Το κρεββάτι & ο σκύλος

death_BOmb

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιανουαρίου 24, 2011

Ο δικος μου νευρικος κλονισμος ειναι

ΒουΒος.

τοσο που με τρομαζει.

απο την αρχη του χρονου νιωθω ετσι και

σκεφτομαι σκεφτομαι σκεφτομαι.

πολλα κι ασχημα.

μπορω να γεμιζω το κεφαλι μου με πολλα

οπως και με Τιποτα.

και ιδρωνω.

Νιωθω στο κεφαλι μου σφιγμενη μια πλαστικη σαΚΚουλα

και ιδρωνω.

ιδρωνω και με δικαιολογω.

Δεν φταιω εγω.

ουτε εσυ φταις .με προκαλεις ομως.

κι εγω το επιτρεπω.

σου επιτρεπω να γεμιζεις και ν΄αδειαζεις

το κεφαλι μου .

i have never loved an ASShole as i lOved you.

η σακκουλα ειναι μουσκεμα .

ολες οι λεξεις μου υγροποιημενες.

στραγγιζουν πανω μου

μια λεξη , τρια ονοματα , τρεις λεξεις , δυο διευθυνσεις

δυο τηλεφωνα , επτα λεξεις , δεκα λεξεις

ενας αριθμος , μια ημερομηνια

μια λεξη , δυο συλλαβες .

δυο συλλΑβες .ΖΩ_η.

τρεις συλλαβες .θα_να_τoς.

τους γυρω μου τους προβληματιζει πιο πολυ ο θανατος.

το δικο μου προβλημα ειναι η ζωη.

αυτη που με κανει να καταΡΡεω.

δεν φταιω εγω που καταρρεω ,

φταις εσυ που δεν εχεις τον τροπο να με στηριξεις.

ΥΠΟ_στηριξε με .

η σακκουλα πλημμυρισε με μνημη.μια απλυτη μνημη.

κι ενα τσουξιμο στα ματια .

εφτασα ως εδω που ειμαι τωρα

μονη,

ανασαινοντας μεσα σε μια σακκουλα .

ολο τον χρονο νομιζω πως εχουμε χειμωνα

κι εχει μπολικη υγρασια .

κι εγω πηγαινω κι ερχομαι

κ ξεκλειδωνω πορτες

κι εγω πηγαινω κι ερχομαι

κ σιδερωνω ρυτιδες.

εγω συνεχιζω να ερχομαι

στο πλακοστρωτο

που εμαθα να περπαταω σωστα για να σε συναντησω

και γυρω μου απειρα σβησμενα τσιγαρα

κι ενα ρεφρεν απο ενα τραγουδι που αποφευγω να θυμαμαι .

οπως εσυ αποφευγεις εμενα

κι αφηνεις την επιθυμια σου ανεκπληρωτη

γιατι φοβασαι το κακο ΤΕΛΟΣ.

η σακκουλα μου κοβει την ανασα ,

οπως εσυ οταν κανουμε ερωτα.

και οι κραυγες μου θρυΜΜατιζονται στο δωματιο

το κοκκινο σεντονι σωριαζεται στο πατωμα

και συ γινεσαι βιαιος κι εγω πιο αδυναμη.

μα ακομα δεν βρηκες τροπο να με στηριζεις.

να με ΥΠΟ_στηριζεις.

δεν φταιω εγω

που εχω αποδειξεις για το εγκλημα που εχεις κανει

φταις εσυ που αφηνες παντου τα ιχνη σου επανω μου.

I ‘m the most beautiful SIN of them aLL.

Μεσα στη σαΚΚουλα ειναι μονο το

κεφαλι .

τιποτε πανω μου δεν ειναι Ολοκληρο .

τα γονατα στο πλακοστρωτο .

τα χερια στην κλειδωμενη πορτα.

το σωμα  ξεπνοο στο κιτρινο στρωμα .

η καρδια στην κρυψωνα της .

Δεν ΘΑ φταιω εγω

αν δεν σωθεις απο τις τυψεις.

κανενας  δεν μενει ζωντανος απο ερωτα.

9 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. 7simetra said, on Ιανουαρίου 24, 2011 at 6:02 μμ

    θα αλλαζα την λεξη τυψεις
    θα εβαζα μνημες
    δεν μετανιωνουμε για θεματα ζωης και θανατου

  2. xrysopsaraki said, on Ιανουαρίου 25, 2011 at 3:49 πμ

    Το ότι γράφουμε κ οι δυο για ΜποΜπες με 1 μέρα διαφορα που το πας; Κοντά σου όπως η βροχή που κάνει τα νέον φώτα να φθάνουν στο φεγγάρι x

  3. misstati said, on Ιανουαρίου 25, 2011 at 9:51 πμ

    to 7 simetra :
    θα την αΛΛαζα αν αναφερομουν σε εμενα ή σε εσενα
    που δεν βασανιζομαστε απο τυψεις
    καποιοι ομως βρισκουν βολικα εγκληματικο να
    κρυβονται πισω κ μεσα σε αυτες
    και εν τελει να αργοπεθαινουν .

    φιλι
    ζωης ή θανατου

    to xrysopsaraki :
    μια βομβα στα χερια μου
    τυλιγμενη με γαζες κ ενα ιωδιο που σταζει βροχη
    μια βομβα στα χερια μου
    θα με στειλει κοντα σου

    κοντα σου .
    ψαρακι Μου.
    xxx

  4. neraida said, on Ιανουαρίου 25, 2011 at 10:15 πμ

    ο εγληματιας δεν εχει ΠΟΤΕ τυψεις για το εγκλημα που διαπραττει

    μπορει να το επαναλαβει και την αλλη μερα και να λεει «βιαιος ειμαι μονο μαζι σου γιατι το θες»

    να κανει ερωτα με καποια αλλη και

    να ειναι ενας αλλος ανθρωπος γλυκος και στοργικος
    σωτηρια μπορει παντα να εχει γιατι απλα δεν θυμαται το εγκλημα
    ακομα και οι αποδειξεις δεν του λενε τιποτα γιατι απλα ειιναι εγκληματιας

    ΥΠΕΡΟΧΗ οπως πάντα

  5. neraida said, on Ιανουαρίου 25, 2011 at 10:37 πμ

    το κειμενο σου μου θύμισε το καλοκαίρι μου

    2005 Αλοννησο σε μικρα πανοραμικα σπιτακια

  6. Sophia_Copola said, on Ιανουαρίου 25, 2011 at 11:48 μμ

    Βάλε μου μια whiskara, κάτσε να βάλω μουσικούλα. Κάθησε και εσύ. Έχουμε πολλά να πούμε. Eviva…

  7. misstati said, on Ιανουαρίου 26, 2011 at 9:52 πμ

    to neraida :
    to keimeno mou tha eprepe na soy thymizei ena egklima poy exeis kanei.
    to pio aimatiro …….

    to sophia c :

    ela .se parakalo ela.
    k vale sta pota dialytiko mnhmhs .
    exoume polla na poume k na pioume

    xxx

  8. neraida said, on Ιανουαρίου 26, 2011 at 10:23 πμ

    Ακριβώς αυτό

    εκει εσβησα στην παραλια καθε ιχνος και κάθε αρωμα αλλης γυναικας

    απο το σωμα του ………………………………………

  9. misstati said, on Ιανουαρίου 26, 2011 at 11:44 πμ

    to neraida :
    ton idio eprepe na Svhseis
    ki oxi to fantasma tis Allis gynaikas.


Σχολιάστε

