Το κρεββάτι & ο σκύλος

made by hAND

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 18, 2010

 

 

.. θα σε χαραξω στο χερι μου

απολυτα και κατακορυφα

μεταξυ δασειας και περισπωμενης

θα σταζουν οι λεξεις την χαμενη ιστορια μας .

Την ιστορια ΜΑΣ κι οχι του  ΜΟΥ &  του ΣΟΥ .

θα γραψω τη λεξη ΑΜΟΚ με τα σαλια της γλωσσoμηχανης μου

διπλα σε μια προταση που δεν βγαζει νοημα

μπλα μπλα μπλα κοριτσι μου μπλα μπλα

μπλα μπλα μπλα μπλα αγορι μου μπλα μπλα μπλε μπλε μπλε.

ΚΡατα μου το χερι

 κρΑΤΑ μου το χερι

ενω θα σου μεταφραζω στιχους απο καψουροτραγουδα

που ΜΑΣ  εχουν σημαδεψει

εισαι εσυ το κατι αλλο στην καρδια μου

μεσ’το ΑΙΜΑ μου κυλας …………………………………

 

 

 

18 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. konstantja said, on Ιουνίου 18, 2010 at 1:13 μμ

    Κανένας το κάτι άλλο πια,
    αν όχι εσύ το κάτι άλλο για αυτόν.
    Για όσο… τόσο και τα δύο να ισχύουν.

  2. misstati said, on Ιουνίου 18, 2010 at 2:45 μμ

    to konstantJA »
    always in the BEtwEEn …..

    αυτα .
    τι αλλα?

    σε φιλω
    στα μεγαλα σου ματια διπλα
    xxx

  3. neraida said, on Ιουνίου 21, 2010 at 8:53 πμ

    always in the dark

    always somewhere else but not yours

    always second third fourth

    always with another love

    always in love with someone but not you

    always always always

  4. Sophia_Copola said, on Ιουνίου 23, 2010 at 5:08 μμ

    αναρχικά ατρόμητη και αριστοκρατικά αναρχική…

  5. misstati said, on Ιουνίου 24, 2010 at 10:12 πμ

    to neraida :

    never never never

    to sophia COpola :

    you are a ghost
    dressed in black + white
    i ‘ LL follow you
    in to your world
    in to your head
    into your singing whispers

    kiss kiss kiss
    xxx

  6. apisteutos said, on Ιουνίου 25, 2010 at 2:29 πμ

    Αγάπη μου καλά είσαι; μου έλειψες βασανιστικα εσύ και η μη μπανταρισμενη σκέψη σου. Διότι όσους επιδέσμους και να βάλεις το μυαλό δε μαντρωνεται…
    φιλιά στη μούρη

  7. misstati said, on Ιουνίου 25, 2010 at 9:06 πμ

    to Apisteutos :

    ..μυαλο δεν θα βαλει το δικο μου κεφαλι …

    απιστευτο μου αγορι βασανιζομαι ……………………..

    και σε φιλω
    και σε φιλω
    και σε φιλω
    xxx

  8. xrysopsaraki said, on Ιουνίου 28, 2010 at 2:15 πμ

    mummy said not to talk to bastards

  9. misstati said, on Ιουνίου 30, 2010 at 8:56 πμ

    to xRYSOpsaraki :
    fuck those bastards
    & come to me …
    xxxx
    sOOn …

  10. Nikitas said, on Ιουλίου 4, 2010 at 9:23 πμ

    den exo xeria pia

    Mi me kratas pia

    Ase me mono na blepo tis o
    Omorfes sou fotos

  11. ad noctum said, on Ιουλίου 6, 2010 at 6:37 μμ

    Άσχετο (;), αλλά λησμόνησες να μας ενημερώσεις για τις 99 ώρες…

  12. [STEREO]TYPE said, on Ιουλίου 9, 2010 at 7:12 μμ

    ελπίζω όντως να έχεις χαράξη το χέρι σου miss

  13. misstati said, on Ιουλίου 14, 2010 at 3:48 μμ

    to nikitas :
    se perimeno …xoris xeria k me ta podia lygismena
    se perimeno.
    xxx

    to ad noctum :
    katholou asxeto .itan ontos paraleipsi moy k malakia moy
    poy den anevasa post , alla thelo na pistevo oti pleon exei ginei »thesmos»
    ki einai oloi enimervmenoi ….k etoimopolemoi gia tin sigkekrimenoi ekthesi
    soy arese ????

    xxx

    to stereoTYpe :
    tha me deis k DEN tha me pistveis streoTYpo agori …
    ante kanonise to !!!

    xxx

  14. adnoctum said, on Ιουλίου 19, 2010 at 4:29 μμ

    Ενδιαφέρουσα παρουσίαση, όπως πάντα, αν και η απουσία σου αισθητή…

  15. misstati said, on Ιουλίου 28, 2010 at 9:31 πμ

    to ad noctum :
    ….η απουσια μου μεχρι και τα μεσα Νοεμβρη , οπου
    θα στησουμε εκθεση με τιτλο »ονειρα κ εφιαλτες»

    ως τοτε μονο ονειρα
    ως τοτε μονο εφιαλτες

    το καλοκαιρι ειναι ακομα στην μεση ……..
    καλο υπολοιπο

    φιλι
    xxx

  16. apisteutos said, on Αύγουστος 4, 2010 at 2:35 πμ

    ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ…ΑΦΟΡΗΤΑ

  17. lastlines said, on Αύγουστος 11, 2010 at 11:46 μμ

    χαράζει;

  18. misstati said, on Αύγουστος 27, 2010 at 2:33 μμ

    to apisteutos :

    αφορητα κ ασφυκτικα φιλιά
    αγορι
    xxx

    to lastlines :
    χαραζω.ζω.

    εισαι καλα ?
    xxx


Σχολιάστε

