Το κρεββάτι & ο σκύλος

faith NO MOre

Posted in Προσωπικά by tatikami on Σεπτεμβρίου 26, 2011

Μια νυχτα απελπισιας

τυλιχτηκα με το σεντονι μου

κι εκοβα βολτες στο σπιτι

σα να εκανα τον γυρο του κοσμου ,

λιγο πριν τον γυρο του θανατου.

Περπατουσα κι εσκαβα .

Περπατουσα κι μ΄εθαβα ,

μετρωντας ενα ενα τα πλακακια χωρις κουραγιο.

πατωντας ενα ενα τα πλακακια σα να πεφτα σε κενο

χωρις σωτηρια .

Πως σωζεται κανεις ?

απαντησε μου και κλαψε.

απαντησε μου.

Η απορια μου διαχυτη στο πηχτο σκοταδι

την καταπινουν τα μαυρα πουλια .

Αυτα με συντηρουν ,

τα μαυρα πουλια πανω στα ξεροκλαδα

αυτα και 5 – 6 φιλοι

ενΤοιχισμενοι ο καθενας στο Τσιμεντο του

αυτοι και 6 – 7 τραγουδια που πνιγω καθε μερα στο λαρυγγι μου

αυτα

αυτοι

αυτο ειναι ολο κι ολο.

Νυχτα απελπισιας κι εγω ακομα περπατω

ντυμενη με το μονοχρωμο σεντονι μου

σα να πηγαινω επισκεπτηριο σε Νεκροταφειο .

και τα πλακακια τωρα κερια

ενα ενα

δυο, δεκα ,εκατο . ΠΟλλα.

Οι τοιχοι αγρια δεντρα , ψηλα .

Κι η τυχη μου μεσα στο λευκο ψυγειο

διπλα σε τρια μπουκαλια με νερο

και στο κομματι ψωμι του Αη Σωστη,

το λεκιασμενο ψωμι του Αη Σωστη

που κανει θαυματα σ΄αυτους που πιστευουν

πως ο Σταυρος που κουβαλουν

ειναι το σωμα τους το ιδιο.

Μεχρι να ρθει ο χειμωνας

θα κατοικω στο ψυγειο μου

και θα διατηρω το ασαρκο ξυλινο σωμα μου

τρωγωντας ψωμι.

κινδυνευοντας να σαπισει ή να παγωσει η Πιστη Μου.

Να σαπισω ή να παγωσω

την Πιστη μου μεσα.ΜΟΥ.

Οταν θα βγω απο δω

ευχομαι να με ΣΤΑΥΡώΣΟΥν.

17 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. adnoctum said, on Σεπτεμβρίου 26, 2011 at 11:22 πμ

    Ακόμη και αν σε σταυρώσουν, εσύ θα αναστηθείς…

  2. Nikitas said, on Οκτώβριος 1, 2011 at 1:07 πμ

    Tin agapi mou panta exeis

  3. ab irato said, on Οκτώβριος 1, 2011 at 10:50 πμ

    …διότι σε μια χαρισματική φύση δεν αξίζει να γίνεται αντικείμενο θυσίας.

  4. misstati said, on Οκτώβριος 12, 2011 at 9:41 πμ

    to adnoCTum :
    ¨¨..μια ΑΝΑσταση προυΠΟθετει μια ΣΤΑΥρωση ..¨¨

    και δυο
    και τρεις

    xxx

    to Nikitas :
    η αγαπη σου + η αγαπη μου
    στος τελος θα νικησουν

    xxx

    to ab IRato :
    ειναι ενα τιμημα η ΣΤΑΥΡΩση , τιμημα ΣΥμΒΟΛικο ,
    συμβολο ΘΥσιας.

    φιλι ?
    φιλί
    x

  5. lastlines said, on Οκτώβριος 17, 2011 at 5:18 μμ

    Πώς σώζεται κανείς? Σώζεται κανείς?

  6. misstati said, on Οκτώβριος 18, 2011 at 9:40 πμ

    καΝΕΙς
    ΚΑνεις
    κανεΙΣ
    δεν Σωζεται ΟΛΟκληρος,
    ενα κομματι μας μονο .
    ενα μονο μενει
    κομματι μας
    ξερο κ καμμενο .

    η αγκαλια μου
    για σενα .
    x

  7. suicide dots said, on Οκτώβριος 19, 2011 at 7:12 μμ

    Το ψυγείο πάλι εδώ;)

    Κρύψου εκεί από τις εχθρικές δυνάμεις και θα σε ξυπνήσω όταν ο κόσμος μας γίνει καλύτερος..

    Υ.Γ. Εγώ έχω πολύ μεγάλα πλακάκια στο σπίτι μου και περπατώ πιο άνετα..

    Φιλιά

  8. adnoctum said, on Οκτώβριος 19, 2011 at 8:18 μμ

  9. Ganuma De Linarus said, on Οκτώβριος 29, 2011 at 11:02 μμ

    σαν να μην πέρασε μια μέρα…

  10. Pretty Visitors said, on Δεκέμβριος 21, 2011 at 2:10 μμ

    «… 5 – 6 φιλοι
    ενΤοιχισμενοι ο καθενας στο Τσιμεντο του…»

    με λύγισες με τούτη την αποστροφή σου…

  11. misstati said, on Δεκέμβριος 22, 2011 at 3:43 μμ

    to
    suicide dots
    adnoctum
    ganuma
    pretty vis.

    happy new year to all
    with less nightMARES .

    kiss es
    wish es

    xxx

  12. adnoctum said, on Δεκέμβριος 23, 2011 at 4:54 μμ

    Μην απορρίπτεις τους εφιάλτες, έχουν την εγγενή ικανότητα να μετατρέπονται σε δημιουργικά εφαλτήρια…

  13. misstati said, on Δεκέμβριος 25, 2011 at 4:29 μμ

    to ADnoctum :

    ΔΕΝ αποΡΡΙΠτω τους εφιαλτες

    αλλα τα ονειρα

    κι οι εφιαλτες »ΟΝΕΙΡΑ ´ ειναι ..

    φιλι φιλι φιλι
    xxx

  14. adnoctum said, on Δεκέμβριος 26, 2011 at 6:48 μμ

  15. ab irato said, on Ιανουαρίου 6, 2012 at 3:01 πμ

    Las preciosas pesadillas, sin las cuales la vida no tiene tan valor…

    un beso caliente, solamente para ti…

  16. misstati said, on Ιανουαρίου 9, 2012 at 10:42 πμ

    to ADnoctum : καλοοοΟΟΟοο !!!

    to AB irato : La pesadilla llamada vida ……. BeSO bEso BEso xxx

  17. adnoctum said, on Ιανουαρίου 9, 2012 at 12:51 μμ


Σχολιάστε

