Το κρεββάτι & ο σκύλος

for nothing . for everything .

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιανουαρίου 6, 2011

για τα χρονια που περασανε

για ενα τιποτα , ενα παντα κι ενα ποτέ.

για τα πολλα ψεματα και την μια Αληθεια.

για τις μερες του Νοεμβρη που κλωτσαω φυΛΛα

για τα πρωινα του Δεκεμβρη που τυλιγομαι με το μαυρο κασκολ

για τον μηνα Αυγουστο που λατρευω να μισω

για τον πρωτο ερωτα που με απλα μαθηματικα ειναι και ο τελευταιος

για το φιλι που συνοδευει το αντιο

για το ΑΝΤΙΟ που συνοδευει εμενα

για εμενα που δεν εχω αΛΛαξει

για το σωμα μου που εχει κουραστει

για την ενεργεια που χαρισα σε καποιον που εφυγε

για την παρακμη που εζησα με καποιον που εμεινε

για το σεξ παντου κ παντα

για το θολωμενο μου μυαλο στις 6.30 τα χαραματα

για το ξερνα.Ω και μ’ άρεσει

για τους στιχους γραμμενους στα πλακακια μιας τουαλετας

για την κατουρημενη λεκανη ideal standard

για το λαθη που μου αναλογουν και θα τα ΠΛηρωσω

για τα γραΜΜατα σε πολυχρωμους φακεΛΛους

για τους φιλους μου που ειναι ΕΔΩ

για τους φιλους μου που εφυγαν και ειναι κι αυτοι ΕΔΩ

για τα ρεφρεν τραγουδιων που αφιερωνω

για τις συναυλιες που ιδρωσα

για την μουσικη που κανω ησυχια για να την ακουσω

για τις φωτογραφιες με φλας που με καινε

για τους δρομους με μισοβαΜΜενες διαβασεις κ πατημενες τσιχλες

για τον πονο που νιωθω οταν φευγεις

για την αρρωστια που ειναι η θεραπεια μου

για την μαμα που της λειπω

για την μαμα που μου λειπει

για τα χαπια διπλα σ ενα ποτηρι με νερο πανω στο κωμοδινο

για το νοσοκομειο που μυριζει θανατο

για τον θανατο που δεν  μυριζει καθολου κ τιποτα

για τα ταξιδια

για την βροχη

για την φωτια

για τον ρομαντισμο που εχω θαψει στον πατο της θαλαΣΣας

για την θαλασσα που θελω μονο να βλεπω κι οχι να κολυμπαω

για μια ελενη μια χαρουλα μια λινα μια ελσα μια τετι μια βαγγελιω

μια αλεξανδρα μια ξανθουλα μαρινα μια τινα μια χλοη

μια χρυσα μια ιωαννα μια μαρια

για εναν γιαννη εναν γιωργο ενα νικητα εναν δαμων εναν νικο εναν χρηστο

εναν ανδρεα εναν στρατο εναν στελλιο εναν σταυρο εναν κωστα

για τα υποννοουμενα  μεσα στα βλεΜατα

για την Αγαπη συνηρημμενη κι ασυναιρετη

για τις απωλειες της

για τις επιθυμιες που γεννουν αμαρτιες

για τις αμαρτιες που γεννουν αδικιες

για τα υπογραμισμμενα βιβλια

για τον Αδερφο μου που ειναι σαν κλειστο βιβλιο

για ο,τι ευχομαι να ξαναζησω

για ο,τι ευχομαι να μην ξαναζησω

για τα βογγητα που ξεσηκωνουν τις πολυκατοικιες

για εσενα που μου χτυπας το κουδουνι τα χαραματα

για απλυτα πιατα , τ’ασιδερωτα ρουχα κ τους απληρωτους λογαριασμους

για τους χιλιοπαιγμενους stereo nova + portishead

για τον φοβο που ειναι σαν αορατη απιελη

για τα σαλια πανω σου κ πανω μου

για τις προβες που κανω στα λογια που θα σου πω

για τα λογια που δεν σου λεω αλλα τα ξερεις

για τα κερακια στην τουρτα που πληθαινουν

για τα προφυλακτικα που μαζευω απο το πατωμα μαζι με τριχες

για την υγρασια στο ταβανι πανω απο το κεφαλι μου

για το κεφαλι μου που ειναι ενα Πυροτεχνημα

