Το κρεββάτι & ο σκύλος

he’s a FIctiON

Posted in Προσωπικά by tatikami on Μαΐου 23, 2009

FICTION

Ο Ηρωας μου

εχει δισυΛΛαβο ονομα που ξεκιναει με το Στερητικο »α».

μιλαει λιγο .

περιΣΣοτερο αμηχανα αλλα λιγοτερο Αθωα.

φερεται στα κοριτσια οπως και στις γατες,

κοριτσι μυρωδια , γατα χαδια ,κοριτσι ενοχο , γατα ζημια .

αυτος Α θω ος .παλι αθωος .παντα αθωος .

ο Ηρωας μου

επιβιωνει χωρις να μισει και χωρις να παραδινεται

στιγματιζει μονο

τα μπρατσα του με την οργη

το σωμα του με την αποΡΡιψη

τους καρπους των χεριων με την αναμνηση

και δεν θα σταματησει μεχρι να ποτισει ολο το κορμι του με Ζωη.

ο Ηρωας μου

εχει για καταφυγιο τη φαντασια του .

εκει που μπορει και συνανταει μια παθιασμενη σιωπη , μια πληγωμενη καρδια

εκει που μπορει και κανει ενα ταξιδι στο ουρανιο τοξο , ενα ονειρο πραγματικοτητα.

τον Ηρωα μου

θα τον βρεις στο πιο ερωτοβαΜμενο μου βλεμμα , στα πιο λυγισμενα γονατα μου ,

στα πιο παραφορα χειλη μου , στην πιο σπασμωδικη αντιδραση μου ,

μεσα μου.

μακρυα μου.

δεν μπορω να του θυμωσω μπορω ομως να με απομακρυνω.

ειναι συμπτωμα.

το συμπτωμα μιας ανησυχητικα ερωτογενης ιωσης .

αδοξα μα αναγκαστικα .. ,

ο Ηρωας αυτος

θα αυτοκαταστραφει με το τελος του καλοκαιριου.

18 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. ab irato said, on Μαΐου 23, 2009 at 2:32 μμ

    Οι αυτοκαταστροφικοί μας ήρωες, οι αθώοι και αθέατοι, οι προικισμένοι με όλα τα στερητικά προθέματα (κι επιθέματα, ενίοτε), συνιστούν τη γλυκύτατα αναπόφευκτη κι εξαρτησιογόνο αυτοκαταστροφή μας – ανεξαρτήτως εποχής…

  2. fetus said, on Μαΐου 25, 2009 at 8:21 μμ

    Τι όμορφο εποχιακό κίνητρο να ζεις!
    Η ταύτιση με την ερωτική εξιδανίκευση
    της ηρωίδας μου με τον δικό σου μου θυμίζει
    πως το ψυχοφάρμακο μας είναι το αντίθετο φύλο…
    Misstati …είσαι κι εσύ μια ηρωίδα …
    Εγώ το νιώθω …
    Εσύ!

  3. misstati said, on Μαΐου 26, 2009 at 10:09 μμ

    to ab irato :
    ολα τα αθεατα , ολα τα αθωα , ολα τα αναποφευκτα ,
    ολες οι εποχες
    με βρισκουν εθισμενη
    στην αυτοκαταστροφη

    το καλοκαιρι απλα εξατμιζομαι

    φιλι
    xxx

    to fetus :
    το ψυχοφαρμακο μου ( τελεια το εθεσς)
    ειναι η καταστροφη μου για το αλλο φυλο

    ηρωας ή αντι ηρωας
    στο τελος παντα καιγομαι
    συνειδητα

    xxx

  4. apisteutos said, on Μαΐου 28, 2009 at 6:15 μμ

    O ήρωας μεσα μου, γλυκά μου υπενθυμίζει να μην ξεχνάω την Τάνια… Να την επισκέπτομαι συχνότερα και να της γράφω λόγια ενθαρρυντικά…Να της δίνω αγκαλιές και δροσερά φιλιά…Και να της υπενθυμίζω το απαραίτητο της (συχνής) παρουσίας της…
    Ο ήρωας μεσα μου είχε ξεχαστεί, αλλά τώρα είναι καλύτερα…

  5. misstati said, on Μαΐου 28, 2009 at 9:40 μμ

    to apisteutos :

    σωσε με ….

