Το κρεββάτι & ο σκύλος

counT To Ten

Posted in Προσωπικά by tatikami on Οκτώβριος 30, 2008

 

φατσα φορα

παρτιδα χαμενη

ωρα να τελειωνουμε εσωκλειστοι στο σκοταδι

εμεις και τα μυρμηγκια

μυρμηγκια

παντου .

μετα απο καιρο

το σκοταδι στο κενο

το κενο σαν τελος .

ξαπλωσα σα ξεφουσκωτο μπαλονι στη μεση του αψυχου δωματιου

 

κοιτα με

μια τεντωμενη κλωστη

δεμενη στο λαιμο κι ο λαιμος λιγο πριν την κοψη

κοιτα με

και κρατα αλυγιστη την εικονα μου

κρατα με

με το δεξι καλο σου χερι

ψηλαφισε με στο αψυχο δωματιο στα πεταχτα πριν το σανιδι γινει αΜΜος

κρατα με

κοντα στα ματια σου

να χλωμιασει η οραση σου

απ’το πηχτο αιμα σε μεγαλη ποσοτητα

κρατα με

και παρε μια αποφαση

 

μετρα

τις μεγαλες αποστασεις μας χωρις καμια κατευθυνση

απλωμενες στο δρομο , στο χωμα

στα βηματα , στους τοιχους

μνημες ρυτιδωμενες

μετρα

τις ακτινωτες φλεβες κορνιζαρισμενες στο αιμα

κι ο χτυπος υγρος

στον καρπο , στο λαιμο , στην καρδια

τον γλειφεις και σταματαει

ο μονος ηχος .μονος ο ηχος .εγκαταλειμμενος .

μετρα

τις πτωσεις και τις συγκρουσεις που μας ειναι συνηθισμενες

στα μπρατσα και στα γονατα

μετρα

αναπνοες στον μολυσμενο αερα που σου αντιστεκονται .

η ευθραυστη για τη ζωη

η στιγμιαια για το θανατο

μετρα την πρωτη , μετρα την δευτερη

σβησε το κιτρινο φως κι

απαντησε

, αν ηταν να διαλεξεις ..

μια ζωογονα

μια θανασιμη

κρατα τη νυχτα

σβησε τη μνημη κι

αποφασισε

θα ζησεις το θανατο σου ?

αποφασισε

να ζησεις το θανατο σου .

αποφασισες ?

αποφασισες.-

15 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. xrysopsaraki said, on Οκτώβριος 31, 2008 at 12:24 μμ

    τα γονατα μου
    ματωμενα απο το πρωτο ποδηλατο
    τα γονατα της γιαγιας
    απο το πρωτο παραμυθι
    τα γονατα μου κομμενα
    απο το πρωτο μας φιλι
    σταγονα στα γονατα
    το αιμα

  2. misstati said, on Οκτώβριος 31, 2008 at 12:41 μμ

    to xrysopsaraki :
    εχει κι ο χρονος τα σημαδια του
    μελανα σημεια στο σωμα
    απο τα ματια τρεχουν δακρυα
    κι απο τα γονατα αιμα
    δεν πονας
    δε διαμαρτυρεσαι
    ζυγιζεις το αιμα
    οπως ζυγιζεις τα λαθη
    κ παντα βγαινεις χαμενη
    και
    δεν πονας
    και
    δεν διαμαρτυρεσαι

    καλημερα κοριτσι μου μου μου
    xxx

  3. maximin said, on Οκτώβριος 31, 2008 at 6:54 μμ

    Φαύλος Κύκλος είναι το δίκιο που μας πνίγει καμιά φορά.
    Ίσως τότε δεν φταίμε εμείς.
    Μάλλον σίγουρα δεν φταίμε εμείς.
    Κι έρχεται το εξής δίλημμα μετά: Τι είναι ανάγκη και τι επιθυμία;
    Πού ανήκει το δίκιο που μας πνίγει;…

  4. nomansland said, on Οκτώβριος 31, 2008 at 11:33 μμ

    …τι ωραία!…τι ωραίο!…πόσο μου αρέσουν όλα αυτά!…να περάσεις από το σαλονάκι μου…να δεις τις αλήθειεσ μου και να γράψεις τις δικές σου….ε;..ναι.-