για το μιζερο ρυζι και τα σκετα μακαρονια

για τα ορια που δεν τα βλεπω πριν τα περασω

για τα καμενα παιδια με τα χαμογελα

για τα καμενα παιδια με τα τραυματα

για μια ωραια πορνη μπροστα απο το μπουγατσατζιδικο

για τις αυταπατες που με πυροβολουν πριν κοιμηθω

για ενα αγορι μεθυσμενο διπλα σε ενα κοριτσι που κρυωνει

για την διαδρομη στο πιο ομορφο μερος του κοσμου μου

για τα αδεια μπουκαλια πανω στον παγκο της κουζινας

για τα γεματα τασακια πανω στο τραπεζι

για τα πιο ευτυχισμενα λεπτα μεσα στο αυτοκινητο

για τα πιο δυστυχισμενα λεπτα μεσα στο τρενο

για τα Σκυλαδικα της Ελενης Βιταλη

για τους τυπους με ελαΤΤωματα που δημιουργουν Ομορφια

για τα αγορια και τα κοριτσια που φορανε μαυρα

για τα ακροδαχτυλα μου που ειναι κιτρινα

για το Βαλς που μου υποσχεθηκες αλλα ξεχασες τα βηματα

για την ζηλεια που πληγωνει

για την πληγη που ξυνω

για τα χειλη μου πανω στην σαρκα σου

για την πολη με την μιζερη ερωτικη ατμοσφαιρα

για τις διαδρομες που χρησιμοποιω ταξι κι ακουω για ποδοσφαιρο

για τις ωρες που βλεπω με τις ωρες τηλεοραση κ μετα κοιμαμαι

για τον υπνο που ειναι μισος θανατος

για τις ερωτικες συναστριες που ειναι καλυΜΜενες με ομιχλη

για το χρωμα των ματιων σου

για το σαλτο προς τα πανω

για την προσκρουση στο εδαφος

για αεροπλανα που κανουν κυκλους πανω απ’το σπιτι μου

για τον καθρεφτη που σταματησε να μου απανταει

για την μοναξια που ειναι φτιαγμενη με μονωτικα υλικα

για το σταματημενο ρολοι στον τοιχο μου

για το ρολοι της καταστροφης μου που ειναι στο παρα πεντε

για τους ανρωπους που μιλουν στα λουλουδια κ στους ταφους

για τον δολοφονο που κρυβουμε μεσα μας

για τον αυνανισμο

για τις ταινιες πορνο με πλοκη

για το κλαμα που σκουπισα με το μανικι

για την υπομονη μου που βαθμολογειται με μηδεν

για την σχιζοφρενεια που ειναι ΚληροΝΟΜΙΚΗ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Κ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥ

ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ

ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. τέλσον said, on Ιανουαρίου 7, 2011 at 8:49 πμ

    true

    μου λείπεις 🙂

  2. misstati said, on Ιανουαρίου 7, 2011 at 4:55 μμ

    tο τελσον :
    ναι ρε γαμω τους ωκεανους κ τους βυθους κ τα νησια μου μεσα , ναι.

    ενα πακετο δρομος , ουτε .μια κουτα δρομος εισαι .
    καρκινος εισαι .
    εισαι εισαι εισαι .

    * προφανως δεν εφτασε ποτε η καρτα που σου εστειλα , ετσι ?

    σε σκεφτομαι πολυ
    φιλί δυνατό
    xxx

  3. τέλσον said, on Ιανουαρίου 7, 2011 at 6:13 μμ

    δεν εφτασε ακομα…

    και δεν είμαι καρκίνος baby, είμαι σκορπιός με σκορπιό…

    όχι, σκόρπιος

    θα σε πάρω να σε ακούσω.

  4. misstati said, on Ιανουαρίου 13, 2011 at 10:09 πμ

    to τελσον :
    ο ¨καρκινος ¨ αναφεροταν στην κατασταση μας
    που την δυσκολευει πολλες φορες η αποσταση κ χρονος αναμονης
    και και και καρκινιαΖΩ !!!

    σκορπιος με σκορπιο Εσυ
    κριος με κριο Εγω.

    νερο + φωτια

    πνιγομαστε + καιγομαστε

    φιλί
    xxx
    xx
    x


Σχολιάστε

