Το κρεββάτι & ο σκύλος

anakaTA

Posted in Προσωπικά by tatikami on Νοέμβριος 8, 2010

Μονο η μαμα μου ξερει για σενα

σε αναγνωριζει στο κατακαθι του καφε

διπλα σε ενα φιδι που τ΄ονομαζει επιτυχια

καθε δευτερα κ τεταρτη βλεπει τ΄αρχικα σου

στο παρελθον κ στο μελλον

σε βλεπει διπλα σ΄ενα σχημα καρδιας

κι εγω της λεω πως ψαχνει σε λαθος μερος

κι οτι αν προσεξει καλυτερα θα δει το σχημα του κεφαλιου μου ,

εισαι το σχημα του κεφαλιου μου .

την παρασκευη , τοτε που αργω να  καταπιω τ΄αποβρασματα μου

ο καφες γινεται τσιμεντο. ΕΣΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟ.

αλλα η μαμα μου βλεπει και μεσα απο τοιχους

μεσα κι απο μενα

σε βλεπει στην Πλ.Αριστοτελους

σε βλεπει στον τριτο οροφο

σε βλεπει στο κρεββατι

σε βλεπει αλλα δεν σε εμπιστευεται

ουτε κι εμενα εμπιστευεται κι αυτο ειναι το χειροτερο .

η αληθεια ειναι πως

μονο εγω κι εσυ

ξερουμε για σενα

αλλα κανεις δεν ξερει για μενα.

κανεις

εκτος απο μενα .

.

.

οταν σε βλεπω αναγκαζομαι κ κανω ηλιθια πραγματα.

γιατι η ηλιθιοτητα επιβραβευεται με σεξ.

και μενα μου αρεσει το σεξ

το σεξ που μου αργησες

το σεξ που δεν το βλεπεις μονο ετσι

αλλα δεν το βλεπεις κι αλλιως.

και τοτε η ηλιθιοτητα μου

χειροτερευει

και θελω ν΄αναψω τσιγαρο κ να το φυσηξω ολο πανω σου

μεχρι να καεις ,

γιατι ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΔΕΚΑΡΑ για

τις αμφιβολιες σου

αυτες μου με κανουν να αμφιβαλλω για μενα .

αυτες

που τις κουβαλαω

μαζι με τις ρυτιδες σου

μεζι με τα ρουχα σου στην καρεκλα

μαζι με τα durex προφυλακτικα

μαζι με τα δαχτυλα σου μεσα μου

μαζι με το αναποδο στρηπτιζ

αυτες μαζι με

τα βογγητα

τα μαλλια

τα μαξιλαρια

τα σεντονια

τα μυστικα.

αυτες μαζι με την ηλιθιοτητα μου.

μια ηλιθιοτητα ερωτευμενη

ή σχεδον .

.

.

γεμιζω μιση ωρα του κενου μου

οταν ερχεσαι

και στην καλυτερη περιπτωση

μια ωρα.

Μειων μια ωρα κενο .

ΣΥΝ δυο ωρες κενο ,

οταν φευγεις.

Δεν γνωριζω μαθυματικα για να υπολογισω

τις ωρες ΕΠΙ τα χρονια που φτασανε

στο απειρο.στο απειρο κενο.

ουτε ξερω αν

το ¨μου ελειψες¨ ΣΥΝ το ¨θελω να σε δω¨

και

το¨ ελα στις 9μμ¨ ΜΕΙΩΝ ¨ποτε θα ξαναρθεις¨,

ειναι πραξεις.

πραξεις με αποτελεσμα.

αρνουμαι να ειμαι πραξη.

αρνουμαι να ειμαι αποτελεσμα.

και μην μου ξαναμιλησεις ΛΟΓΙΚΑ.

και μην μου ξαναμιλησεις σα να διαβαζεις αρθρο εφημεριδας.

μην μου ξαναμιλησεις .

——————————————–

γιατι δεν  μου τηλεφωνησες ακομα  ?

κ γιατι νομιζω πως δεν θα το ξανακανεις ?

.

.

16 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. neraida said, on Νοέμβριος 10, 2010 at 3:53 μμ

    καφεμαντεια ειναι μια απο της ωραιοτερες τεχνες του αρχαιου κοσμου και απο τις δικες μου αγαπημενες

    λυπαμαι αλλα το φιδι ειναι εχθρος και μαλιστα οταν ειναι διπλα σε καρδια ειναι συναισθηματικος τραυματισμος ο ερωτας που εσπασε και στο μελλον, στην ψυχη παντα θα σε τραυματιζει

    τα αρχικα δειχνουν απλα τον εχθρο σου, το φιδι συμβολίζει και το θανατο, το δηλητηριο

    κανε κατι να αλλαξει ολο αυτο
    οταν το θελουμε ολα μπορουν να γίνουν, παρα μονο οταν το θελουμε

    φιλια, ευχομαι ολα να αλλαξουν

  2. misstati said, on Νοέμβριος 10, 2010 at 4:46 μμ

    to neraida :
    μ’εκανες κ γελασα με την ερμηνεια του Ηλεκτρονικου Φλυτζανιου .χαχα.χαχαχαχχαχχα.
    ευχαριστω.

    εγω ΔΕΝ λυπαμαι καθολου κ
    Μην αλλαξω ευχομαι μονο.

