Το κρεββάτι & ο σκύλος

fuck you

Posted in Προσωπικά by tatikami on Δεκέμβριος 30, 2008

αντε γαμησου

παντα μου αρεσε να τη χρησιμοποιω αυτη την εκφραση

γεμιζε το στομα μου κι αδειαζε το στομαχι μου

σα να ξερνουσα τα σωθικα μου.

» θα ερθω  »    σου ειπα

» δε χρειαζεται  »  μου απαντησες

και ποιος σου ειπε οτι χρειαζεται να ερθω κι οχι οτι θελω (ΘΕΛΩ) να ερθω .

ποτε δεν ημουν με καποιον που χρειαζομουν αλλα παντα με καποιον που Ηθελα .

τωρα ομως εχω το δικο μου ταξιδι .

δεν εχει εισητηριο ,

εχει διαδρομη με στριμμενα τσιγαρα που κρυφα θα καπνιζω στην τουαλετα,

εχει τραινο με θεση στο παραθυρο για να μην προλαβαινω να μετραω τα δεντρα ,

εχει και τραγουδια που φοβαμαι να ακουσω μηπως και κλαψω

και σταξω στα ρουχα και σταξω και σενα κ παλι μου φοβηθεις.

ουτε  προορισμο εχει.

εχω βαψει και τα μαλλια μου με ολα τα χρωματα κι οτι περισσευει

με καθε λουσιμο βαφει και τα ματια

κι απο τοτε τα βλεπω ολα θολα ,μαυρα  και στασιμα .

οπως και τα λαθη

που μετρωντας τα δαχτυλα δεν λειπει ουτε ενα .

αντε γαμησου και συ και το πλαστικο χαμογελο σου

το χαμογελο στο φιλι

το χαμογελο στο χορο

το χαμογελο στο στομα

το χαμογελο στο θυμο

το χαμογελο παντα κ με την ιδια κουφη ενταση Σου.

σου ειπα οτι θα το δω

α π λ α κι αυτο κανω.

αυτο ειναι το απλο μου

αυτο και το πραγματικο μου.

τωρα μπες στο δωματιο σου

χαμογελασε μου κι αρχισε να καταπινεις

ενα ακομα

αντε γαμησου.-

19 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dr Pako® said, on Δεκέμβριος 30, 2008 at 3:07 πμ

    Να ‘ξερες μόνο, πόσο ανάγκη έχω να πω αυτό το «άντε γαμήσου» και σε πόσο κόσμο!
    Ειλικρινά, σε ευχαριστώ… νιώθω πως μέσα από το post σου, άδειασε και το δικό μου στομάχι!!!
    Τα φιλιά μου, πλαστικά…

  2. misstati said, on Δεκέμβριος 30, 2008 at 10:19 πμ

    to dr-pako:
    μην το πνιγεις ρε Γιατρε μου
    ξεστομισε το
    ξεκινα απο μενα για Practice…

    λιωνω τα πλαστικα φιλια σου
    κ τα καταπινω

    xxx

  3. apisteutos said, on Δεκέμβριος 30, 2008 at 4:20 μμ

    άντε γαμήσου 2008, έστω και αν μέσα σε αυτό το έτος γνώρισα την misstati

  4. ploutwnios said, on Δεκέμβριος 30, 2008 at 7:59 μμ

    Η ολοκληρωμένη μορφή της έκφρασης είναι: «άντε ΚΑΙ γαμήσου». Ε; Τί λες; Δεν είναι ακόμη πιο εκτονωτική;

  5. misstati said, on Δεκέμβριος 30, 2008 at 8:22 μμ

    to apisteutos :
    you met a maD person
    who is not looking for the cure

    fuck all the years

    just you
    just me
    with no time

    xxx

    to ploutwnios:
    αντε και γαμησου

    ειχες δικιο ..
    xxx

  6. ionsmind said, on Δεκέμβριος 31, 2008 at 11:04 πμ

    ήταν μια ανάμνηση από παραμύθι που προσπαθούσε να ληστέψει το τώρα μας. Σταθήκαμε δυνατά όσο κι αν αδύναμοι φανήκαμε στις φορτικές νεραϊδες που άλλη ζωή ήθελαν να μας ποτίσουν.
    Δυνατά αδύναμη μέσα στα πειραγμένα παραμύθια.
    Εσύ μέσα στη δύναμη που περίτεχνα αγνοείς. Και οι νεραϊδες κουρασμένες να φεύγουν σιγα σιγα.**
    (Και χωρίς καφέ οι λέξεις μπερδεύονται κι άλλο..όμως ακόμη λένε)

