Το κρεββάτι & ο σκύλος

i ‘m a raiNBow tOO

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 4, 2008

θα πεθανω μια μερα

κ μονο εσυ θα το ξερεις

θα βρισκεις στη χτενα τουφες απ’τα μαλλια μου

στα σκαλοπατια ιχνη απ’τα φθαρμενα αθλητικα μου

στη σαπια ντουλαπα κρεμασμενα να μυριζουν ναφθαλινη τα ρουχα μου

μουχλα κ ναφθαλινη .γεματα ναφθαλινη τα ονειρα μου .

θα πεθανω μια μερα

και συ θα το ξερεις

κατω απ’τη σπασμενη γλαστρα θα ‘χω τα κλειδια μου

στο νεροχυτη ξεπλυμενα πιατα κ κατσαρολες , στοιβαγμενα

πηρουνια κ μαχαιρια .γεματα μαχαιρια τα ονειρα μου .

στο χαλακι του διαδρομου ατσαλα πεταμενες οι πατουσες μου

στους κιτρινους τοιχους ροζιασμενες παλαμες και νυχια

γεματα νυχια τα ονειρα μου .

μεσ’το ψυγειο σαν κονσερβα ο ερωτας μου .

φρεσκος μα παγερα αδιαφορος .αδιαφορα και τα ονειρα μου .

 μετα την ατελειωτη βροχη που εσκαγε στο τσιμεντο

αποφασισα να ντυθω με χρωματα σα του ουρανιου τοξου

μετρησα ενα ενα τα βηματα απο το σπιτι στο παγκακι

κι απο το παγκακι μεχρι να ερθεις

μα ηξερες πως θα πεθαινα εκεινη την ημερα

γι αυτο δεν φανηκες καθολου ,

κι απο τοτε πουθενα .

16 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. ploutwnios said, on Σεπτεμβρίου 4, 2008 at 6:11 μμ

    Δυνατό. Ειλικρινά.

  2. misstati said, on Σεπτεμβρίου 5, 2008 at 10:07 πμ

    to ploutwnios :
    ευχαριστω , ειλικρινα.
    xxx

  3. alicia said, on Σεπτεμβρίου 5, 2008 at 9:43 μμ

    βαλε λεβαντα αντι ναφθαλινη
    κοψε τα νυχια συρριζα για να μην ματωνεις ξανα τις πληγες σου
    αλατισε τα τα ονειρα σου, να εχουν γευση.
    το πουθενα, να ξερεις δεν υπαρχει. κι ο,τι ειναι να ερθει, θα σε βρει εκει που απλα εμφανιζεις ενα φιλμ απο μια ομορφη μερα σου.
    τα φιλια μου μιςς.

  4. dee said, on Σεπτεμβρίου 6, 2008 at 12:55 πμ

    περναω για ενα γεια
    και σε φιλω
    καλο βραδυ

  5. ψουξ said, on Σεπτεμβρίου 6, 2008 at 7:30 μμ

    -πεταμένες οι πατούσες μου στο χαλάκι-

    ….καλησπέρα

  6. misstati said, on Σεπτεμβρίου 9, 2008 at 10:37 πμ

    to alicia :
    ειναι τα λογια σου πινελα
    που χρωματιζουν τις σκεψεις μου

    καλημερα κουκλακι μου
    ανταποδιδω τα φιλια
    xxx

    to dee:
    να περνας κ να μας βλεπεις
    κ να μας αφηνεις στο χαλακι φιλια
    πολλα πολλα

    καλημερα
    xxx

    to ψουξ:
    την καλημερα μου
    αγριο θηριο , εσυ

    xxx

  7. xrysopsaraki said, on Σεπτεμβρίου 9, 2008 at 11:54 πμ

    Με μια πετρα στο λαιμο
    και το αιμα να κυλα πηχτο
    τυλιγεσαι με σκοταδι
    κουλουριαζεσαι ωσπου η μυτη να φτασει στις φτερνες
    μια πυρκαγια οι πατουσες σου
    ψαχνεις για ανασα στην σκονη των χαρτιων σου
    ψαχνεις για απαντησεις μεσα σε ξεχασμενους μονολογους
    μα πουθενα.

    τατι=πατατοκεφαλη
    😛

  8. misstati said, on Σεπτεμβρίου 9, 2008 at 12:06 μμ

    to xrysopsaraki :
    πληρωνεις εσυ για ολους
    κι απο τις μαχες
    βγαινεις παντα ηττημενη
    αναβεις φωτιες
    κ πνιγεις καημους
    ειτε πνιγεσαι ειτα καιγεσαι
    ποτε δεν καταληγεις καπου
    ή καπου καλυτερα

    υγ : για το πατατοκεφαλη μην με προκαλεις
    γιατι εγω πηγα στο κοδρα κι εχω κ φωτο με το ντοκουμεντο
    ….κι αν συνεχισεις θα το δημοσιευσω
    xxxx

  9. xrysopsaraki said, on Σεπτεμβρίου 9, 2008 at 12:09 μμ

    μασας 😛

  10. misstati said, on Σεπτεμβρίου 9, 2008 at 12:57 μμ

    to xrysopsaraki :
    ..ουτε
    τσιχλα ΔΕ μασαω …

    xxx

  11. k* said, on Σεπτεμβρίου 10, 2008 at 1:33 μμ

    xriste mou
    pethanes kai me pethanes
    apisteyto keimeno
    luv ya
    xxx
    k*

  12. misstati said, on Σεπτεμβρίου 10, 2008 at 1:35 μμ

    to k* :

    μπιγκ μπανγκ

    σε αγαπαω και μου λειπεις
    xxx

  13. stereotype said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 1:47 πμ

    Καλημερα.

    Φθινοπορω και θα σε δω?

    Τελειωνω με τα δικα μου συντομα
    θα σε δω με βροχες και ουρανια τοξα.

    Φιλια Τανια.

  14. misstati said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 8:54 πμ

    to stereoTYpe p .:
    δ ε ν σε πιστευω πια …

    * καλη δυναμη με τα »δικα σου »
    μακαρι να μπορουσα να βοηθησω

    καλημερα κι αγκαλια
    xxx

  15. dizzydream said, on Οκτώβριος 11, 2008 at 12:18 μμ

    Ανατρίχιασα.

  16. misstati said, on Οκτώβριος 13, 2008 at 12:46 μμ

    to dizzydream :
    ..σαν παγωμενα δαχτυλα να σου σφιγγουν το λαιμο
    ..

    xxx


Σχολιάστε

