Το κρεββάτι & ο σκύλος

fictional ANTI tv hero

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 10, 2009

antistar copy

Η ιστορια

του Αντι ηρωα μου ειναι απλη , αυτος ειναι περιπλοκος .

οταν τον γνωρισα φορουσε την μπλουζα του αναποδα σα να φορουσε

το μεσα του ευατου του Ε ξ Ω κι αντιστροφα.

μεσα παιδικοτητα ,εξω μυστηριο.εξω χαμογελο ,μεσα σιωπη.

μου μιλησε χαμηλοφωνα για την πολυταραχη ζωη του

φερνοντας ισοΡΡοπια στη νυχτα

που μεχρι τοτε κρεμοταν απο τις ραφες τις ξεχειλωμενης μπλουζας του .

ενας συγχρονος Αντι ηρωας

που δεν βουταει ποτε στη θαλλασα αλλα του αρεσει το καλοκαιρι

που δεν παει ποτε συναυλιες αλλα δε ζει χωρις μουσικη

που δεν μιλαει δυνατα αλλα κανει θορυβο η σιωπη του

οταν φευγει.

κ παντα φευγει.

και ξεφευγει.

τον Αντι ηρωα μου θα τον ελεγες ληστη με ενοπλο βλεΜΜα .

θα τον ελεγες και δολοφονο για τις ζωες που Δεν εσωσε

ξεκινωντας απο τη δικη του .

την υπαρξη του τωρα θυμιζει

ενα ξεβαμμενο παγκακι στο κεντρο της πολης

ενα κουτι με σπιρτα μισα καμμενα

ενα φιλι μπροστα στο καθρεφτη της ντουλαπας

ενα  κουρασμενο  σαββατο

μια χαμμενη κυριακη.

η ιστορια του Αντι ηρωα μου κρατησε οσο χρειαζοταν για να τη θυμαμαι.

τοσο εφημερη .τοσο αθανατη.

7 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. fetus said, on Ιουνίου 11, 2009 at 12:38 μμ

    Αυτό το τριςkατάρατο φιλί μπροστά στον καθρέπτη
    της ντουλάπας, όταν μετουσιώνεται σε εμμονή
    σου κλέβει παραστάσεις που ποτέ δεν θα παίξεις
    με τον αντιήρωα σου, ακόμα κι αν υπήρχε το ελιξήριο της αθανασίας του έρωτα και της προδοσίας…
    Δεν είναι όμως πάντα έτσι, η έτσι θέλουμε να πιστεύουμε…
    Ένα φιλί μου απέμεινε …
    και στο στέλνω.
    🙂

  2. misstati said, on Ιουνίου 11, 2009 at 12:48 μμ

    to fetus :
    ενα φιλι
    αρκει
    για να μεινει αθαντη μια στιγμη

    xxx

  3. Σοφία Κορώνη said, on Ιουνίου 11, 2009 at 1:27 μμ

    Να επιστρέψουν Ολοταχώς,οι ήΡΩΕΣ! λοιπόν.
    για να επαναπροσδιοριστεί επιτέλους κι όρος αντι-ήρωας.
    γιατί έχουμε αρχίσει να ¨στεγνώνουμε¨ γενικότερα προσπαθώντας να εκμαιεύσουμε λίγη ποίηση από ¨μισο-γεμάτα ποτήρια¨, φοβάμαι…
    (sorry misstati!αλλά είναι του χαρακτήρα μου…φουντώνω!προτιμώ τα χέρια μου ¨γεμάτα¨!κι αν ο άλλος ζορίζεται ας ¨πλακωθούμε¨…Το βρίσκω πιο έντιμο ζωντανό κ¨μάγκικο¨και μαγικό!… να πηγαίνουμε για τα πολλά!βρε αδερφέ, χωρίς εκπτώσεις! ποιός έχει Ολόκληρο εΑυτό να Διαθέσει;!
    δεν έγινε και τίποτα… πολύ σοβαρά έχουμε πάρει τον Εαυτό μας- θα ξαλαφρώσουμε τουλάχιστον από τον πολύ -κρυφό- ναρκισισμό μας…)
    Σε φιλώ Dearest!!!
    (δεν αναφέρομαι στην προσωπική σου ¨ιστορία¨ γιατί δεν την γνωρίζω…απλώς με αφορμή το κείμενο σου, «μιλώ»…)

  4. georges jacotey said, on Ιουνίου 11, 2009 at 2:33 μμ

    μακάριοι όσοι δεν υποφέρουν με τις αναμνήσεις..
    εσύ κι εγώ tati μου δε τη γλιτώνουμε μου φαίνεται..

  5. misstati said, on Ιουνίου 11, 2009 at 3:27 μμ

    to σοφια κ.:
    φουντωσε , λιωσε , χωσε μου στη μουρη
    ολα τα ασχημα μηπως κ ξεστραβωθω
    που με θαμπωσε ο καυτος ηλιος

    απο τοτε που με θυμαμαι
    δε με τσιγκουνευομαι
    παω οπου με πανε τα κλαματα μου ,
    οι φωτιες μου , τα λαθη μου , τα παθη μου

    τωρα ειμαι αυτο :
    καμμενη

    κι η ιστορια μου ειναι απλη
    ανταποδιδω φιλια κ αγκαλιες

    to georges J:
    ..αν κρυφτω στον πατο της πιο βαθιας κ μπλε θαλασσας
    λες να με βρουνε κ εκει ….?

    Missed you
    boy
    xxx

  6. apisteutos said, on Ιουνίου 12, 2009 at 7:51 μμ

    Όταν η αναγνώριση του ήρωα, γίνεται το ίδιο δελεαστική με το προκλητικό του αντιήρωα τότε τι μας μένει; Και όταν τελικά διαλέγεις το ρόλο που θέλεις,τότε γιατί καταλήγεις σε αδιέξοδα;
    Σαλαμοποίηση λοιπόν και στοιβαγμένοι όλοι να αλλάζουμε πλευρά κατά πως μας συμφέρει…

    Ναι θα ήθελα πάρα πολύ,ορισμενα πράγματα και καταστάσεις να είναι περισσότερο ξεκάθαρα. Όμως δεν είναι. Και τότε; Και τότε το βασιλόπουλο φίλησε τη πριγκηπισσα…

  7. misstati said, on Ιουνίου 17, 2009 at 3:32 μμ

    to apisteutos :

    εισαι βατραχος ?
    εισαι
    εισαι πριγκηπας ?
    εισαι
    εισαι ανθρωπος ?
    εισαι

    τι αλλο σου μενει να εισαι …κ να ζεις

    τι ?

    φιλι
    xxx


Σχολιάστε

