Το κρεββάτι & ο σκύλος

staY to praY

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαρτίου 22, 2009

mum

μαμα ,

μην ξεχνας να κανεις το σταυρο σου

πριν το φαγητο και μετα

πριν το νεροβραστο ρυζι ξινισει στο στομαχι σου

και μην μου δινεις σημασια που σε βλεπω και γελαω

και δεν πιστευω και δεν σε πιστευω

βαλε με το δεξι χερι τα καμμενα μαλλια πισω απ’το αυτι

και με το ιδιο χερι κανε τον ταλαιπωρημενο σταυρο σου

βαψε και τα χειλη σου με το ματωμενο κοκκινο

και μετα σφιξε μεσα στα δοντια τις προσευχες σου

μοιαζουμε

μαμα ,

και

φοβαμαι .

συλλεγεις ευλαβικα τα αποκομματα απ΄τα ημερολογια

κι αποστηθιζεις υμνους

οπως εγω συλλεγω σπιρτοκουτα με προστυχες φιγουρες ,

παρακολουθεις τα ντεμοντε σηριαλ στις 7 μμ και πρωταγωνιστεις η ιδια

οπως εγω σκαναρω  φιλμ με την τσαλακωμενη μουρη μου .

εχω σφραγισει ολα τα παραθυρα κ τις μπαλκονοπορτες στο σπιτι

για να μην βγεις κ σαλταρεις

εχεις κρυψει ολα τα ψαλιδια και τα μαχαιρια στο σπιτι

για να μην σαλταρω και κοπω .

μερες γινεται αυτο μαμα

μηνες μαμα

χρονια.

χρονια περασανε απο το ακουσμα της τσιριδας σου

κι απο τοτε αυτος ο ηχος με κοιμιζει .

ευτυχως οταν ξυπναω

σε βρισκω στη θεση που σε αφησα,

υπνωτισμενη και βουρκωμενη.

Ξερεις απο τωρα ποτε θα πεθανεις .

ξερω απο τωρα το γιατι .

..

αλλα

και παλι

φοβαμαι .

22 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. georges jacotey said, on Μαρτίου 23, 2009 at 12:26 πμ

    είναι κακό
    μα και καλό
    και που ξέρεις
    και που φοβάσαι
    και είσαι άτυχη
    μα και τυχερή

    τα καλά δεν έρχονται
    ούτε χαμόγελα έρχονται
    έρχονται δάκρυα
    κι άλλα δάκρυα
    και σε σκαλίζουν
    από μέσα
    και φτάνουν μέχρι έξω

    τα βλέπω

    σε φιλώ γλυκά
    είσαι μία νυχτοπεταλούδα

  2. fetus said, on Μαρτίου 23, 2009 at 6:31 πμ

    Φανταστείτε πόσο μακάβρια ακούγονται τα λόγια σας…
    Εμπειρικά θα καταθέσεται την αμοιβαιότητα στο εχέγγυο κλινοσκέπασμα, στις 4 πμ που σας τυλίγει, απο τα χέρια της αγάπης;

  3. Theorema said, on Μαρτίου 23, 2009 at 7:38 μμ

    Άγγελος του φωτός ή μήπως Άγγελος του σκότους?…

  4. weirdo said, on Μαρτίου 24, 2009 at 10:02 πμ

    Την αγαπάς και το ξέρει
    Σ’αγαπάει και το ξέρεις
    No matter what, this will stay..

  5. misstati said, on Μαρτίου 24, 2009 at 10:49 πμ

    to georges j:
    δυστυχισμενοι γονεις
    δυστυχισμενα παιδια

    ατυχα κ τυχερα
    ειτε γελαω
    ειτε κλαιω

    η πιστη φευγει
    ο φοβος μενει

    to fetus :
    ξυπναω κι ολα ειναι στην ιδια θεση
    οι φιλοι
    τα επιπλα
    η μαμα
    το προβλημα

    κι εγω τρεχω
    κουβαλαω το χαδι μαζι μου
    κ τρεχω
    πιο γρηγορα
    κ πιο γρηγορα
    μεγαλωνω κ τρεχω

    καλως ηρθες στη μακαβρια γειτονια μας
    xxx

    to theorama:

    φως κ σκοταδι
    ολα κ τιποτα

    κι ολα στα ακρα

    καλημερα
    κ φιλι

    to weirdo :
    η αγαπη μενει
    αλλα δεν αρκει

    που εισαι εσυ κοριτσι μου ομορφο …?
    καλη ανοιξη να εχεις ..
    xxx

  6. xrysopsaraki said, on Μαρτίου 24, 2009 at 11:06 πμ

    xronia pollaaaaaaaaa

    xxx

    fili!

