Το κρεββάτι & ο σκύλος

miRANta

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαρτίου 16, 2009

αν ήσουν κορίτσι θα σε παντρευόμουν
θα είχα σωθεί από τα βάσανα αυτού του κόσμου
θα χάζευα ώρες τη ντεκαπάζ στα μαλλιά
τις αλλαγές από μαύρα σε χρυσά ξανθιά
μα σ’ αυτό το σαλόνι που ο καναπές έχει βουλιάξει
βρήκα μια φωτογραφία, εσύ κι εγώ σχεδόν δεκάξι
και σε όλα αυτά που έμειναν πίσω τα λίγα στοιχεία
ανακάλυψα πάλι τη βαθιά μας φιλία

τώρα πια κανείς δε βιάζεται για σένα
ήσουν δεν ήσουν εικοσιένα
σου γράφω ένα γράμμα, τόσα έχω σκίσει
κάθε απόγευμα που κοιτάζω τη δύση
αυτός ο ήλιος με χτυπάει σαν μπάλα
συνέβησαν τόσα, ήρθαν κι άλλα
ταξίδεψα, έφυγα, πήρα ένα αμάξι
κάπου βολεύτηκα μα δεν ένιωθα εντάξει
σαν να τρελαίνονται μύγες όλα γυρνάνε
σταματάω εκεί ακριβώς που οι άλλοι περπατάνε
στέλνοντας στην καρδιά μου την παγκόσμια ακινησία
κι αμέσως ανοίγουν οι σελίδες της ιστορίας

να αγαπάς τους ανθρώπους, μη φοβάσαι κανένα
αν μ’ ακούς φίλε τώρα περπάτησε με μένα
δες τα χέρια μου έχουν ματώσει
με είχες φιλήσει, σε είχα πληγώσει
μα αγαπώ τη ζωή, η ζωή είναι αγάπη
μου λείπεις πολύ αλλά είμαι εντάξει

 

____________________

7 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Theorema said, on Μαρτίου 16, 2009 at 5:10 μμ

    Ένα μικρό αριστούργημα το μπλογκ σου.
    Σαν το φωτιστικό με τα κρυσταλλάκια, στο Μπλε του Κισλόφσκι, που λαμπύριζε με τον ήλιο και το φεγγάρι, μα αλλιώτικα κάθε φορά. Θυμάσαι την ταινία? Την έχεις δει?
    Πάντα με εμπνεύσεις και απογειωτικά.

  2. τέλσον said, on Μαρτίου 16, 2009 at 6:53 μμ

    Αυτή σου η επιστροφή στους Στέρεο Νόβα, δεν τους ειδα ποτέ σαν μονάδες μόνο ως σύνολο, πολύ με ενθουσιάζει μικρή μου Τάτι… το νού σου. Μου έλειψες όσο πάντα.

  3. misstati said, on Μαρτίου 16, 2009 at 11:50 μμ

    to theORama:

    θυμαμαι
    μπλε ολα

    μπλε κι εγω απο τοτε που γεννηθηκα
    μια με τον ηλιο κ μια με το φεγγαρι
    να μας ξαναρθεις

    καλως ορισες

    xxx

    to TElsoN :

    τους αγαπαω
    οπως αγαπαω τους ανθρωπους
    οπως αγαπαω και σενα

    θα θελα λιγο κι εμενα ..

    ελα
    για ενα φιλι

    xxx

  4. misstati said, on Μαρτίου 17, 2009 at 12:11 μμ

    to stereoTYPE :

    you are lost !!!

    thanks 4 the songs

    kiss for this morning
    xxx

  5. Theorema said, on Μαρτίου 18, 2009 at 2:53 μμ

    Καλώς σας βρήκα.
    Και βέβαια θα ξανάρθω 🙂
    Thanks!

  6. misstati said, on Μαρτίου 18, 2009 at 4:27 μμ

    to theoRAma :

    αγκαλια

    xxx


Σχολιάστε

