

ειμαι ζωντανη και χωρις καταφυγιο .

στη μεση μιας πλατειας λιγνη αδεια κ μονη

μονο να μην σε βλεπω μονο μη με βλεπουνε

ολες μου τις πληγες να τις σιγοκαιει ο ηλιος

κ το φθαρμενο σκελετο μου να τον τυλιγει ο αερας

εκει συμβαινουν τα πραγματα ,στη μεση μιας πλατειας

μικρης τσιμεντεντενιας κι αδειας

να στεκεσαι χωρις να περιμενεις

μονο να σκεφτεσαι τις μερες που δεν θελεις να ξεχασεις

και να μετρας τις μερες που πρεπει

ησουν ενα προσωπο αναμεσα σε εκατονταδες

Κι απο τοτε μεχρι τωρα μονο το δικο σου προσωπο

ξεκαθαρα θελω να θυμαμαι

δεν συγκρατησα  τ’ονομα σου κ σε βαπτισα Mr FAntastic

το θαρρος ποτε δεν το ειχα

κι αφησα να πυκνωσει αναμεσα μας σιωπη κι οργη

κι απο τοτε μεχρι τωρα ο,τι ειχα να σου πω το γραφω με συνθηματα

στον τοιχο μιας πλατειας

μικρης τσιμεντενιας κι αδειας

9 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. nomansland said, on Αύγουστος 27, 2008 at 7:30 μμ

    …σε διαφορετικές πλατείες χαρασσόμαστε μου φαίνεται, όμως με τον ίδιο τρόπο…

    …μου άρεσε…

    ….καλησπέρες…

  2. misstati said, on Αύγουστος 28, 2008 at 9:40 πμ

    to nomansland:
    βρες ενα τροπο κ βγαλε με απο το κελι μου
    εναν μονο …

    καλημερα
    xxx

  3. g. said, on Αύγουστος 31, 2008 at 6:37 μμ

    μην λες άλλο τίποτα πια
    για αυτές τις πλατείες
    της μοναξιάς, των αναμνήσεων, των νεκρών ονείρων.
    τα αγγιγματά σου τα σκέπασε το τσιμέντο…
    άδειες μείνανε με εμένα να ερωτεύομαι
    την θλίψη τους.
    μόνο η μορφή σου στοιχειώνει ακόμη
    τα φρεσκοβαμένα παγκάκια
    και η ανάγκη μου για ένα σου χάδι…

  4. misstati said, on Σεπτεμβρίου 1, 2008 at 1:26 μμ

    to g.:

    εκει στη μεση του κοσμου -του κοσμου μας
    χωρις γεφυρες κ χωρις αινιγματα
    μια δικια σου καμμενη αναμνηση
    σιγοψηνει τη θλιμμενη φυση σου
    κι ενα δικο μου φθινοπωρινο χαδι
    ελαφραινει το πονο κ φουντωνει τον ποθο

    καλο μηνα αγορι ομορφο
    xxx

  5. g. said, on Σεπτεμβρίου 2, 2008 at 11:16 πμ

    καλό μήνα και σε εσένα!
    δεν ξέρω για εσάς, πάντως εδώ στην Αθήνα ο Αύγουστος
    μας χαιρέτισε με ψιχάλες και δροσιστικές σταγόνες!

  6. misstati said, on Σεπτεμβρίου 2, 2008 at 11:20 πμ

    to g.:
    δεν ξερω αν στο πα
    αλλα (σε)ζ η λ ε υ ω ….

    καλο μηνα και σε σενα
    xxx

  7. stereotype said, on Νοέμβριος 19, 2008 at 2:37 πμ

    ενδιαφερουσα φωτο
    ποιο το ιστορικο εκει tati?
    το κοριτσακι πολυ ιδιαιτερο

    Φιλια και καλημερα.

  8. stereotype said, on Νοέμβριος 19, 2008 at 2:42 πμ

    θα εισαι Πεμπτη στο festival για το live?
    Ενα χρονο πριν ηταν ωραια με april march.

  9. misstati said, on Νοέμβριος 19, 2008 at 10:14 πμ

    to stereotype :…
    αργησες ..αλλα ηρθες μαζι με τις σταγονες που
    τοσο πολυ λατρευω
    θα ειμαι την πεμπτη οπως ημουν κ χτες
    στο παρτυ με τον Εμιρ Κοστουριτσα κ την μπαντα του
    κι ηταν υπεροχα …

    το κοριτσακι μου ειναι τελειως αγνωστο αλλα
    η φιγουρα του μου θυμησε εμενα
    μικρη κ μονη σε μια πλατεα με τοσο κοσμο
    κι εγω τοσο αποκοσμη …
    αντε ραντεβου την πεμπτη μετα απο καιρο

    καλημερα αγορι ομορφο
    xxx


Σχολιάστε