    <

  7. misstati said, on Μαρτίου 24, 2009 at 11:24 πμ

    to xrysopsaraki :

    ε υ χ α ρ ι σ τ ω !!!!!

    ηρθαν κ τα 31…

    να μιλησουμε για να βρεθουμε
    ψαρακακι μου ….

    you know ..

    fili

  8. Sophia_Copola said, on Μαρτίου 24, 2009 at 7:26 μμ

    Life is 2 short & time we wate in yawning never can be regained. Sta lew gia na ta akouw k egw. Sou stelnw thetiki energeia kai +vibes. Na se prosexeis, an oxi esi, tote poios?

  9. fetus said, on Μαρτίου 25, 2009 at 11:23 πμ

    Πάντα επικροτούσα την πρωινή βαρετή επαναναγέννηση και τον βραδυνό προσωρινό θάνατο ανθρώπων, που προφανός ζούν στη διάρκεια της μέρας, το ανεκτίμιτο του αυτονόητου, τρέχοντας…
    Τι θα θέλατε ν΄αλλάξει;
    Η ταπεινή προσέγγιση,τα είδωλα,η νομοτέλια,η εικόνα,το χάδι το πρόβλημα;
    Η εξισορόπηση της γαλουχημένης ομορφιάς ανάμεσα στο «»μεγαλώνω πεθαίνοντας αργά»» για την διοφορετικότητα του τίποτα, είναι τελικά ένας τρόπος για να μαγνητίζουμε την ουσία πάνω στο πετσί μας, η αποτελεί ένα είδος μακάβριας επιβράβευσης;
    Σας λάτρεψα γι΄αυτό που βγάζεται…
    και συγχωρέστε με για την υπερφίαλη οικειότητα του συναισθήματος!
    ……..

  10. misstati said, on Μαρτίου 25, 2009 at 11:49 πμ

    to sophia COpola:

    μετραω τη ζωη σα να ειναι κουμπια σε σακακι
    κ μολις εχω κουμπωσει κ το τελευταιο
    μετα θα μου μεινει μονο να
    σηκωσω το γιακα
    να εχω ορθιο το κεφαλι
    κ να προσωρησω μεχρι το τελος του δρομου
    μ ο ν η μου

    κανεις δε θελω να με προσεχει
    αφου κι ιδια το εχω απαρνηθει
    απο μενα

    τα πρωινα φιλια μου
    για το καλωσορισμα

    xxx

    to fetus :

    για να ειμαι ειλικρινης
    ξερω πως τιποτα δε θα αλλαξει

    ειτε ξυπναω στο ιδιο κρεββατι
    ειτε κοιμαμαι σε αλλο

    ειτε τα επιπλα αλλαξουν σχημα
    ειτε οι φιλοι αλλαξουν ονοματα

    ειτε γυμνη
    ειτε ντυμενη

    καθολου μοναδικη
    καθολου διαφορετικη
    απλα ανθρωπος

    με ριζα κ κλαδια τη δυστυχια
    κ φυλλα την εποχιακη ευτυχια

    – μη μου ζητας συγνωμη

    καλημερα
    φιλι
    xxx

  11. Sophia_Copola said, on Μαρτίου 25, 2009 at 12:18 μμ

    OI dromoi les k exoun adeiasei, den exei akoma skoteiniasei k ola mperdeuontai glika…k egw mes ta dika sou matia pws vrika pali tin rwgmi, k peftw me tin idia zali, tin idia trela k ormi.Den einai pws se perimenw k vriskw tropo gia na zw, ma kapou edw einai afimeno oti apomeine miso…

    stelnw sinnefiasmenes kalimeres..k afinw tin kithara tis Arleta na mas xaidepsei tin kardia!

