Το κρεββάτι & ο σκύλος

alWays the YearS

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιανουαρίου 2, 2009

 

Θα λεω Γκαζι

 

κ θα σκεφτομαι να βλεμματα των περαστικων να μας ζηλεουν

εσενα να μου λες ότι πρεπει να φυγουμε γιατι περιμενουν οι φιλες μου

κ μετα να παραδινεσαι

Κι εμενα να θελω να εχω τα χειλη μου μισοκλειστα πανω σου

 

Θα ονειρευομαστε παραλληλα

Μα χωρια

Παρατολμα κ χρωματιστα

 

Όπως

Όταν καταπινουμε ηχους από το τηλεφωνο

Κι είναι σαν να κανουμε ερωτα

 

Θα παψω να φοβαμαι πως ΑΝ επαναλαβω τη λεξη ‘φ ι λ ι ‘’

Θα χασει τη σημασια της

 

Όπως

όταν μετραω

Τις αποχρωσεις του ουρανου ,

Κι ερωτευομαι την  ησυχια

 

Θελω να προσθεσω κι άλλη από τη μυρωδια σου μεσα μου

Θελω να φορεσω οσα ρουχα εχεις λερωσει προσπαθωντας να τελειωσεις ένα σχεδιο

Θελω να μαθω καινουργιες λεξεις και να σου τις ψιθυρισω

Θελω όταν κρυβομαι να με βρισκεις

Θελω όταν κρυβεσαι να σε ψαχνω

 

Όπως

Όταν μου κρατας τα χερια ζεστα

Κι εγω σου τα φιλαω.

 

 

 

Θα λεω Πορτοκάλι

 

Κ θα σκεφτομαι το τελαρο που μοσχοβολουσε

στο λευκο μαρμαρο

κ μετα τις φλουδες στο δρομο κ μετα τις μπυρες στα σκαλοπατια

κ μετα το βραχιολι στον καρπο κ μετα

ότι ηθελα την πρωτη φορα που θα σε δω να μην είναι κανενας γυρω μου .γυρω ΜΑΣ.

 

 

 

Θα λεω 2008

 

Και θα θυμαμαι

Γιατι θα θελω .

 

 

Θα θελω εσενα

 

Όπως εκεινο το μικρο χαρτακι με την παρακληση ‘’ΜΗΝ ΑΓΓΙΖΕΤΕ’’

Θα θελω ..

Κ μια θα καιγομαι

Κ μια θα πνιγομαι

 

 

 

Αρκει

Να αγκαλιασεις τα λιγοστα παραπονα μου

Να μου συλλαβιζεις τη λεξη αγκαλια

Να μου συγχωρεσεις το φοβο κ την εμμονη

Να τα καταφερουμε .

 

 

 

Θα λεω  2009

 

Κ θα υπολογιζω

Τα βηματα σου καθως ανηφοριζεις κ μικραινεις την αποσταση

Τα βηματα μου ενώ κατηφοριζω κ ελαφρυνω την πτωση

 

 

Κ θα ξυπναω

Μονο τους μηνες της Ανοιξης για να σε βλεπω

 

Τους υπολοιπους μηνες

θα σε διαβαζω και θα σε ακουω

Κι αν βλεπω ανθρωπους στο δρομο να σου μοιαζουνε

Θα τους ακολουθω

 

Θα λεω 2009

 

Και θα σε θελω ακομη..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. lastlines said, on Ιανουαρίου 2, 2009 at 3:55 πμ

    καλή χρονιά κορίτσι μου πάντα τέτοια! με έκανες και χαμογελάω!

  2. misstati said, on Ιανουαρίου 3, 2009 at 4:43 μμ

    to lastlines:

    καλη χρονια να εχουμε
    με περισσοτερα χαμογελα ψυχης

    τα φιλια μου κοριτσι..
    xxx

  3. axenbax said, on Ιανουαρίου 3, 2009 at 10:19 μμ

    Όμορφο…Φιλί…

  4. Me:moir said, on Ιανουαρίου 4, 2009 at 1:15 μμ

    …όλα τα θέλω σου να γίνουν αγκαλιές που δεν θα στερηθείς ποτέ ξανά.

  5. Lady "Bounty" said, on Ιανουαρίου 5, 2009 at 12:56 πμ

    Θα λές «2009» και να γεμίζει προοπτικές ο χρόνος σου:)

    Καλό σου Βράδυ!

  6. ionsmind said, on Ιανουαρίου 5, 2009 at 9:46 πμ

    (…) πηγή αστείρευτη η ζωή .
    μόλις τρομάζεις γιατί τελειώνει ο αέρας-βρίσκεσαι με όλους τους ανεμους κρυμμένους στην ανάσα.
    Και δεν σε ζαλίζει η απουσία της,
    Πιο σταθερά- το στέρνο βρίσκει το ρυθμό του .
    Θυμάσαι για λίγο την ελλειψη και ξεκινάς -σαν απο ληθη ανεστημένος- για καινούργιο δρόμο, μαζί με τις καινούργιες σου αναπνοές.
    Καλή διαδρομή αγαπημένη μου***

  7. apisteutos said, on Ιανουαρίου 8, 2009 at 3:47 μμ

    Υποκλίνομαι

  8. archive said, on Ιανουαρίου 9, 2009 at 2:08 μμ

    M’αρεσε αυτο,μ’αρεσε πολυ.