    σαν ηρωας

    φιλι
    xxx

    * δεν ειμαι για πολλα λογια
    ειμαι εκτος εποχης …

  6. georges jacotey said, on Μαΐου 29, 2009 at 6:48 πμ

    είσαι κι εσύ όμως μια ηρωίδα
    και σαν ηρωίδα θα παγιδευτείς στη ταινία
    σαν ηρωίδα κάποιου άλλου
    γιατί όλοι χρειάζονται ήρωες
    και πολλές φορές τους βρίσκουν εκεί που δεν το περιμένουν

    xx

    το ποίημα είναι υπέροχο

  7. misstati said, on Μαΐου 29, 2009 at 10:04 πμ

    to g jacotey :

    επιρρεπης σε πειραματισμους
    σε ουσιες σε καπνο σε αδοξους ερωτες

    στο τελος της ηρωικης διαδρομης μου
    καρε καρε
    θα λιωνω

    αυτον τον αυγουστο

    μπροστα στην κινηματογραφικη
    ματια σου

    * σου ειπα οτι σε αγαπαω …?
    xxx

  8. apisteutos said, on Ιουνίου 1, 2009 at 3:15 μμ

    εδώ είμαι…

    φιλί

  9. Sophia_Copola said, on Ιουνίου 1, 2009 at 10:13 μμ

    Den exw faei tipota simera, trefomai me ta oneira mou…ftaiw egw? I’ve been loving u 2 long 2 stop now…lew k egw ton pono mou k xarizw tragoudaki gia kalo mina..k kalo kalokairi…

  10. misstati said, on Ιουνίου 1, 2009 at 10:31 μμ

    to sophia copola :

    »My love
    is growing stronger, as you become a habit to me..»

    i love you
    i love you
    i love you
    ……….
    ____________________

    να τρως συννεφα , να τρως κοκκινες καρδιες ,
    να τρως δρομους , να τρως φιλιά , να τρως αγαπη

    αγαπη
    καλοκαιρινη σα φετα απο καρπουζι
    αγαπη
    ανοιξιατικη σα χελιδονι στα συρματα
    αγαπη
    φθινωπορινη σα φυλλο ξερο που πεφτει
    αγαπη
    χειμωνιατικη σα χιονι που λιωνει

    σου εχω μια αγκαλια
    γι ΄αυτο το καλοκαιρι

    xxx
    take care

  11. Dr Pako® said, on Ιουνίου 10, 2009 at 8:15 μμ

    Ακολούθησε απλά, την λογική του βιασμού:
    αν δεν μπορείς να τον αποφύγεις, απόλαυσέ τον (ήρωα σου)…
    Καλό καλοκαίρι… και να μας γράφεις (μην έρθει στο blog σου… «τέλος εποχής»)! 🙂

  12. misstati said, on Ιουνίου 10, 2009 at 10:30 μμ

    to dr-pako :

    i cannot find joy in summer
    but i will try to find through my hero

    i am here
    still
    _______________

    end of season
    not
    end of me
    yet

    xxxxxxxxx

  13. παπαρούνα said, on Ιουνίου 15, 2009 at 11:53 μμ

    ερωτογενής ίωση;
    δεν εξολοθρεύονται οι ιώσεις σα βουτήξουν στο καύσωνα;

    είχα καιρο να μπώ, αλλά πόσο σου πάει αυτό το άσπρο χρώμα..

  14. misstati said, on Ιουνίου 17, 2009 at 3:33 μμ

    to paparouna :
    φουντωνει κ φουντωνει
    κ μετα ξερναει κ ξερναει

    μου παει το ασπρο .