  12. misstati said, on Μαρτίου 25, 2009 at 1:18 μμ

    to sopHIa :

    Κι απόμεινα παιχνίδι σ’ ένα πάρκο
    Που πια κανείς δεν θέλει να το δει
    Κι αν κάθομαι ακόμη και σου γράφω
    Είναι γιατί σε πόνεσα πολύ

    Κι απόμεινα βαγόνι σ’ ένα τρένο
    Που βγήκε κάποια νύχτα απ’ τη γραμμή
    Κι αν κάθομαι ακόμη κι επιμένω
    Είναι γιατί σ’ αγάπησα πολύ…

    Κοίτα να ντύνεσαι καλά

    Κι έρχεται κρύο

    Ξέρεις, δεν είπα πουθενά

    Για μας τους δύο
    ……………………

    δωρο κ το τραγουδι
    δωρο κ το χαδι και η καλημερα σου

    xxx

  13. Me:moir said, on Μαρτίου 26, 2009 at 11:22 πμ

    Κλέψε ένα απο αυτά τα χάδια,
    κρύψ’το στην τσέπη σου,
    και κάθε φορά που φοβάσαι
    άγγιζέ το με την άκρη
    των δαχτύλων σου..

  14. el said, on Μαρτίου 26, 2009 at 6:31 μμ

    αυτό που γράφει ο me:moir, πιάνει.

  15. el said, on Μαρτίου 26, 2009 at 6:41 μμ

    fili,
    ksexastika

  16. misstati said, on Μαρτίου 26, 2009 at 11:12 μμ

    to me:moiR :

    τοσες φορες μου εδινες
    κ παντα εγω αρνιομουν
    τοσες φορες με σκεφτηκες
    κ παντα εγω ξεχνιομουν

    δεν χρειαστηκε να κλεψω
    παντα μου χαριζες
    πριν σου ζητησω

    σ ΄ευχαριστω

    ειμαι ηδη ΄΄στα συΝνεφα΄΄

    xxx

    to eL :
    μαθε μου το χαδι
    για να σε πιστεψω …

    αγκαλια
    για να ξεχαστεις

    xxx

  17. apisteutos said, on Μαρτίου 27, 2009 at 3:12 μμ

    γεια σου κορίτσι και μη κοιτάς που δε γράφω.Ξέρεις ότι είμαι εδώ

  18. misstati said, on Μαρτίου 29, 2009 at 11:41 πμ

    to apisteutoS:

    ξερω πως καθε φορα
    που εισαι
    εδω
    σταματαω να κρυωνω

    καλημερα,
    κυριακη σαν καθε μερα
    xxx

  19. neofitos said, on Απρίλιος 4, 2009 at 11:41 πμ

    κάνε κι εσύ το σταυρό σου… ίσως σταματήσεις για 2 δευτερόλεπτα να φοβάσαι… μέχρι δηλαδή να σκεφτείς και να γελάσεις με τον εαυτό σου που κάνεις το σταυρό σου

  20. misstati said, on Απρίλιος 4, 2009 at 12:56 μμ

    to neOFitos :

    σταματησα να κανω το σταυρο μου
    οταν η μητερα μου σωριαστηκε στο πατωμα
    κι απο τοτε ο χρονος μετρα
    αντιστροφα
    τικ τακ
    το ξαναπαθε
    τικ τακ
    το ξαναεκανε
    τικ τακ
    θα ξαναγινει
    τικ τακ

    εχω ξεχασει με ποιο χερι κανουμε το σταυρο μας
    γαμωτο

    κι αυτο το εχω ξεχασει

    – την καλημερα μου την βγαζω απο την τσεπη
    κ στην ακουμπω στο μαγουλο

    μου ελειψες
    εισαι καλα ?

    xxx

  21. neofitos said, on Απρίλιος 6, 2009 at 3:31 μμ

    ανταποδίδω την καλημέρα στο μάγουλο
    λέω ότι είμαι καλά.
    Ίσως και να είμαι.

    Ελπίζω να τα λέμε συχνότερα.

    χχ

  22. misstati said, on Απρίλιος 7, 2009 at 9:55 πμ

    to neofitos :

    να σε προσεχεις

    αγκαλια ,
    για ενα λεπτο
    κατω απο τον ηλιο
    xxx


Σχολιάστε

