Το κρεββάτι & ο σκύλος

miSS noBODY

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 19, 2008

 δεν ξερω αν σου συστηθηκα ,

ειμαι ο Κανενας .

καηκα και χαθηκα μαζι .παιδι σαλταρισμενο κι απροστατευτο

απο τα δυο χερια εκοψα το ενα δαγκωνοντας το ενα παγωμενο βραδυ

με τα γονατα καθομαι παντα λυγισμενα εκει που με αφησες

κ τα ματια λουσμενα με σκονη κ σταχτη .αναπηρη ανημπορη κι αναρχικη

 ειμαι ο Κανενας .

ουτε θαυματα κανω ουτε προβληματα λυνω

live love smoke

τα τρια αυτα απλα πραγματα μοναχα αναγνωριζω

μου λειπει το αιμα μα εχω καπνο

καπνο μεσα καπνο γυρω

αγαπη δεν βρηκα οσο κι αν εψαξα

μαλλον δεν μ ‘ εψαχνε αυτη.κ βολευτηκα με την παγερη απραξια μου .

ειμαι ο Κανενας.

και δεν φοβαμαι τα πυρακτωμενα σου δαχτυλα που μου σφιγγουν το λαιμο

ουτε κρυο ουτε ζεστη . εγω απο το δωματιο δε βγαινω κι ας μπαζει απο παντου

να παω που .ουτε εδω ουτε εκει . να κανω τι .μ’αρεσει .δε μ’άρεσει .

ειμαι ο Κανενας .

και συ που ερχεσαι κ μου χτυπας την πορτα , δεν ξερω πως με βρηκες

να ξερεις ποτε δε θα σου ανοιξω ως τωρα μαντατα ασχημα μου ειχες .

δεν θελω άλλα μηνυματα αλλα γραμματα αλλα βιβλια αλλα τραγουδια

δεν εμαθα ποτε σωστα να τα ερμηνευω .

ειμαι ο Κανενας .

τις ωρες που θελω να τρεξω τις ωρες που πειναω τις ωρες που νυσταζω

τις ωρες που θυμαμαι ενω δεν θελω τις ωρες που ποναω

κι ολες τις ωρες που ειμαι μαζι σου .αυτες ειμαι ακομα χειροτερη.

ειμαι ο Κανενας .

οταν δεν εχω τιποτα να πω κ φτυνω στο χαρτι μαυρη μελανι

οταν πεταω στο φλυτζανι ενα χαπι της τρελλας κ περιμενω να βρασει κ να το καταπιω

οταν σκορπαω τη θλιψη μου στα λιγα τετραγωνικα του δωματιου

και τωρα που χειμωνιαζει και σου θυμωσα ειναι που μαζεψα

μεσα μου πολυ θυμο κ περιμενει μια μπορα να ξεσπασει

δεν ξρω αν σου συστηθηκα

ειμαι η ιδια καθε πρωι και καθε βραδυ

ενας ασθενης που πηδαει απο κρεββατι σε κρεββατι

εχοντας ολες τις θεραπειες για αντιπαλους

νοσηλευομαι με την συγκαταθεση μου

σε μια κλινικη που ειναι γεματη

με καλωδια , συρματα , σωληνες , διακοπτες ,

και μια σκια ανθρωπου που παριστανει το γιατρο που θα μου σωσει το τομαρι

σου συστηνομαι για να θυμασαι

οτι καποτε υπηρχα κι ημουν

κι εγω

οπως κι εσυ

ανθρωπος ευαλωτος στον ανθρωπο που ειχα αγαπησει .

11 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. MaxiMin said, on Σεπτεμβρίου 19, 2008 at 1:38 μμ

    Πραγματικά με συγκίνησες με αυτό.
    Μπορώ να σε καταλάβω, τα αδικαιολόγητα παιχνίδια με τις ψυχές
    δημιουργούν την αίσθηση του πουθενά και του «κανενός» σε αυτές, αλλά είναι αυτές που πραγματικά σημαίνουν τα πάντα για τις ίδιες.
    Κάποιοι άνθρωποι ξέρουν πόσο πολύ αξίζουν, έστω σ’ ένα υποοφαινόμενο «κενό» μέσα και ο εκατέρωθεν δεν έχει ιδέα. Καμία ιδέα, ζει στην δική του άναρχη, μικρή πραγματικότητα.
    Και δεν ξέρεις ποιο είναι το μεγαλύτερο κρίμα στην ιστορία. Αυτός? Ή κάτι άλλο?

    Σε φιλώ.

  2. misstati said, on Σεπτεμβρίου 19, 2008 at 1:54 μμ

    to maximIN:
    το κριμα ηταν παντα στο λαιμο μου

    να ειμαι καποιος
    ή
    να ειμαι κανενας

    τα φιλια μου
    κοριτσι μου
    περιμενω νεα σου ..
    xxx

  3. apisteutos said, on Σεπτεμβρίου 22, 2008 at 8:43 μμ

    να ξεβολευτείς πάραυτα,
    λεω σε εσένα να ακούω και εγώ…

  4. Monsieur Georges Jacotey said, on Σεπτεμβρίου 23, 2008 at 5:02 πμ

    στέλνω ένα φιλί για το ωραίο κείμενό σου.

  5. misstati said, on Σεπτεμβρίου 23, 2008 at 11:16 πμ

    to apisteutos :
    ολα
    βολεμα μου φαινονται
    τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη
    κι η θλιψη κι η χαρα

    τα φιλια μου
    xxx

    to monsieur G:
    παιρνω φιλι – δινω φιλι

    xxx

  6. apisteutos said, on Σεπτεμβρίου 23, 2008 at 1:46 μμ

    βολεμένοι όλοι στην απραξία
    κρυβόμαστε πίσω από τον ευατό μας
    ανίκανοι να ξεχωρίσουμε
    τη λύπη από τη χαρά
    Και οι οργές μας ξεθυμάναν
    από το κρασί της λήθης
    Άσε άλλη φορά θα σου εξηγήσω
    φίλε…

  7. misstati said, on Σεπτεμβρίου 23, 2008 at 2:52 μμ

    to apisteutos :
    αταλαντη
    και
    βολεμενη
    -καλα μας τα λες ..αλλα …

    xxx

  8. helga said, on Σεπτεμβρίου 24, 2008 at 12:17 πμ

    Κανενας νοιωθω μια μυστικη συγγενεια μαζι σου.Τριγυρνας κ εσυ στη ζωη ξεγελασμενος.Παρολο που γνωριζεις.Αλλα ξερω.Δεν αντεχεις κ συ αλλιως. 🙂

  9. misstati said, on Σεπτεμβρίου 24, 2008 at 10:50 πμ

    to helga :
    τωρα ξερεις
    και συ οπως κι εγω
    κανενας για κανεναν

    τα φιλια μου
    καλως ηρθες στη γειτονια της τρελλας ..
    xxx

  10. Me:moir said, on Σεπτεμβρίου 26, 2008 at 2:40 μμ

    «I’m nobody! Who are you?
    Are you nobody, too?
    Then there’s a pair of us — don’t tell!»
    E. Dickinson

  11. misstati said, on Σεπτεμβρίου 26, 2008 at 2:58 μμ

    to me:moir :
    ……………………
    Pain has an element of blank;
    It cannot recollect
    When it began, or if there were
    A day when it was not.

    It has no future but itself,
    Its infinite realms contain
    Its past, enlightened to perceive
    New periods of pain
    ………………….

    κοριτσι γλυκο τι κανεις ?
    φιλι πεταχτο απο το παραθυρο …
    xxx


Σχολιάστε