  9. k* said, on Ιανουαρίου 11, 2009 at 10:12 μμ

    s’agapw otan grafeis thymwmena kai sklira , pligwmeni apo mian anantapokriti agapi

    s’agapw perissotero otan grafeis ontas ligo pio xaroumeni k anakoufismeni apo prin ki akoma parapanw otan eisai eytyxismeni. i estw prospatheis.

    eisai magissa.

    mou aresei pio poly to aspro sou fonto kai ta eksagnismena sou logia, oi eikones oles plymmenes apo dakrya kai oi proseyxes pou apoktoun ypostasi k ginontai mnimes.

    ta xrwmata
    i agapi
    ta oneira
    ta balonia
    oi fouskes
    ta zaxarwta

    sou pane.

    ase gia ligo ta pota ta tsigara ta ksenyxtia ta dakrya tous emetous to aima tis siwpes.

    sou paei to neo sou xamogelo. 🙂
    keep smiling

    s’agapw

  10. Melenia h Stella:) said, on Ιανουαρίου 12, 2009 at 3:35 μμ

    Kali xronia Tania moy…Mas eleipses:)

  11. misstati said, on Ιανουαρίου 13, 2009 at 11:00 πμ

    to
    axenbax
    me:moir
    lady »Bounty»
    ion’s mind
    apisteutos
    archive
    k*
    melenia

    all off the years
    we came close
    letter to letter
    tear to tear
    you know now who i am
    you know and i have no fear
    i wish
    because i think this year
    will be our magic one

    καλημερα
    κ φιλι

  12. neraida said, on Ιανουαρίου 15, 2009 at 1:40 μμ

    Αν κυριαρχεί μια τρομοκρατία στις μέρες που διανύουμε είναι η απειλή της μη αίσθησης, η μηχανοποίηση. Η επανάσταση είναι ότι δεν θα φοβηθούμε να νιώθουμε, δεν θα σταματήσουμε να Θέλουμε να νιώθουμε όμορφα. 2009 τρομακτικό που έρχεται εγώ θέλω να το κάνω όμορφο. Και να σου ευχηθώ να σου φέρει αγκαλιές, ομορφιά και να συγκατανεύσει στις εύθραυστες ευαισθησίες σου. Το γραφτό σου αυτό (με λίγες αλλαγές σε ονομασίες) είναι ό,τι χορεύει μέσα μου εδώ και λίγες εβδομάδες. Δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα. Σε ευχαριστώ. Να είσαι καλά!

  13. misstati said, on Ιανουαρίου 15, 2009 at 3:33 μμ

    to neraiDa:

    χαριζω φιλια σε μπουκετο
    κ χαδια κι αγκαλιες που
    θα χορευουν γυρω σου

    καλη χρονια θα εχουμε

    xxx

  14. Lady "Bounty" said, on Ιανουαρίου 17, 2009 at 4:27 μμ

    Είμαι σίγουρη ότι το νέο έτος θα είναι «καλό» σε εσένα…

    Μέ τέτοιες σκέψεις θα σου παραδοθεί ανευ όρων.

    Να σαι κάλα Μιςς Τάτυ 🙂

  15. xrysopsaraki said, on Ιανουαρίου 18, 2009 at 1:04 μμ

    το κρεββάτι δεν τον ημέρεψε το σκύλο,
    έβγαλε δόντια και ξέσκισε τα σεντονια..

    ΘΕΛΩ το δώρο μου!

  16. misstati said, on Ιανουαρίου 20, 2009 at 11:23 πμ

    to lady BountY :
    εχω ζησει απο τοτε που ηρθε το 2009
    πολλες ανακοπες
    κι ολες μου οι εκπνοες ειναι αχρωμες
    ζω αργα αλλα ζω
    μετραω τα ΣΟΚ κ τις ταραχες
    μετραω

    και συ να εισαι καλα
    φιλι πρωινο
    xxx

    to xrysopsaraki :
    ..δεν θα πιστευεις αυτα που θα σου πω
    δεν δεν δεν ……

    το δωρο σου σε περιμενει κι εγω ακομα πιο πολυ

    σε αγαπαω
    i hug you
    xxx

  17. xrysopsaraki said, on Ιανουαρίου 21, 2009 at 12:53 μμ

    την κυριακη παιζουμε στο γηπεδο Καλοχωριου, ελα!

  18. misstati said, on Ιανουαρίου 21, 2009 at 4:14 μμ

    to xrysopsaraki :
    i won’t be in town
    not in this one

    not

    not on sunday
    not

    xxx


Σχολιάστε

