Το κρεββάτι & ο σκύλος

let mE introDUCe myseLF

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαρτίου 10, 2009

31

αν δε σου αρεσω μ’αυτο το χρωμα μαλλιων

δε θελω να το ξερω  , ουτε αν σου αρεσω να μου πεις.

 να με μαθεις θελω .τωρα.

τωρα που κι εγω η ιδια στις μυτες με γνωριζω κ λιγο στα φαγωμενα νυχια

& αν μοιαζω σε οτι προηγουμενο μου ηξερες

να το ξεχασεις να με ξεχασεις .αυτο ειμαι τωρα.

τωρα πιο ακατεργαστη αρα κι αφελης.

πατωσα μεσα στη ανασφαλεια , χασμουρηθηκα πολλα ταξιδια,

φτερνιστηκα απειρα φιλια , χτενισα οχι , ψαλλιδισα ναι .και εν τελει ξεβαψα.

οχι οτι ημουν καποιο χρωμα πριν

ουτε και τωρα ειμαι

δεν θα ειμαι ποτε χρωμα

δεν θα ειμαι ποτε εποχη

δεν θα ειμαι ποτε θαλασσα

δεν θα ειμαι ποτε ουρανος

το χρωμα σου , η εποχη σου , η θαλασσα σου ή ο ουρανος ΣΟΥ δεν θα ειμαι .

αυτο το ξερω γιατι προλαβες και μου το  ειπες. δυο φορες .

μια στο στομα και μια στο αυτι .

μεχρι να με μαθεις λοιπον

Δεν μπορεις ν’ αλλαξεις γνωμη .

μπορεις μονο

να με κοιτας

να αλλαζω.

α λ λ α ΖΩ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. stixakias said, on Μαρτίου 11, 2009 at 3:47 μμ

    Γουστάρω!
    Και χρώμα και που αλλάΖΕΙΣ

  2. misstati said, on Μαρτίου 11, 2009 at 4:15 μμ

    to stixakias :

    μαζι
    γουσταρουμε ,
    μαζι

    Kiss
    kiss
    kiss

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης said, on Μαρτίου 12, 2009 at 12:50 πμ

    Θα φταρνιστώ κι εγώ λίγο χρώμα στη θάλασσα, στον ουρανό, και στις εποχές που έτσι κι αλλοιώς αλλάζουν.
    Όλο και κάτι μπορεί να γιατρευτεί…
    Τι διάολο , τόσες μέρες παίρνω αντιβίωση!

  4. xrysopsaraki said, on Μαρτίου 12, 2009 at 1:12 πμ

    …τόσο φως σου φέρνει δάκρυα στα μάτια,

    … έτσι είναι οι τυφλοί, έχουν μια άλλη αίσθηση, μυρίζουν καλύτερα τις μυρωδιές σαν τους σκύλους

    Μαρία, χάρηκα για τη γνωριμία

    ταιριάΖΟΥΜΕ

  5. misstati said, on Μαρτίου 12, 2009 at 10:28 πμ

    to αλεξανδρος :

    ασε το κυμα της θαλασσας με ορμη στην πορτα μου
    το μανιασμενο αερα στο παραθυρο μου
    κ την ανοιξη στα μαλλια μου

    ασε κ την αντιβιωση στο τραπεζι

    κι αν τιποτα δεν γιατρευτει

    ασ’το παραλυτο

    ασε με παραλυτη

    την καλημερα μου

    to xrysopsaraki :

    το φως με τυφλωνει
    η μυρωδια με αρρωσταινει

    εσυ με κανεις κ χαιρομαι
    που πλησιαζει το σαβαβτο κ θα δω απο κοντα
    ποσο μοιαζουμε

    κανονισε !!!
    δε θα μου ξεφυγεις

  6. georges jacotey said, on Μαρτίου 12, 2009 at 5:55 μμ

    Σε φαντάζομαι ξυπόλυτη με αυτό το φόρεμα
    να χορεύεις χωρίς όντως να χορεύεις
    δεν υπάρχει μουσική στην πλατεία Κοραή
    αλλά είμαι εγώ κοντά σου με μάτια ανοιχτά
    και που και που σου φιλώ τα πόδια
    και είναι σα να φιλώ την πλατεία Κοραή
    σου φιλώ όμως και τα μάτια
    για να πάρεις το όραμά μου
    να το κάνεις και δικό σου

  7. misstati said, on Μαρτίου 13, 2009 at 9:56 πμ

    to georges J :
    ειμαι
    ξυπολυτη
    ειμαι πανω σε ενα γδαρμενο παγκακι
    κ σου χορευω
    κραταω στο χερι ενα τσιγαρο ,

    ειναι πρωι και εισαι διπλα μου
    κρατας και συ ενα τσιγαρο , στο στομα ,

    και χορευουμε
    σαν χαρουμενοι ανθρωποι

    που δεν ειμαστε αλλα κ ποτς δε θα γινουμε

    εισαι ξυπολυτητος

    και σε λιγο στην αγκαλια μου

    στη μεση μιας πλατειας
    πανω σε ενα παγκακι

    ______________________-
    υπεροχα τα πλανα απο το σεναριο
    ανυπομονω για τις επομενες σκηνες

    καλημερα κ φιλι

  8. el said, on Μαρτίου 13, 2009 at 12:46 μμ

    τώρα είναι που δεν θα με μάθεις.

  9. misstati said, on Μαρτίου 13, 2009 at 1:37 μμ

    to el :

    θελω να αλλαζω
    θελω και να σε μαθω
    μονο αν με αφησεις

    μονο αν με αφησω

    καλημερα κοριτσι

    εχασα τα ιχνη σου

    εισαι καλα ?

  10. el said, on Μαρτίου 13, 2009 at 10:24 μμ

    καλά
    μετά από «μικρό» μπρέικ

    🙂

  11. maximin said, on Μαρτίου 14, 2009 at 4:59 πμ

    Μ’ αρέσουν τα λογοπαίγνια…

    Τατι, είναι κάτι κολώνιες που κρατάνε χρόνια. Και πέρα από το σώμα
    το άρωμά τους στο μπουκάλι δεν τελειώνει ποτέ.

  12. misstati said, on Μαρτίου 15, 2009 at 5:23 μμ

    to eL:

    μετα απο ποσα διαλλειμματα
    ζεις την ζωη σου

    κ μεσα σε ποσα ?

    ασε φιλι στην πορτα

    καλησπερα

    to maximIN:

    με μυριζω
    μυριζω

    σα καμμενο πλαστικο

    και μ’αυτη την μυρωδια θα φυγω

    φιλι στο μαγουλο

    xxx

  13. ένας εκ των δύο said, on Μαρτίου 21, 2009 at 7:06 μμ

    Hello misstati!
    Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας 🙂
    Really nice…

  14. misstati said, on Μαρτίου 22, 2009 at 3:25 πμ

    to Ενας Εκ Των Δυο :

    stAy tUneD

    ..

    a kiss to thank you
    xxx


Σχολιάστε

