Το κρεββάτι & ο σκύλος

do not call yourself a gentleMAN

Posted in Προσωπικά by tatikami on Απρίλιος 27, 2012

ημουν Ακινητη οταν επεσες πανω μου

με ταχυτητα υποσχετικη .

μπηκες μεσα μου πρωτα με τα ματια

μπηκα μεσα σου πρωτα με την καρδια

δύο ΥΠΕΡβολες μαζι

η βολη με τα ματια , η βολη στην καρδια

κι οι δυο επανω μου κ μεσα μου.

ημουν ΑΝικητη πριν πεσεις πανω μου

με ταχυτητα ακαριαια  ,

τωρα ειμαι τυλιγμενη μ΄εναν επιδεσμο βουτηγμενο σε καθαρο οινοΠΝΕΥμα ,

που αΛΛοτε χαιρομουν που το βαπτιζα ¨ Βοτκα μεσα σε ΦΙΛί ¨ ,

και μεσα του ζαρωνω .μεσα μου ζαρωνεις και συ .

αΛΛοιωνομαι .ΣΕ αλλοιωνω.

Γινομαι μικρη μα ακομα χωρας μεσα μου

Γινομαι τυφλη μα ακομα σε βλεπω

Γιναμε το τελος πριν κανουμε ακομα την Αρχη.

εγω δεν ειχα βηματα , ειχα μονο χτυπους στους καρπους και στο λαιμο

σαν ηχους απο τζουκ-ΜΠΟΞ .

ΕΣΥ ειχες λογια , ακαταμαχητα κι ΟΡΜΗτικα

σαν τραγουδι ΡΟΚ ν ροΛΛ που στροβιλιΖΕΙ την καρδια .

δεν ειχες ορια, μεχρι την στιγμη που

προκαλεσες ναυτια στο μυαλο μου .

το μυαλο μου

πριν αυτοκτονησει περικυκλωθηκε απο τα ηχηρα σου λογια.

λεξεις ΕΝτασης χιλαδων ντεσιμπελ.

πραξεις ενΤΑΣΗΣ μηδαμινης υπαρξης.

ειμαι το ρευμα.εισαι Ο διαΚΟΠΤΗς.

εισαι το χερι.ειμαι στο τερμα.

και παλι ΑΚινητη.

και παντου ΑΝικητη.

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. 7simetra said, on Απρίλιος 27, 2012 at 6:12 μμ

    μαυρα ματια…

  2. adnoctum said, on Μαΐου 9, 2012 at 5:32 μμ

  3. misstati said, on Μαΐου 16, 2012 at 1:16 μμ

    7 simETra :
    Τα κουρασμένα μάτια
    Τα ωραία σαν ψεύτικα μάτια
    Τα ζωγραφιστά ματια
    Τα μεθυσμένα ματια
    υπακουΟΥν σ ¨ενα ΘΟΛΟμενο Μυαλο.

    φιλί κοκκινωΠΟ.
    XXX

    to adNOctum :
    ….Σκαλίζει μια φράση, πάνω στο δέρμα, μόνο με αίμα…

    αυτο μονο. –
    xxxXxx


Σχολιάστε