  7. misstati said, on Δεκέμβριος 31, 2008 at 11:17 πμ

    to ion’s mind:

    μεσα στο μυαλο μου ανακατες οι λεξεις κι οι ευχες
    φτανουν στον ουρανισκο κ κολλανε εκει
    εκει ..
    μαζι με ολα τα φιλια του κοσμου

    η δυναμη κρυβεται στα τραγουδια
    που μου ψιθυριζεις τα κρυα βραδυα
    για να κοιμηθω

    καλη χρονια αγαπημενη μου
    καλημερα
    γουλια κ φιλι
    xxx

  8. stereotype said, on Δεκέμβριος 31, 2008 at 10:41 μμ

    Υγεια και καλη χρονια αγαπημενη με οποιο νοημα θες
    δεν εισαι των ευχων αλλα με τσατισε το ποστ σου
    χαχα.

    Φιλια miss Tati.

  9. misstati said, on Ιανουαρίου 1, 2009 at 3:05 μμ

    to stereoTYpe :
    καλη χρονια και σε σενα αγορι …

    απο κοντα τα φιλια
    απο κοντα..
    xxx

  10. monsieur jacotey said, on Ιανουαρίου 3, 2009 at 5:05 μμ

    kalh xronia koritsi
    fuck the rest
    keep the best
    xx

  11. misstati said, on Ιανουαρίου 3, 2009 at 5:09 μμ

    to M.JacoteY :
    c o m e back!!!!
    and bring Martin with you

    i need from both of you a Hug

    i usually fuck everything up..
    xxx

    kiss kiss kiss

  12. MIKE said, on Μαΐου 1, 2009 at 12:26 πμ

    RE ANTE GAMITHITE OLOI SAS

  13. misstati said, on Μαΐου 1, 2009 at 9:32 πμ

    to MIKE :

    thank you
    fuck you too…

    _________________________

  14. Αλέκα said, on Μαΐου 2, 2009 at 7:53 μμ

    Το είδα πολύ αργά αλλά το ίδιο κάνει… εξαιρετική γραφή… με μια «ύβρη» σκέτη μελωδία….Μπράβο..

  15. misstati said, on Μαΐου 5, 2009 at 8:02 μμ

    to αλεκα :

    ειτε αθυροστομη
    ειτε ευγενικη

    η ιδια ειμαι .

    αγκαλια για το καλωσορισμα
    xxx

  16. Basil katzopoulos said, on Μαΐου 19, 2009 at 8:17 μμ

    H alitheia einai oti einai mia apo tis liges fores pou mporw na diakrinw tosh pollh poiothta se mia toso kathimerinh kai oikeia lexh…»ANTE KAI GAMHSOU» nai, twra gemisa. bravo despinis mou eftiaxes t diathesh shmera.

  17. misstati said, on Μαΐου 20, 2009 at 1:30 μμ

    to basil k:
    ενα χαμογελο σου
    να ισορροπησει με το θυμο το δικο μου

    ενα
    ενα
    ενα
    αρκει

  18. dizzydream said, on Ιουλίου 30, 2009 at 10:20 πμ

    Πόσο αγαπώ τα τραγούδια που φοβάμαι να ακούσω μήπως και κλάψω… Είναι πάντα δίπλα μου, έτοιμα να κυλήσουν μέσα μου όταν τα χρειάζομαι για να αδειάσω από τα πάντα…

  19. misstati said, on Ιουλίου 30, 2009 at 11:00 πμ

    to dizzy dream :
    να αδειαζεις με δακρυα
    κ να γεμιζεις με ποθο

    καλο υπολοιπο
    καλοκαιριου

    φιλι
    xxx


Σχολιάστε

