Το κρεββάτι & ο σκύλος

HAPPy DAys

Posted in Προσωπικά by tatikami on Ιουνίου 8, 2012

Είπα, η θάλασσα είναι ανατολικά,
εγώ δυτικά θα τραβήξω, στ’ αριστερά του νότου.
Μάταια όμως κοίταξα δίχως να ελπίζω στον ουρανό
ψάχνοντας για τις Άρκτους.
Γιατί είχα πατήσει μέσα σε φως που έσβησε τα άστρα,
αν υποθέσουμε ότι υπήρχαν,
που αμφιβάλλω,
θυμάμαι σύννεφα.
.

.

ΤΟ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΟ.

.

.

.

Αν και γιατί να τρέμεις το χειμώνα, έχει κι αυτός τις καλοσύνες του,
το χιόνι
κρατά ζέστη και πνίγει το σαματά και οι χλωμές μέρες δεν αργούν
να τελειώσουν.
Τότε όμως δεν ήξερα ακόμα πόσο τρυφερή μπορεί να είναι η γη σ’ εκείνους που δεν έχουν παρά μόνο αυτή και πόσοι είναι οι τάφοι στο δόσιμό της,
για τους ζωντανούς.
Η γέννηση με αποτελείωσε.
Με ξύπνησε.
.

Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ.

.

.

.

Ίσως αυτό να νιώθω,
ένα απ’ έξω
ένα από μέσα και στη μέση εγώ,
ίσως αυτό να είμαι,
αυτό που χωρίζει τον κόσμο στα δύο,
απ’ τη μια μεριά το απ’ έξω, απ’ την άλλη το από μέσα,
αυτό μπορεί νά ‘ναι φτενό σαν τσιγαρόχαρτο,
εγώ δεν είμαι από καμιά μεριά,
είμαι στη μέση,
είμαι το διάφραγμα,
έχω δύο όψεις και διόλου πάχος,
ίσως αυτό να νιώθω, να με νιώθω να πάλλομαι,
είμαι το τύμπανο,
απ’ τη μια ο νους και απ’ την άλλη ο κόσμος,
εγώ δεν είμαι σε κανέναν.
,

Ο ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΣ.

.

.

.

Μολαταύτα σε λίγο θα πεθάνω

εντελώς επιτέλους.

Μπορεί τον άλλο μήνα. Τότε θα είμαστε στο μήνα Απρίλιο ή Μάιο.

Γιατί η χρονιά είναι ακόμα στην αρχή της,

χίλια δυο μικρά σημάδια μου το λένε.

Μπορεί όμως και να κάνω λάθος,

και να φτάσω να δω και τ’ Αη-Γιαννιού ή και τη 14η Ιουλίου,

τη μέρα της ελευθερίας.

Τι έκανε λέει;

Μορέ με έχω ικανό να πάω ψυχορραγώντας ως της Παναγίας,

για να μην πω του Σωτήρος.

Αλλά δε νομίζω, δε νομίζω πως κάνω λάθος

όταν λέω πως αυτά τα πανηγύρια θα λάβουν χώρα χωρίς έμενα φέτος.

Έχω αυτό το προαίσθημα, το έχω εδώ και λίγες μέρες τώρα,

και το εμπιστεύομαι.

.

.

Ο ΜΑΛΟΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.

Σχολιάστε

