Το κρεββάτι & ο σκύλος

you piece of me – you piece of NOthing

Posted in Προσωπικά by tatikami on Δεκέμβριος 2, 2010

καποιες φορες μου τη δινεις στα νευρα

για ασημαντες αιτιες

αλλα για μια κ μονο αφορμη ,

μια αφορμη που προετοιμαζει την Οργη μου

κι εγω

την αγαπαω την Οργη μου

κ την μεταφραζω μ’ ενα βλεΜΜα που σβηνει πανω σου .

Μια μερα θα προσπαθησω να σε τρομαξω κ να σε οδηγησω

στα νυχια του συναισθηματος,

θα σε κανω να μιλησεις

εχοντας για δολωμα την επιθυμια να (με) Πηδηξεις ,

το ΠηΔΗμα μπορει να παρατεινει την ζωη σου

εγω παλι ΟΧΙ  ,

μεχρι τοτε θα εχω αποφασισει ποιον να σκοτωσω πρωτα

εσενα

_

τον φοβο σου

_

τον απατεωνισκο μεσα σου.

πριν

σε σβησω μια κ καλη απο την λιστα με

τα ΔΕΙΛΑ ανθΡωΠαΡια ,

θα σε φτυσω με τις σκοτωμενες λεξεις : σε ποθω.

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. ab irato said, on Δεκέμβριος 2, 2010 at 3:12 μμ

    Latrodectus, γνωστή και ως widow spider: αθόρυβη, μοιραία και, κυρίως, ποθητή…

  2. misstati said, on Δεκέμβριος 2, 2010 at 3:23 μμ

    to ab irato :
    αν θελεις να αποφυγεις το δηλητηριο στο αιμα ,
    θα πρεπει να μαθεις να με αποφευγεις .

    καλησπερα καλησπερα
    φιλι
    xxx

  3. ab irato said, on Δεκέμβριος 2, 2010 at 9:48 μμ

    Γνωρίζεις τη ρήση περί της σχέσης του βρεγμένου με τη βροχή;

  4. apisteutos said, on Δεκέμβριος 10, 2010 at 3:02 πμ

    κάποιες φορές δεν μου τη δινεις στα νεύρα και αυτο με τρομάζει…

    καλημερα όμορφη

  5. Nikitas said, on Δεκέμβριος 17, 2010 at 7:01 μμ

    …και τα διαλυτικά σημεία στο “ι” αντί τη δίνη της συγκίνησης….

    Exeis dikio se ola
    Kai s agapao gi auto
    Akoma kai an proteimas na exeis adiko se ola

    Fili


Σχολιάστε