  5. sinnefo said, on Νοέμβριος 2, 2008 at 3:33 πμ

    Μια σκοτεινή καλησπερα μα απόφαση δεν πήρα

  6. ionsmind said, on Νοέμβριος 3, 2008 at 9:05 πμ

    μου αρέσει το πράσινο.χρωματισμένο με τους υγρούς σου χτύπους, βαθαίνει κι άλλο.
    Απόφαση δεν υπάρχει.Σε ένα δωμάτιο σαν κι αυτό που τριγυρίζεις το κορμί σου, απόφαση δεν πρέπει να υπάρχει.ΚΟιτάζω μόνο τα χρώματα γύρω και ξεχνάω.Πως πρέπει να αποφασίσουμε. Πρίν μας καταπιει. Πρίν πνιγούμε απο τη ένταση της χρωματικής απεικόνησής μας.Μου αρέσει πώς τον πνιγμό αυτόν φοράς.
    (χρειάζομαι καφέ-γιατί νομίζω πως ακόμη σε ύπνο είμαι). Καλημέρα ιδιαίτερή μου*

  7. ploutwnios said, on Νοέμβριος 3, 2008 at 7:23 μμ

    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Κερδίζω κάτι;

  8. Me:moir said, on Νοέμβριος 4, 2008 at 1:29 μμ

    Σε κοιτάζω, dark princess…και βλέπω πως οι φωτογραφίες σου γίνονται όλο και πιο όμορφες. Όλο και πιο συγκλονιστικές.

  9. weirdo said, on Νοέμβριος 5, 2008 at 10:04 πμ

    Πειράζει αν μετρήσω ανάκατα; σκόρπια; χωρίς ακολουθία..;

    trully missed u

  10. misstati said, on Νοέμβριος 5, 2008 at 10:58 πμ

    to maximin :
    κανεις δε φταει
    μ’ακους
    κανεις
    ποτε κανεις
    κ για το δικιο που το βρηκα αλλα το εχασα
    κ για το διλλημα που ειχα αλλα το ξεχασα
    κ για τις πληγες μου μετρουσα κ τις εσβησα
    κ για σενα που μου λειπεις κ δεν σε ξεχασα

    τα φιλια μου ιαματικα
    xxx

    to nomansland :
    βγαλε το καλο σερβιτσιο κ γεμισε το φλυτζανι μου
    σκετο καφε κ ζεστο
    κι εφτασα …
    να σου πω τα ψεματα μου
    κ να μου πεις τα δικα σου

    to sinnefo :
    ειναι οι αποφασεις σαν πονοκεφαλος
    κ σαν εφιαλτης …

    καλημερα συννεφιασμενο κοριτσι μου
    xxx

    to ionsmind :
    μου μοιαζεις
    σου μοιαζω
    στο πρασινο στο μπλε
    στο σανιδι κ στο ταβανι
    μια σκεψη για σενα κ μια για »τον πριγκηπα »
    φιλια κ καλημερα
    με καφε καφε καφε
    κ τσιγαρα

    to ploutwnios :
    παρ’το αλλιως
    θα βρεις …

    ten nine eight ..

    οσα κ τα φιλια μου

    to me:moir :
    ειναι πολυ ευχαριστο αυτο που λες
    κ να σαι ιγουρη οτι μετραει πολυ για μενα κ για
    της εξελιξη της δουλειας μου

    που να γυριζεις
    κ που να ομορφοπερνας ?

    φιλι κ αγκαλια
    xxx

    to weirdo :
    εισαι η βροχη που παντα περιμενω να ρθει

    κ παντα αργει
    xxx

  11. Me:moir said, on Νοέμβριος 5, 2008 at 4:45 μμ

    Αύριο.
    Μύλος.
    Μόνικα.
    Έρχεσαι?
    (http://rapidshare.com/files/143398222/Avatar.rar)

  12. misstati said, on Νοέμβριος 13, 2008 at 11:30 πμ

    to me:moir :

    ακριβη κ λιγη η Monika
    μεσα σε πολυ καπνο κ αναπαντεχα πολυ κοσμο
    τουλαχιστον ειδα εσας εστω κ λιγο
    την επομενη φορα καπου πιο χαλαρα
    οπως στο bliss να πουμε κ καμια κουβεντα

    καλημερα πριγκηπεσσα μου
    xxx

  13. alicia said, on Νοέμβριος 21, 2008 at 11:00 μμ

    αποφασισε

    να ζησεις το θανατο σου .

    τι λογια να εχω εγω μετα απο αυτο ε;

    τα φιλια μου μις. (η μεσαια φωτο εκπληκτικη.)

  14. misstati said, on Νοέμβριος 22, 2008 at 12:11 πμ

    to alicia :
    your heart is like your mind
    she can run but she cannot
    hide

    missed you
    xxx
    goodnight

  15. Nadine said, on Ιανουαρίου 24, 2009 at 9:19 πμ

    Hi there,
    Thanks for links, just downloaded

    Thank you
    Nadine


Σχολιάστε

