Το κρεββάτι & ο σκύλος

hoW to wake uP liFe

Posted in Προσωπικά by tatikami on Οκτώβριος 8, 2008

 

καθε βραδυ

κοιμαμαι

σα να ειμαι διπλα σου κ

ξυπναω

σα να εχεις φυγει.

ξυπναω αναποδα,

με τα χερια στο κεφαλι κ τα ποδια στο στομαχι κ

πρεπει να περασουν 2 λεπτα αναπαντητων ερωτηματων

μεχρι την πραγματικη αφυπνιση

που ειμαι ? εισαι εδω ? ειμαι μονη ? γιατι ? δουλευω ? με θελεις ? θα αργησεις ?

τι να φορεσω ? βρεχει ? ξυπνησα ?

ξυπνησες ? και που εισαι αν οχι εδω ?

ξυπναω πνιγμενη

απο την ασβεστωμενη θλιψη που σταζει το ταβανι

βαζω γυμνα τα δαχτυλα στις μπλε παντοφλες

ψηνω καφε που παντα ξεχναω κ τελικα ξεχειλιζει κι ειναι πια αχρηστος

κι αυτος

οπως κι ο υπνος οπως κ το ταβανι οπως κ οι παντοφλες

οπως κι εγω οπως και συ .

ξυπναω ακαλυπτη

και πριν ριξω νερο στο μετωπο,

δεσω τα κορδονια,

κουμπωσω το σακακι,

μετρησω μελανιες

εχω σκεφτει εκατο  λογους για να μην ανοιξω την πορτα κ

μονο εναν για να ψαξω το κλειδι

καθε πρωι

περιμενω πισω απο μια σαπια πορτα

εναν χτυπο.

ν’άκουσω βηματα , γελια , ανασες κι ονοματα .

η μαυρη μυρωδια της πορτας καλυπτει τη βουβαμαρα

κ το κεφαλι μου γεμιζουν εκατο τροποι

που εχω σκεφτει για να πεθανω

και μονο εναν για να ζησω .

9 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. lastlines said, on Οκτώβριος 8, 2008 at 12:36 μμ

    καλημέρα.

  2. misstati said, on Οκτώβριος 8, 2008 at 1:04 μμ

    to lastlines :
    ενα φιλι
    για ν’αγκαλιασεις αυτη τη μερα
    κ την επομενη κι ολες τις μερες μακρυα μου
    ..
    xxx

  3. τέλσον said, on Οκτώβριος 8, 2008 at 4:05 μμ

    θα έρθω να σε δώ σύντομα… στο υπόσχομαι.

  4. misstati said, on Οκτώβριος 8, 2008 at 4:19 μμ

    to telson :
    a promise is ..a promise
    περιμενω νεα σου
    xxx

  5. k* said, on Οκτώβριος 9, 2008 at 2:20 μμ

    poso pio dynata na grapseis
    poso
    pes mou
    eisai o irwas mou
    luv
    xxx
    k*

    (p.s. eixa grapsei ki egw kati sxetiko me ton asvesti sto tavani alla ta dika mou grapta einai poly paidika..

    http://megalopouthena.blogspot.com/2006_05_01_archive.html )

  6. sinnefo said, on Οκτώβριος 9, 2008 at 3:31 μμ

    Η μοναξιά μου μια χούφτα χώμα κάτω από άσπρα σεντόνια.

  7. misstati said, on Οκτώβριος 9, 2008 at 3:56 μμ

    το k* :
    κι απο θεος , θνητος
    κι απο λουλουδι , χωμα
    κι απο νερο , λασπη
    κι απο ανθρωπος , σκουληκι

    ομορφη μου Κ.
    ειτε μακρυα ειτε κοντα
    εχεις τη σκεψη κ τα φιλια μου

    καλη δυναμη
    xxx

    to sinnefo :
    σε μια παλαμη
    τοσα συννεφα
    τοσα κυματα
    τοση μοναξια

    να σε προσεχεις
    καλησπερα κι αγκαλια
    xxx

  8. dizzydream said, on Οκτώβριος 11, 2008 at 12:57 μμ

    (ασχέτως κειμένου, δεν είναι δύσκολο να ξυπνάς on the wrong side, όταν δεν υπάρχει correct side)

  9. misstati said, on Οκτώβριος 13, 2008 at 12:44 μμ

    to dizzydream :
    you’ve got a point there …

    την καλημερα μου
    xxx


Σχολιάστε