    φιλι κοριτσαρα μου

    xxx

  15. Basil katzopoulos said, on Αύγουστος 4, 2009 at 6:45 μμ

    I am really interesting on your «unknown» heroe! Very impressive…

  16. misstati said, on Αύγουστος 19, 2009 at 2:12 μμ

    to basil :

    he lives in my head
    and
    he can be
    everything i ever wanted

    and like you
    he’s a mystery

    kiss
    xxx

  17. Σπύρος said, on Ιανουαρίου 4, 2010 at 9:31 μμ

    Ειστε απαραδεκτοι-ες εδω ο κοσμος χανεται και το μουνι χτενιζεται. Κανατε ολον τον κοσμο μπουρδελο με αυτες τις ανοησιες περι ερωτο-φερσιματος και συμπεριφορας. Και οχι μονο δεν το καταλαβαινετε αλλα συνεχιζετε κιολας. Ενα παιδακι η καθεμια και πολυ ειναι ετσι; Μας πηραν φαλαγι οι Αλβανοι, οι Ρωσοι και το ισλαμ με 5 παιδια ή καθε οικογενεια. Θελω να πω αμα σου κανει κακο το καπσουροτραγουδο ή το τσιγαρο γιατι δεν το κλεινεις ή δεν το κοβεις αλλα βγαζεις κι αλλο δισκο και περνεις κι αλλο πακετο; Ποιος εδω ειναι ο τρελος και ψυχικα παραφρων που διαμορφωνει το σημερα; Αυτη που αγοραζει το πακετο και καταδικαζει με αυτην την συμπεριφορα-προτυπο χιλιους αλλους «που δεν», ή αυτη που δινει αφεση αμαρτιων; «Αμαρτια» δεν υπαρχει, αλλη μια εφευρεση ειναι για να αποδεκατιστουμε. Οχι δεν ειμαι εθνικιστης ή φασιστας αλλα βαρεθηκα να βλεπω ολη μερα Αλβανους, Ρωσους και Τουρκους εδω περα που ισως ολοι συντομα να Ελληνοποιηθουν και μπορει να ψηφιζουν κιολας για να διατηρηται ή υπαρχουσα ταξη και η διαφορα ταξεων και ‘σεις να ζειτε στα συννεφα και να ψανχετε για ηρωες και αντι-ηρωες λες και ειστε σταρ Αμερικανικου εργου επι πληρωμη. Σε καποιες στιγμες οι ανθρωποι ειναι αδυναμοι και σε αλλες δυνατοι. Τωρα γιατι να μην βοηθαμε ολους αλλα μονο τους δυνατους; Γιατι σας φτιαχνει τοσο πολυ η ισχυ καποιου; Oλες και ολοι οι αυλικοι και οι κολακες εχετε τοσο μικρη εκτιμηση για τον εαυτο σας; Μηπως εχετε ολοι καταθλιψη και περιμενετε απο τον αλλο να σας επιβεβαιωσει; Πως θα το κανει αυτο οταν το ιδιο το ατομο δεν εχει πιστη – αυτοπεποιθηση στον εαυτο του; Στο τελος με την μαλακια που μας και σας δερνει περαστηκε ο νομος και επιτρεπονται οι φονοι εκτρωσεις επι παλιου πασοκ. Λες και τωρα που διαλυθηκαν οι οικογενειες δεν θα υπαρχουν μπασταρδα. Τοση αγαπη εχετε για την ζωη που μονο το χρημα και η πουτανια σας νοιαζει. Κι αν τυχει κανα παιδι ηταν βιασμος ετσι; Αυτος ειναι ο ερωτας που θελετε, χωρις υλικη υποσταση. Μια ιδεα υποσυνειδητη οπως ο καπιταλισμος που ζειτε. Αντε παμε για το Ιρακ τωρα ή να συνεχισουμε με νεα, αλλα, το ιδιο φονικα λαθη;

  18. misstati said, on Ιανουαρίου 5, 2010 at 8:49 πμ

    to Σπυρος :

    χ ε ι ρ ο κ ρ ο τ η μ α !!!


Σχολιάστε

