Το κρεββάτι & ο σκύλος

guESs who noRMaL iS ..

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 11, 2008

 

 NO ONE .-

ουτε καν εγω .ουτε καν εσυ .

εγω

βγαζω απ’το συρταρι μου μπουμπουκια τριανταφυλλα

που στην τσεπη μου γινονται ξυραφια

κ μ’αυτα γλειφω τη γλωσσα μου

πριν

σκεφτω να σου πω οτι σε αγαπαω

 

και συ τυλιγεσαι με βρεγμενες μεσ’τη φορμολη γαζες πριν ξαπλωσεις

κι ευχεσαι να μην ξυπνησεις διπλα μου

και με περισσοτερα τραυματα .

ουτε εσυ , ουτε εγω εχουμε τη διψα να ζουμε σαν φυσιολογικοι 

μας αρκει που ειμαστε

γνησιοι.-

6 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. apisteutos said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 10:48 πμ

    θα πεθάνω μια μερα
    και θα φταις εσύ
    που ήξερες,
    αλλά δε βοηθούσες
    που γνώριζες
    αλλά σπαταλιόσουν
    Θα πεθάνω μια μερα
    και θα σε κοιτάζω χαρούμενος
    να βασανίζεσαι από τις τύψεις
    Θα πεθάνω μια μερα
    για να ξερεις ότι δεν υπάρχω
    Θα πεθάνω μια μερα
    για να σου λείπω

    ΥΓ ετεροχρονισμενα φιλιά

  2. frodo said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 3:01 μμ

    οπως λες και εσυ …No one …θα πορευτουμε ομως ετσι οπως ειμαστε ..
    frodo

  3. MaXiMin said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 3:33 μμ

    Αν μπορούσα, θα το αφιέρωνα στον Μεγάλο
    Ένα
    Έρωτα
    της ζωής μου.
    Xxx***** Φιλιά *****xxX

  4. misstati said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 3:50 μμ

    to apisteutos :
    οι τυψεις ειναι μικροπρεπειες
    κ δεν μας ταιριαζουν
    ουτε λογος να »πεθανεις » υπαρχει
    γιατι
    μου λειπεις ηδη …

    to frodo :
    τοσο ιδιοι
    τοσο διαφορετικοι
    πισω εγω
    μπροστα εσυ

    την καλησπερα μου
    xxx

    to maximIN:
    Tου..
    αφιερωσες την καρδια σου
    την τρελλα κ το παθος σου

    κι ειναι οτι πιο πολυτιμο
    μπορουσε να αποκτησει

    καλησπερα
    αγαπημενη
    xxx

  5. xrysopsaraki said, on Σεπτεμβρίου 11, 2008 at 11:39 μμ

    τα κοφτερα ξυραφια σου απελευθερουν
    τις σφιχτα τυλιγμενες γαζες μου
    σ’ευχαριστω..νομιζω..

    xxx

  6. misstati said, on Σεπτεμβρίου 12, 2008 at 8:40 πμ

    to xrysopsaraki :
    Κι ολο μου λες πως τα πραγματα
    θα στρωσουν
    κι ολο εγω κοβομαι
    κι αλλο τοσο εσυ
    τυλιγεσαι

    καλημερα κι αγκαλια
    xxx


Σχολιάστε