  3. neraida said, on Νοέμβριος 12, 2010 at 9:29 πμ

    Χαιρομαι …

    Ετσι μπράβο σιγα μην αλλαξουμε τωρα ασε που ειναι και βαρετο
    Κανεις δεν αξιζει την αγαπη σου αν δεν την θελει ειναι τοσο απλο χι χι χι

    παρα μονο αυτος που θα την θελει κάθε βραδυ και οχι για μιση ώρα

    Ακούς εκει μιση ωρα ουτε ξενοδοχειο να εισαι

    Μην αλλαξεις εισαι μια χαρα

  4. Nikitas said, on Νοέμβριος 15, 2010 at 1:00 μμ

    Autes tis meres skeftomai to: opos estroses tha koimitheis
    To miso
    Mporoume na strosoume kai na koimithoume allou

    Sin
    Kai
    Meion

    Tin agapi mou sou stelno

  5. misstati said, on Νοέμβριος 17, 2010 at 10:11 πμ

    to neraida :
    καλημερα.

    to nikitas :
    μονο μην Ξεστρωσεις την Ζωη.
    μονο μην Ξεστρωσεις τον Ανθρωπο σου
    ειτε εδω / ειτε εκει
    θα σου στρωνω φιλια
    φιλιά φιλιά φιλιά .

    ποτε θα ερθεις παλι ?
    χχχ

  6. profiterol said, on Νοέμβριος 17, 2010 at 4:36 μμ

    Με το τίποτα δεν ζει κανείς..βρες την καλύτερη καφετζού/χαρτού κλείσε ραντεβού και φύγαμε. Δεν είδες πως της τα βρήκε όλα της Έλενας ;(You will meet a tall dark stranger)

  7. lastlines said, on Νοέμβριος 18, 2010 at 2:39 μμ

    με πόνεσες τόσο, τόσο «γλυκόπικρα» και τόσο στο κέντρο που δεν ξέρω τί να σου πω…

  8. misstati said, on Νοέμβριος 19, 2010 at 10:10 πμ

    to profiterol :

    η καλυτερη καφετζοαστρολογοχαρτοριχτρα
    εισαι Εσυ ειμαι κ Εγω…..
    τα νιωθουμε ολα
    ξερουμε απο πριν το τωρα κ το μετα.

    φιλι φιλι φιλι
    * poia einai h elena ????

    to lastlines :

    ουτε εγω ξερω τι να σου πω
    θελω μονο να αγκαλιασω την πληγη στοκεντρο.

    καλη σου μερα
    xxx

  9. ξεναγός νεκρόπολης said, on Νοέμβριος 22, 2010 at 2:31 μμ

    υπέροχο…

  10. misstati said, on Νοέμβριος 23, 2010 at 9:51 πμ

    to ξεναγος νεκροπολης :

    ξεναγησε με
    στη νεκρη σου πολη …

    xxx

  11. ξεναγός νεκρόπολης said, on Νοέμβριος 23, 2010 at 1:14 μμ

    δεν φαντάζεσαι τί μου έχεις κάνει με αυτό σου το ποίημα…
    χωρίς να σε ξέρω, με γέμισες έμπνευση.
    ελπίζω με κάποιο άγνωστο σε μένα τρόπο, να στο ανταποδώσω κάποια στιγμή.

  12. xrysopsaraki said, on Νοέμβριος 23, 2010 at 2:08 μμ

    shotguns without bullets we are

    και οταν ερωτευομαστε και οταν αγαπαμε
    εσυ κ εγω

    εκπυρσοκροτουμε
    κατα πάνω μας!

    εγω κρυβομαι στο ντουλαπι προς το παρον

  13. misstati said, on Νοέμβριος 23, 2010 at 4:41 μμ

    to ξεναγος νεκροπολης :

    τι ειναι η εμπνευση …

    αποτυχιες δοκιμασιες
    κενα πτωματα αιματα
    γκρεμος γκρεμος
    γκρεμισματα

    και
    εν τελει
    πεταγματα .

    καλως ορισες στη δικη μου πολη.
    xxx

    to xryspopsaraki :
    θα ηθελα να ΜΗΝ με ξερεις τοσο .
    και να μου λες οτι τα οπλα μας
    σκοτωνουν οτι μας σκοτωνει

    κι οχι οτι σκοτωνουμε τα παντα μεσα μας
    εξω
    κ πανω μας .

    σε αγαπαω μεσα κ μολις βγεις απο το ντουλαπι
    θα σε παρω αγκαλια
    xxx

  14. Sophia_Copola said, on Δεκέμβριος 6, 2010 at 11:45 πμ

    Gemma Jones… http://www.youtube.com/watch?v=OLLbzJC_mp4
    Κανονισε για καφέ, tarrot, ασπράδι αυγού,μαγική σφαίρα, οτιδήποτε θεωρείς έγκυρο και ακριβές!

  15. misstati said, on Δεκέμβριος 7, 2010 at 4:35 μμ

    to sophia copola :
    εχω να σου πω
    πως αν εγω και εσυ ενωσουμε
    τις διαισθησεις μας
    θα αντιναξουμε τον κοσμο απο τις ανακαλυψεις .

    φιλι
    χχχ

  16. fieryfairy said, on Δεκέμβριος 17, 2010 at 12:25 πμ

    Εξαιρετικό ποστ


Σχολιάστε

